İçeriğe Yönlendir

700.000-800.000 Civarı Araç tavsiyesi


Behlül Baş

Recommended Posts

Behlül Baş

Kardeşime bir araç bakıyoruz hayırlısıyla. 

 

En önemli kriteri olabildiğince yüksek modelli ve sanayiye az götürmesi. B sınıfı Hatchback araçlara odaklandık ki kendisi de hatchback istiyor. 

 

B sınıfı 2018 model üstü özellikle Corsa ve Poloya odaklandık fakat seçenekler arasında Clio 5 ve i20 ve fiesta  da var. Kesinlikle otomatik vites olacak. Son yıllarda araçlara biraz uzak kaldım ve özellikle bu araçların otomatik vitesleri konusunda bilgim sıfır. Yardıma ihtiyacım var. En optimum anlamda bu araçlardan hangisi en mantıklı olur. Özellikle motor ve şanzıman sorunsuzluğu açısından. Yakıt tüketimi bunlardan sonra geliyor.

 

Polodaki 1.0 TSI iyi midir? Corsadaki 1.2 turbo nasıldır? Ben sürdüm 1.2 Corsa güzel gidiyordu fakat 1.0 veya 1.2 TSI ile karşılaştırınca hangisi galip gelir ?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

sıfırken en az tercih edilip 2.elde en çok aranan segmentinden alınacak

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Halit Demir

1.4 lpg li  i20 tavsiye ederim. Donanim konfor cok guzel 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan

Behlül bey merhaba. 2019 model Clio hasarsız. İşyerinden arkadaşımın aracı tek kusuru otomatik değil manuel. Fiyat konusunda yardımcı olacak ;) malum site ilan no : 1132847706

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen
(düzenlendi)

Düşünürseniz kendi aracım 2021 corsa  ilan no 1131318023

 

tarihinde Çiğdem Kaya Bilgiç tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Behlül Baş yazdı:

Kardeşime bir araç bakıyoruz hayırlısıyla. 

 

En önemli kriteri olabildiğince yüksek modelli ve sanayiye az götürmesi. B sınıfı Hatchback araçlara odaklandık ki kendisi de hatchback istiyor. 

 

B sınıfı 2018 model üstü özellikle Corsa ve Poloya odaklandık fakat seçenekler arasında Clio 5 ve i20 ve fiesta  da var. Kesinlikle otomatik vites olacak. Son yıllarda araçlara biraz uzak kaldım ve özellikle bu araçların otomatik vitesleri konusunda bilgim sıfır. Yardıma ihtiyacım var. En optimum anlamda bu araçlardan hangisi en mantıklı olur. Özellikle motor ve şanzıman sorunsuzluğu açısından. Yakıt tüketimi bunlardan sonra geliyor.

 

Polodaki 1.0 TSI iyi midir? Corsadaki 1.2 turbo nasıldır? Ben sürdüm 1.2 Corsa güzel gidiyordu fakat 1.0 veya 1.2 TSI ile karşılaştırınca hangisi galip gelir ?

behlül selam nasılsın?

otomatik sart degilse golfü satıyorum.. Biraz daha ekleyebilirseniz konusuruz.. 

Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen
(düzenlendi)
Behlül Baş yazdı:

Corsadaki 1.2 turbo nasıldır? Ben sürdüm 1.2 Corsa güzel gidiyordu fakat 1.0 veya 1.2 TSI ile karşılaştırınca hangisi galip gelir ?

Tsi kullanmadım ama corsayı seçeneklerinizdeki fiestanın ecoboostu ile karşılaştırabilirim ikisini de kullandım bence 1.2t corsa aynı 100 hplik 1.0 ecoboost fiestaya göre daha iyi. Benim ecoboost fiestam 6 vitesti corsa 8 vites o yüzden çok fark ediyor. Her ikisi de şehir içi aynı yakıyor şehir dışı corsa daha az yakıyor. Yüksek hızlarda fiesta bağırıyor. 3 silindir ecoboost çakır çukur daha titreşimli çalışıyor corsa daha homurtulu. Fiesta corsaya göre bir tık daha tok bir araç.

tarihinde Çiğdem Kaya Bilgiç tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Behlül Baş
Mustafa Erkan yazdı:

Behlül bey merhaba. 2019 model Clio hasarsız. İşyerinden arkadaşımın aracı tek kusuru otomatik değil manuel. Fiyat konusunda yardımcı olacak ;) malum site ilan no : 1132847706

 


Teşekkür ederim hocam fakat otomatik düşünüyoruz :yes:

 

Alpay Sumer yazdı:

behlül selam nasılsın?

otomatik sart degilse golfü satıyorum.. Biraz daha ekleyebilirseniz konusuruz.. 


Selam Alpay iyiyim sen nasılsın? ☺️ Otomatik şart ya yoksa senin arabayı kesin düşünürdük

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Behlül Baş yazdı:


Teşekkür ederim hocam fakat otomatik düşünüyoruz :yes:

 


Selam Alpay iyiyim sen nasılsın? ☺️ Otomatik şart ya yoksa senin arabayı kesin düşünürdük

saglik olsun.. Arada yaz özlettin kendini..

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Sanayiye az götüren modeller arıyorsanız farklı modeller de var

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Murat Öngür yazdı:

Benim aracı vereyim :)  

Çok arayacaksın. Çoookkkkk...

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Murat Öngür
Tamer Topaç yazdı:

Çok arayacaksın. Çoookkkkk...

opel i sorduk araştırdık , kalite olarak sorunsuzluk olarak ceedin yarısı ancak eder cevabını aldık :)  

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Öngür yazdı:

opel i sorduk araştırdık , kalite olarak sorunsuzluk olarak ceedin yarısı ancak eder cevabını aldık :)  


Yani sorunsuzluk olarak yanlış sular oralar. Ama teknoloji olarak hepsinden öndeler. Burada kullanıcı tercih yapacak artık

Yorum bağlantısı
Murat Öngür
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Yani sorunsuzluk olarak yanlış sular oralar. Ama teknoloji olarak hepsinden öndeler. Burada kullanıcı tercih yapacak artık

kim teknoloji olarak hepsinden önde ? 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Öngür yazdı:

kim teknoloji olarak hepsinden önde ? 


avrupa markaları içten yanmalıda teknoloji olarak önde. Şanzıman olarak da önde. Ama sorunsuzlukta değil. 
 

mantık olarak da çok umursamıyorlar. Mesela kaloriferin 7.yılda arıza çıkarması avrupalı için sorun değil. Normal. Olabilir böyle şeyler. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Ibiza ve Fabia yı seceneklerime eklerim.  1.0 Ecotsi DSG uyumu mükemmel 

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


avrupa markaları içten yanmalıda teknoloji olarak önde. Şanzıman olarak da önde. Ama sorunsuzlukta değil. 
 

mantık olarak da çok umursamıyorlar. Mesela kaloriferin 7.yılda arıza çıkarması avrupalı için sorun değil. Normal. Olabilir böyle şeyler. 

Toyota’nın üretiminde 50 bin parça kullanılıyorsa Vw’de 90 bin parça mevcut. Basit ve sorunsuz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Koray Demir yazdı:

Toyota’nın üretiminde 50 bin parça kullanılıyorsa Vw’de 90 bin parça mevcut. Basit ve sorunsuz.

İki kat daha hızlı üretiyor  derler. 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

mantık olarak da çok umursamıyorlar. Mesela kaloriferin 7.yılda arıza çıkarması avrupalı için sorun değil. Normal. Olabilir böyle şeyler. 

Aslında salt arızaya bakmak doğu değil, sonuçta her şey (evet hondanın vtec sistemi bile) arıza yapabilir. Ben ne kadar onarılabilir olduğuna ve bu onarımın ne kadar maliyetli olduğuna odaklanıyorum. Mesela golf 4 ve bora araçlarda kalorifer peteğini değiştirmek için göğüsün sökülmesi çok saçma örneğin. PArça 700 lirayken göğüs söktürmek 4 petek parasıve sonuç nasıl olacak onu da bilmiyorsun, belki her yerden trim sesi gelecek...

Astra G'de bir parçayı değiştirmek için motor kulağı söküp alttan takozla motor kastırmışlardı. Sökülen parça motora ait değildi gibi. Yoksa zaten ekonomik ömrü 10 yıl olan şeyin arıza açmaması pek olası değil. Biri diğerine göre belirgin şekilde üstün de değil. Her aracın kendine göre üstün özellikleri var. Toyota kolay arıza yapmıyor, fordun yol tutuşu güzel, honda perfomanslı, vaglar sınıfına göre konforlu, renolar sınıfına göre az yakıyor, fiatlar muadillerinden ucuz vb. her araç için temelde bir alma sebebi var ki olmasa zaten marka batardı :D Hepsinin negatif yönleri de var. Japonlarda yalıtım, fordlarda konfor, vaglarda arıza sıklığı, renolarda yol tutuş, fiatlarda kalite vb. vb. de gider. Zaten bir sınıfta negatif yönü olmayan araba olsa herkes onu tercih ederdi (ülkemiz için değil global konuşuyorum, bizde marka fanları var, onlar yine gider bildiğine biner) Kitlesel olarak eğilimler de değişir zamanla, ekonomilerin zor olduğu dönemlerde az yakan az masraf açan araçlara yönelir insanlar, refah düzeyi yükseldiğinde lüks, konfor ve prestije. 

Bu arada, toyota honda opel marka fark etmeksizin avrupada zaten 10 yılda ıskartadır araç. Biz alalım 50 sene binelim diye yapmıyor ki adam üretimini. 10 yıl konforlu donanımlı bir araç sunuyor. Uzak doğulular bu konuda biraz farklı bir yaklaşıma sahip. Daha uzun ömürlü araçlar yapıyorlar ama orada da konfordan donanımdan ödün vermiş oluyoruz.

tarihinde Murat Sahın tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

Aslında salt arızaya bakmak doğu değil, sonuçta her şey (evet hondanın vtec sistemi bile) arıza yapabilir. Ben ne kadar onarılabilir olduğuna ve bu onarımın ne kadar maliyetli olduğuna odaklanıyorum. Mesela golf 4 ve bora araçlarda kalorifer peteğini değiştirmek için göğüsün sökülmesi çok saçma örneğin. PArça 700 lirayken göğüs söktürmek 4 petek parasıve sonuç nasıl olacak onu da bilmiyorsun, belki her yerden trim sesi gelecek...

Astra G'de bir parçayı değiştirmek için motor kulağı söküp alttan takozla motor kastırmışlardı. Sökülen parça motora ait değildi gibi. Yoksa zaten ekonomik ömrü 10 yıl olan şeyin arıza açmaması pek olası değil. Biri diğerine göre belirgin şekilde üstün de değil. Her aracın kendine göre üstün özellikleri var. Toyota kolay arıza yapmıyor, fordun yol tutuşu güzel, honda perfomanslı, vaglar sınıfına göre konforlu, renolar sınıfına göre az yakıyor, fiatlar muadillerinden ucuz vb. her araç için temelde bir alma sebebi var ki olmasa zaten marka batardı :D Hepsinin negatif yönleri de var. Japonlarda yalıtım, fordlarda konfor, vaglarda arıza sıklığı, renolarda yol tutuş, fiatlarda kalite vb. vb. de gider. Zaten bir sınıfta negatif yönü olmayan araba olsa herkes onu tercih ederdi (ülkemiz için değil global konuşuyorum, bizde marka fanları var, onlar yine gider bildiğine biner) Kitlesel olarak eğilimler de değişir zamanla, ekonomilerin zor olduğu dönemlerde az yakan az masraf açan araçlara yönelir insanlar, refah düzeyi yükseldiğinde lüks, konfor ve prestije. 

Bu arada, toyota honda opel marka fark etmeksizin avrupada zaten 10 yılda ıskartadır araç. Biz alalım 50 sene binelim diye yapmıyor ki adam üretimini. 10 yıl konforlu donanımlı bir araç sunuyor. Uzak doğulular bu konuda biraz farklı bir yaklaşıma sahip. Daha uzun ömürlü araçlar yapıyorlar ama orada da konfordan donanımdan ödün vermiş oluyoruz.


lpg candır :) 

 

güzel yazı. Okudum hepsini. Doğru

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


lpg candır :) 

 

güzel yazı. Okudum hepsini. Doğru

Reno yol tutmaz kısmı doğru değil. Kınıyorum. :tongue:

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Reno yol tutmaz kısmı doğru değil. Kınıyorum. :tongue:


Nota ver bence. Multijetle çalsın 

 

:crazy:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
İlkay Başaran yazdı:

Reno yol tutmaz kısmı doğru değil. Kınıyorum. :tongue:

 

Clio nasıl denemedim ama yıllarca kullandığım hiç bir röno için iyiydi diyemedim yol tutuş konusunda. Megane'lar bile tırt o konuda... 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...