İçeriğe Yönlendir

Arabam - Nissan Qashqai Skypack 4x4 1.3 Dig-T


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

İlkay Başaran
  Metin Uzunoğlu yazdı:

ben senin yerinde olsam @İlkay Başaranbeton dökerken @Tansu Kalafatoğlunu oraya ziyaret etmeye gönderirim. gerisi kendiliğinden gelir bir tansiyon düşmesi sonucu keson temel betonu içine düşen falan olabilir mi belki olabilir ama olmasın @Tansu Kalafatoğlubizim damat plandan vazgeçtim. Senin konuyu moderatör @Metin Akbal temizlesin daha iyi olur.

Genişlet  

 

20231221_140413.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Elekrtikli bu. Mındar :) 

 


şurada animasyonu var. Pc’den açınca kollarla oynayıp arabayı hızlandırıyoruz

 

http://eahart.com/prius/psd/

Genişlet  

:D gelecek yakın dikkat et, haklı çıkacağım yine :tongue:

  Mehmet Göktürk yazdı:
Genişlet  

ohoo bz4x zaten eskiydi, duymadınız sanırım, sorunu düzletmişlerdir herhal dimi...

https://www.ensonhaber.com/otomobil/toyota-binlerce-elektrikli-bz4x-modelini-geri-cagiriyor

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Kibrit sinerji teknolojisini benimseyen kazanır :) 

Genişlet  

demode, artık EEG gücüyle giden arabalar geliyor, çok geriden geliyorsunuz azizim, Nissana sorun biraz anlatsın :D

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Plütonyum ve uranyumla çalışan arabalar yapacaklarmış :crazy:. Yeni konulara hazırlıklı olun :nargile:.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
  Tamer Topaç yazdı:

Plütonyum ve uranyumla çalışan arabalar yapacaklarmış :crazy:. Yeni konulara hazırlıklı olun :nargile:.

Genişlet  

DeLorean.jpg

 

lot-exhibits-intentional-distressing-thr

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Kibrit sinerji teknolojisini benimseyen kazanır :) 

Genişlet  

 

  Çağlar Bayur yazdı:

lpg deki enerciiiiiiiiii candır

Genişlet  

enercisi çok olanları marmara cezaevine gönderiyorlarmış, silivriden farklı olarak burası sıcakmış.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  Çağlar Bayur yazdı:

lpg deki enerciiiiiiiiii candır

Genişlet  


5 kere dur kalk trafik

akşam iş çıkış saati

Güzergah rampa çıkış

soğuk motorla başlama

kalorifer

 

lpg’liler km’de 2,15

kibrit 1,5

 

nükleere gerek yok :) 

 

 

IMG-1465.jpg

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:

nükleere gerek yok :) 

Genişlet  

 

Önce meydanlarda eylemler yapılıp, sloganlar atılacak. En başta da forumdan tanıdık biri :biggrin:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


5 kere dur kalk trafik

akşam iş çıkış saati

Güzergah rampa çıkış

soğuk motorla başlama

kalorifer

 

lpg’liler km’de 2,15

kibrit 1,5

 

nükleere gerek yok :) 

 

 

IMG-1465.jpg

 

 

Genişlet  

Aynı yerde 4.5 yakarım clio ile. Hemde kısa kollu ile otururum.

Mtv de 1600 tl.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  İlkay Başaran yazdı:

Aynı yerde 4.5 yakarım clio ile. Hemde kısa kollu ile otururum.

Mtv de 1600 tl.

Genişlet  


Otomatik c segment ile karşılaştırma yapılır ama senin araban 6 yakar bu şartlarda

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
  İlkay Başaran yazdı:

Aynı yerde 4.5 yakarım clio ile.

Genişlet  

Mümkün değil. Clio kullandım, İstanbul'da yaşıyorum, Corolla da kullanıyorum. Tüm tecrübeme istinaden, mümkün olmadığını net söyleyebilirim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  Sani Gerşon yazdı:

Mümkün değil. Clio kullandım, İstanbul'da yaşıyorum, Corolla da kullanıyorum. Tüm tecrübeme istinaden, mümkün olmadığını net söyleyebilirim.

Genişlet  


Rampa yukarı sokaktan caddeye çıkmak için önündeki 15 arabayı bekleyip dur kalk yapacağı yer yokki ayvalıkta :) 

 

  4,5 hiç durmadan yavaş hızdaki tüketim olur en fazla dci’nin. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
(düzenlendi)
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:

  4,5 hiç durmadan yavaş hızdaki tüketim olur en fazla dci’nin. 

Genişlet  

en az yakıt tüketen 65'liğini kullandım ben. İstanbul içi 5.5'la geziyordum 10 sene evvel. Şimdiki trafiği de hesaba katarsak, 4.5 ciddi bir hayal.

tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
  Metin Uzunoğlu yazdı:

bu işte bir sıkıntı var döndüren her kuvvet moment oluşturur, elektrikli motor mili direkt teker göbeğine bağlı bile olsa teker çapı moment kolu oluşturur yani sonuçta x nm lik bir tork olması lazım. 

Genişlet  

Tork uzunlukla ilgili değil.

 

hp = k* devir * tork

  Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Varmış yani.. 

Baştan beri kafamızı kurcalayan bu. 

Peki aktarma nasıl.. Baskı balata mı var. Sonuçta arada bir şey olması lazım. 

 

 

Bu arada benim konu allak bullak oldu :) 

 

Genişlet  

İmal edildiğinde ayrı ayrı ölçülüyor ve zaten hesap da ediliyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
  Mehmet Göktürk yazdı:

Tork uzunlukla ilgili değil.

hp = k* devir * tork

İmal edildiğinde ayrı ayrı ölçülüyor ve zaten hesap da ediliyor

Genişlet  

kuvvet*kuvvet kolu uzunluğu=Nm sonuçta kol uzunluğu arttıkça tork artıyor hocam.

evet hepsi hesap ediliyor bizde onu söylüyoruz. hybrid corolla da hem elektrik hem benzinli motorun hp ve tork değeri aracın hareketinde kullanılıyor olması lazım.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Rampa yukarı sokaktan caddeye çıkmak için önündeki 15 arabayı bekleyip dur kalk yapacağı yer yokki ayvalıkta :) 

 

  4,5 hiç durmadan yavaş hızdaki tüketim olur en fazla dci’nin. 

Genişlet  

tamam hadi tamam. 5,5 olsun

6,5 hadi ok. Biliyorum istanbulu kızdırmak için yazdım.

  Sani Gerşon yazdı:

en az yakıt tüketen 65'liğini kullandım ben. İstanbul içi 5.5'la geziyordum 10 sene evvel. Şimdiki trafiği de hesaba katarsak, 4.5 ciddi bir hayal.

Genişlet  

Geyikti yav. Burada bile 4,8 yakıyor.

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:

lpg’liler km’de 2,15

kibrit 1,5

Genişlet  

ilk yatırım maliyeti ve arızdaki tamir parasına girmeden şu şanzıman işi ortalıkta kaldı gibi? fotodaki gezegenlerin kabına ne isim veriliyor?

vesile ile km de 2.15 lik grand cherokee falandır, mukayeseye giremez

  Sani Gerşon yazdı:

Mümkün değil. Clio kullandım, İstanbul'da yaşıyorum, Corolla da kullanıyorum. Tüm tecrübeme istinaden, mümkün olmadığını net söyleyebilirim.

Genişlet  

şanzıman işi ne oldu göz yaşlı bekliyor kamu oyu?

  Metin Uzunoğlu yazdı:

motorun hp ve tork değeri

Genişlet  

yok öyle bir kavram, lastik ve jantın dönme hızları gibi anlamsız bir terim

  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
  Mehmet Ozyurek yazdı:

Varmış yani.. 

Baştan beri kafamızı kurcalayan bu. 

Peki aktarma nasıl.. Baskı balata mı var. Sonuçta arada bir şey olması lazım.

Genişlet  

 

Her 100 kişiden 99.9 u bunu anlamadı 0.1 i ise anlatmaya çalışıyor kendisi anlasa anlatacakta o da anlamadı. Belki de 4 senedir kamuoyu bunu anlamaya çalışıyor anlamadığı içinde anlamış gibi davranıyor 😬

  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


5 kere dur kalk trafik

akşam iş çıkış saati

Güzergah rampa çıkış

soğuk motorla başlama

kalorifer

 

lpg’liler km’de 2,15

kibrit 1,5

 

nükleere gerek yok :) 

 

 

IMG-1465.jpg

 

 

Genişlet  

 

MTV dahil mi 😊

  Mehmet Ozyurek yazdı:

 

En azından göğsümüzü gere gere var diyoruz değil mi :)

 

Genişlet  

 

Sadece şanzıman mi. Alternatörun de var.

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
  Çağlar Bayur yazdı:

şanzıman işi ne oldu göz yaşlı bekliyor kamu oyu?

Genişlet  

Abi ona yok diyene yönel. Ben var diyorum :) İngilizce adı "Gearbox". Dişli kutusu. Türkçe adıda şanzıman.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...