Sinan Akgöl 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Evren Erakçora yazdı: Bugün Balıkesir İzmir arası 4.2 litre/100 km benzin yaktı. Klima açık, genelde 100km hızla . 4.2 baya basarili veri. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 32 dakika önce Yazar Paylaş 32 dakika önce Ü.Emre Kartal yazdı: Eğer reel veri tutuyorsa bence çok iyi. Bazı araçlarda yol bilgisayarı 5 litre diyor, 6-6.5 litre pompa verisi çıkıyor. Psikolojik olarak iyi hissettirmek için olsa gerek 🙂 O sebeple merak ettim, şu an zaten yok gibi ama dizele hiç gerek yok böyle olsa Fiesta ve Focus her ikisinde de gerçeğe yakın gibi Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 13 dakika önce Paylaş 13 dakika önce (düzenlendi) Ü.Emre Kartal yazdı: Eğer reel veri tutuyorsa bence çok iyi. Bazı araçlarda yol bilgisayarı 5 litre diyor, 6-6.5 litre pompa verisi çıkıyor. Psikolojik olarak iyi hissettirmek için olsa gerek 🙂 O sebeple merak ettim, şu an zaten yok gibi ama dizele hiç gerek yok böyle olsa Şehirler arası iyi ama şehir içi trafikte 7~8 lt civarında lar. Şehirler arasında focustan ~250 ağır tam yüklü mondeo 3.8 lt yaktı. Evren Erakçora yazdı: Fiesta ve Focus her ikisinde de gerçeğe yakın gibi Mondeo mk4 ve mk5 de gösterge ile pompa tutuyor. 12 dakika önce tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts