İçeriğe Yönlendir

Nissan Qashqai J12 1.3 Dıg-T 4x4 XTronic Skypack Teknik İncelemesi


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Sani Gerşon
Mehmet Ozyurek yazdı:

Siz

Allah'ım, kendimi keseceğim :D Bayağı sağır duymaz uydururları oynuyoruz burada. 

Tamam, bi şi demedim ben, sustum :D 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Sani Gerşon yazdı:

Allah'ım, kendimi keseceğim :D Bayağı sağır duymaz uydururları oynuyoruz burada. 

Tamam, bi şi demedim ben, sustum :D 

 

Kim dedi la, sizinkinde kayış var diye.. göstersene bi.. 

 

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Sani Gerşon yazdı:

Allah allah, benim bi tanıdık bile içinde kayış ve zincir yok diyor :)

 

 

 

Güneş, gezegen, yıldızlar, bir ara karadelik falan diyecek sandım.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Kim dedi la, sizinkinde kayış var diye.. göstersene bi.. 

 

 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Cvt değişken vites oranı olmak zorunda. Zincir şart. Bizde değişken vites oranı yok. Varmış gibi duruyor ama yok :) motor devri güç gerektiği zaman artıyor

 Şuradan sonra olaylar koptu :D 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Sani Gerşon yazdı:

 

 Şuradan sonra olaylar koptu :D 


Cvt onlarınki. Bizimki ecvt. Bizde yok demişim :)  

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Cvt değişken vites oranı olmak zorunda. Zincir şart. Bizde değişken vites oranı yok. Varmış gibi duruyor ama yok :) motor devri güç gerektiği zaman artıyor

dıtttt cvt de oran yoktur, kullanıcının kafası karışaxağı için sanal oran mış gibi gösterilir, klasik cvt de sendeki olmayan şanzımanda da mış gibi durur ama yoktur o tasarım mantığı aynıdır

motor devri en verimli yerde tutulur, mantığı iyi

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Bu yutubır neden bu kadar hızlı konuşuyor. ''Ahura Mazda'' mitoloji de biliyor...

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tamer Topaç yazdı:

neden bu kadar hızlı konuşuyor.

rampayı hızlı çıkamayınca, yutuptan alıyor dur hıncını

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Çağlar Bayur yazdı:

rampayı hızlı çıkamayınca, yutuptan alıyor dur hıncını

Rampa çıkıyor dimi :crazy:. Ama geçen bir video izledim, roket gibi çıkıyordu. Ben 500 tork ile çıkamam o derece.

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

internet yanıltır. Buluşmaya gitmeden ham görüntü istemek lazım :) 

Çağlar Bayur yazdı:

dıtttt cvt de oran yoktur, kullanıcının kafası karışaxağı için sanal oran mış gibi gösterilir,


Mantık aynıysa Nissan da kayışsız yapsaydı. Kopma şikayetleriyle uğraşmazdı 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Nissan da kayışsız yapsaydı.

dıtttt kayış şarj dinamosunda olur anca, kipritler anlamaz kayış felan deyince , kayış trigerde olur, asıl ismi zamanlama kayışı aslında

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

dıtttt kayış şarj dinamosunda olur anca, kipritler anlamaz kayış felan deyince , kayış trigerde olur, asıl ismi zamanlama kayışı aslında


hiçbir şey göründüğü gibi değil. Hidrojen yakıta hazır mıyız?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Hidrojen yakıta hazır mıyız?

 

Hazır değiliz.. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Hidrojen yakıta hazır mıyız?

Bir şeylerin arefesindeyim. İyice kafa karıştırmayalım lütfen.

 

image.png.89c0994cc4edb644ecbd2bc7e509c7e8.png

tarihinde Tamer Topaç tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


hiçbir şey göründüğü gibi değil. Hidrojen yakıta hazır mıyız?

:bye:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

ben anlamam chr da cvt idi nissan da chr berbat ötesi bi hissi vardı nissan güzel ama hiç biri bi eat 6 olamaz

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

İlk defa bu kadar uzun süre cvt kullanıyorum. Ben sevdim.. 100'e kadar 1400 devir devam.. 

Hiç bir zaman kararsızlık yaşamadı. Sarsıntı yok, yığılma yok. kesinti yok. 

Geri kalanı umrumda değil. Nasıl çalıştığı da çok ilgilendirmiyor beni.  

 

Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş
Mehmet Ozyurek yazdı:

İlk defa bu kadar uzun süre cvt kullanıyorum. Ben sevdim.. 100'e kadar 1400 devir devam.. 

Hiç bir zaman kararsızlık yaşamadı. Sarsıntı yok, yığılma yok. kesinti yok. 

Geri kalanı umrumda değil. Nasıl çalıştığı da çok ilgilendirmiyor beni.  

 

Benim de ilk cvt aracım. Hatta hanımın araba da cvt. bende çok sevdim cvt şanzımanı. Dsg kullanmadım bilmiyorum ama cvt pürüzsüz gitmesi hiç kesilme olmamasi ile çok hoşuma gidiyor. Araç güçlü ise zaten yeterli performansı sunuyor. Benim araç atmosferik motora sahip. Dizel araçtan geçince ilk başta çok yadirgamistim. Ama şimdi cvt kullanma mantığını anlayınca aracın performansı bana hayliyle yetiyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...