Sinan Akgöl 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Evren Erakçora yazdı: Bugün Balıkesir İzmir arası 4.2 litre/100 km benzin yaktı. Klima açık, genelde 100km hızla . 4.2 baya basarili veri. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Ü.Emre Kartal yazdı: Eğer reel veri tutuyorsa bence çok iyi. Bazı araçlarda yol bilgisayarı 5 litre diyor, 6-6.5 litre pompa verisi çıkıyor. Psikolojik olarak iyi hissettirmek için olsa gerek 🙂 O sebeple merak ettim, şu an zaten yok gibi ama dizele hiç gerek yok böyle olsa Fiesta ve Focus her ikisinde de gerçeğe yakın gibi 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce (düzenlendi) Ü.Emre Kartal yazdı: Eğer reel veri tutuyorsa bence çok iyi. Bazı araçlarda yol bilgisayarı 5 litre diyor, 6-6.5 litre pompa verisi çıkıyor. Psikolojik olarak iyi hissettirmek için olsa gerek 🙂 O sebeple merak ettim, şu an zaten yok gibi ama dizele hiç gerek yok böyle olsa Şehirler arası iyi ama şehir içi trafikte 7~8 lt civarında lar. Şehirler arasında focustan ~250 ağır tam yüklü mondeo 3.8 lt yaktı. Evren Erakçora yazdı: Fiesta ve Focus her ikisinde de gerçeğe yakın gibi Mondeo mk4 ve mk5 de gösterge ile pompa tutuyor. 1 saat önce tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts