İçeriğe Yönlendir

Citroen’in, 2023’teki En büyük 3. Pazarı Türkiye Oldu


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu

Sizce, Onlarca ülke citroen’i tercih etmiyorken neden biz etmişiz?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Sizce, Onlarca ülke citroen’i tercih etmiyorken neden biz etmişiz?

 

Pazarlama başarsı

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Araç getirmişler demekki, :)

 

  • Beğen 1
  • Mutlu 8
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Onlarca ülke

hangileri?

Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Araç getirmişler demekki, :)

 

katılıyorum, bayide araba olan her marka sattı. Cherry bile tutar mı tutmaz mı, yedek parça bulurmuyum demeden süpürüldü.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

hangileri?


208-3= 205 ülkeden öndeyiz :) 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Tasarımlar güzel, özellikle bayanların da seveceği tasarımları var, donanımlar iyi. Reklam ve pazarlama da kuvvetli. 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Sizce, Onlarca ülke citroen’i tercih etmiyorken neden biz etmişiz?

Otokılap Türkiye'nin atmini Ceğbeşe biniyordu, ondandır (!) :crazy:

  • Mutlu 10
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


208-3= 205 ülkeden öndeyiz :) 

toplam 3 dış pazara açılmış ve biz 3. müyüz ?

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

toplam 3 dış pazara açılmış ve biz 3. müyüz ?


O zaman yeni bir soru. Citroen neden 3 ülkeye açıldı :) 

Yorum bağlantısı
Süleyman Can

İngilizler de Ford sevdalısı. En çok Puma satmış 2023'de. Üretimi bittiği halde Fiesta da en çok UK'de satmış. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Süleyman Can yazdı:

İngilizler de Ford sevdalısı. En çok Puma satmış 2023'de. Üretimi bittiği halde Fiesta da en çok UK'de satmış. 

İngilizler öyle. 30 senedir falan Fiesta çok satanlarda. 

Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Sizce, Onlarca ülke citroen’i tercih etmiyorken neden biz etmişiz?

Emmi yüzünden

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Önder Özcan yazdı:

Otokılap Türkiye'nin atmini Ceğbeşe biniyordu, ondandır (!) :crazy:

 

Göz ardı edilmemesi gereken bir konu :)

 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Göz ardı edilmemesi gereken bir konu :)

 

Ben göz ardı etçem!

:onder2:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Önder Özcan yazdı:

Ben göz ardı etçem!

:onder2:

 

:patlıcan:

  • Beğenme 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Önder Özcan yazdı:

Otokılap Türkiye'nin atmini Ceğbeşe biniyordu, ondandır (!) :crazy:

e tabi sevilen kasa.

  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

:patlıcan:

imam bayıldı

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Murat Öngür
(düzenlendi)

avrupa da bile satılmayan fransız araçları ( kendi ülkesi hariç ) bizde sağlam itibar görüyor  , Ama turbo destekli 1,2 araçlar vergiden ve diğer araçlardan daha bir tık daha ucuz diye tercih ediliyor ama uzun süre kullanımda buna eminim teker teker patlayacak o motorlar. Tıpkı zamanında focusun çıkarılan 1,0 motoru gibi devamlı sorun çıkarıyor , volan çatlatıyor bulunamıyor alan elinden çıkarmak için fırsat kolluyor , oda ilk çıktığında araçlar yeni iken cazip ti tıpkı şimdiki bol beygirli turbo destekli 1,2 içi boş motorlar gibi.

 

tarihinde Murat Öngür tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Murat Öngür yazdı:

avrupa da bile satılmayan fransız araçları ( kendi ülkesi hariç ) bizde sağlam itibar görüyor  , Ama turbo destekli 1,2 araçlar vergiden ve diğer araçlardan daha bir tık daha ucuz diye tercih ediliyor ama uzun süre kullanımda buna eminim teker teker patlayacak o motorlar. Tıpkı zamanında focusun çıkarılan 1,0 motoru gibi devamlı sorun çıkarıyor , volan çatlatıyor bulunamıyor alan elinden çıkarmak için fırsat kolluyor , oda ilk çıktığında araçlar yeni iken cazip ti tıpkı şimdiki bol beygirli turbo destekli 1,2 içi boş motorlar gibi.

 

Önceki kasa Focus ecoboostların fiyatı hiç cazip olmadı ama :) Golf ten bile pahalıydı. Yıllardır bu araçların fiyatlarını takip ederim. Ford önceden hep pahalıydı.  ( Sıfır için konuşuyorum.) 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

opel de aynıymış. satışlarının en çok olduğu 3. ülke Türkiye imiş. Psa türkiye’ye çalışıyor resmen

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çağlar Bayur yazdı:

imam bayıldı

Önder de bayılsın lütfen 

Doğan Arşiray yazdı:

e tabi sevilen kasa.


Genel olarak Citroenleri bilmem. 
C5 gerçekten güzeldi :)

  • Beğen 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök

Bizdeki satıcıları araç getirebilmişse satmıştır yoksa hayatımda citröen alacam diye hayal kurana denk gelmedim :D 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

opel de aynıymış. satışlarının en çok olduğu 3. ülke Türkiye imiş. Psa türkiye’ye çalışıyor resmen

sıra ve rakama da bakmalı mesela 1. bi milyon 2. 800 bin 3. 50 olabilir olsa da olur olmasa da olur aslında zaten sötroğen diye bişey de kalmadı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Can
Evren Erakçora yazdı:

Ford önceden hep pahalıydı.

 

 Tamamen distribütörden kaynaklı. Fiat'ın önünü açmak için özellikle focus'un fiyatını pahalı ayarlıyorlar. Ticariden zaten kazanıyorlar parayı onun da etkisi var.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...