İçeriğe Yönlendir

Jeep Grand Cherokee 3.0 OM642 Krank Pozisyon Sensörü Arızası


Doğan Arşiray

Recommended Posts

Çağlar Bayur

2.4 lere falan giderse üretim mazda akıbeti yakın olur bizim vergi sisteminde, obama zamanı dowsizing diye yıtınıyorlardı bitti mi o iş? bir sürü fabrika konkordato ilan ettiydi o yüzden amerikada , gerçi trampa yaradı komedi gibi

Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz

Motor 3.0, km 194 bin, model 2001.

Bu durumda kenara ne kadar ayırmam gerekiyor ?

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Saim Ulaş Yılmaz yazdı:

Motor 3.0, km 194 bin, model 2001.

Bu durumda kenara ne kadar ayırmam gerekiyor ?

3000 tl? 

Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz
Doğan Arşiray yazdı:

3000 tl? 

TL ise güzel teklif :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

 

bu motor mu

yapmak var yapılabilmesi var, 4 lt yağı motora boca ediyorlar diye kitapçıkta hatalı mı yazmışlar diyeceğiz , mesleki hastalaık işte üreten ne demişse o dur


bu değil bu eski galiba. 
 

yeni motor sıralı v6 yerine geldi. Toyota severler isyanlarda. Altta yorumlara avrupalılar da yazmış. “Ooo hoşgeldiniz beyler artık birkaç haftada bir beraber sanayideyiz” demişler :)

 

yeni motor t24a-fts galiba dynamic force dönmesi. Birkaç değişikliği var. 
 

- termostat yok 

- egr yok

- elektrikli supap zamanlama motoru yerine yine eski tip hidrolik sisteme dönmüşler. 
 

@Sani Gerşon evet bizim 2zr-fxe 15 yıllık motor. Tek sorunu ilerleyen zamanda emme manifoldu dolması. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Tek sorunu ilerleyen zamanda

İlerleyen zamanı açalım? Dizeller 80bin km'de manifoldu dolduruyor mesela.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sani Gerşon yazdı:

İlerleyen zamanı açalım? Dizeller 80bin km'de manifoldu dolduruyor mesela.

dandik dizeldir o... minik motorlu :P

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Doğan Arşiray yazdı:

dandik dizeldir o... minik motorlu :P

Yahu 2-3 litrenin üstünü ayrı konuşalım. Onun odası farklı. Özel masa, özel servis, fermente içecekler vs...

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sani Gerşon yazdı:

Yahu 2-3 litrenin üstünü ayrı konuşalım. Onun odası farklı. Özel masa, özel servis, fermente içecekler vs...

lütfen bana yazmayın yani... cevap yetiştirmekten martinimi içemedim sabah sabah!

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Sani Gerşon yazdı:

İlerleyen zamanı açalım? Dizeller 80bin km'de manifoldu dolduruyor mesela.

Sürekli düşük hız şehir içi 150 bin km civarında bi emme manifoldu egr temizliği isteyebilir. Ama rahat trafikte kullanılıyorsa sıkıntı olmuyor. 
 

arada emme hattı temizleyicisi atılsa fena olmaz

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

ben bu yüzden sabit devirde gidilen uzun yollarda depoya 1 litre kadar aseton koyuyorum. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Doğan Arşiray yazdı:

ben bu yüzden sabit devirde gidilen uzun yollarda depoya 1 litre kadar aseton koyuyorum. 


sabit devir var sabit devir var. 1000-1500 devirde gidiyor kibrit. O yüzden sorun oluyor zaten. Bununla ilgili düzenlemeler yaptılar. 4.nesil hibritlerde yine az yaşanıyor ama sonuçta bu kadar düşük devirde çalışınca muhakkak tıkanma olabiliyor. 
 

en azından egzozda olmuyor. Emme’de olunca söküp takılması falan kolay yere koymuşlar. Egr ile yanyana

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Doğan Arşiray yazdı:

lütfen bana yazmayın yani... cevap yetiştirmekten martinimi içemedim sabah sabah!

Ne dertler var , uşak neden yazmıyor ?:onder2:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Ersen Tapan yazdı:

Ne dertler var , uşak neden yazmıyor ?:onder2:

bende onu merak ediyorum niye beni muhattap ediyor... herhalde continental gt nin bijonlarını parlatacaktı en son.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bu sefer oldumu acaba... yağ kaçağı gitmiş, yakıt kaçağı gitmiş inanılır gibi değil...

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


bu değil bu eski galiba. 
 

yeni motor sıralı v6 yerine geldi. Toyota severler isyanlarda. Altta yorumlara avrupalılar da yazmış. “Ooo hoşgeldiniz beyler artık birkaç haftada bir beraber sanayideyiz” demişler :)

 

yeni motor t24a-fts galiba dynamic force dönmesi. Birkaç değişikliği var. 
 

- termostat yok 

- egr yok

- elektrikli supap zamanlama motoru yerine yine eski tip hidrolik sisteme dönmüşler. 
 

@Sani Gerşon evet bizim 2zr-fxe 15 yıllık motor. Tek sorunu ilerleyen zamanda emme manifoldu dolması. 

İki gündür eğitim vardı, yalın üretimle ilgili. Eğitmen yıllarca Toyota'da çalışmış biri. Coralla kullanıyor ve bakımı sanayide yaptırıyor. Neden diye sorduk, garantiden çıkar dedik. Gerek yok ki dedi, garantiye girecek bir durum yok. Sorun olmaz diyor. Bir ara vito almış, bir kaç kez arıza vermiş, çok masraflı ve beklenmedik arıza çıkardı dedi. Bir kez de yolda kalınca tekrar toyota almış. :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mahmut Yıldız yazdı:

İki gündür eğitim vardı, yalın üretimle ilgili. Eğitmen yıllarca Toyota'da çalışmış biri. Coralla kullanıyor ve bakımı sanayide yaptırıyor. Neden diye sorduk, garantiden çıkar dedik. Gerek yok ki dedi, garantiye girecek bir durum yok. Sorun olmaz diyor. Bir ara vito almış, bir kaç kez arıza vermiş, çok masraflı ve beklenmedik arıza çıkardı dedi. Bir kez de yolda kalınca tekrar toyota almış. :)


Onun toyotasında eksik bir şeyler yok muymuş. Benim tezim şu. Malzeme eksik olunca sorun çıkarmıyor :)  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Sorun çıkartmıyor diye 2023 yılında kalorifersiz arabaya mı bineceğiz? A ferin olmuş 55 tl

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Onun toyotasında eksik bir şeyler yok muymuş. Benim tezim şu. Malzeme eksik olunca sorun çıkarmıyor :)  

satlık lada niva 1000

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Sorun çıkartmıyor diye 2023 yılında kalorifersiz arabaya mı bineceğiz? A ferin olmuş 55 tl


b-ferin alın 

:exc1:

 

 

  • Şaşkın 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...