Serdal Soysal 24 Ocak Paylaş 24 Ocak Merhaba arkadaşlar, Ağustos ayında evimde bağlı olan internetin wifi sinin sık kesintiye uğraması üzerine müşteri hizmetlerine bilgi verdim gelip evde inceleme yapacaklarını belirtip kullanıcı hatası var ise ücret alınacağını belirttiler bende kendimden emin olduğum için kabul ettim. Ben işteyken gelmişler eşim evdeydi modem adaptörü arızalı diyip modemi resetlep adaptörü değiştirip işlem formunu eşime imzalatıp gitmişler. Adaptörde çalışmama gibi bir durum yok darbe sıvı temasıda yok. Gelen faturada 300tl lik servis ücteti eklemişler. Müşteri hizmetleri ile görüştüm yapacak bir şey olmadığını belirtmeleri üzerine bende tüketici hakem heyetine başvurdum. Benim lehime sonuçlandı. Sonrasında firma TÜKETİCİ MAHKEMESİNE iptal davası açmış şimdi davalı durumuna düştüm. Gelen tebligattan fazla bir şey anlayamadım, tekrar mahkemeye savunma dilekçesi yazmalımıyım yoksa sessizce bekleyeyim mi mahkeme gününü. Dilekçe yazacaksam sadece tüketici hakem heyeti kararının doğru olduğu ve itirazın rettini mi isteyeceğim. Değerli bilgilerinize talibim Saygılarımla 2 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 24 Ocak Paylaş 24 Ocak Geçmiş olsun üstad. Fikir verebileceğim bir durum yok ama yine tüketicinin canını sıkan bir durum olduğunu söylemek istedim. Bizim ülkede müşteri olmak demek stres demek. Yıllar önce benimde İnternetle ilgili bir sorunum olmuştu fakat tüketici hakem heyeti lehime karar verdi ve sonucunda servis sağlayıcı bana para ödemek zorunda kalmıştı. Buradan çıkardığım adamlar artık tüketici hakem heyetini de takmıyor. 1 Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 24 Ocak Yazar Paylaş 24 Ocak (düzenlendi) Bu şirkette 3 adet aboneliğim var aylık 1000 tl para ödüyorum, 300tl nin peşinde değilim haksız yere verdiğimi düşündüğüm için arkasındayım ama bunlar 300tl için müşteriyi davalı duruma düşürüyor. Hani bana adaptörümü getirip arızasını gösterseler yine gam yemiyeceğim, kaldıki modem resetlendiği için kısa süreli iyileşme oldu sonrasında yine aynı kesintiler devam ediyor. Avukatın iptal talep dilekçesi... Aşağıdaki gibi 24 Ocak tarihinde Serdal Soysal tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ocak Paylaş 24 Ocak Serdal Soysal yazdı: Sonrasında firma TÜKETİCİ MAHKEMESİNE iptal davası açmış şimdi davalı durumuna düştüm. mega über saçmalamış firma , buna karşı bir manevi tazminat falan açılabilir mi avkatlara sormalı 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Kolay gelsin zor işler. Çağlar Bayur yazdı: mega über saçmalamış firma , buna karşı bir manevi tazminat falan açılabilir mi avkatlara sormalı Avrupa insan hakları mahkemesine kadar uzayacak hissi var bende nedense. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Sizin şu aşamada tüketici hakem heyeti ile işiniz bitti. Mahkemeye hitaben tüketici hakem heyetine başvururken yazdığınız dilekçenin aynısını mahkemeye de ibraz edin. Değişen bir durum yok sonuçta. Mahkemedeki sonuç da lehinize sonuçlanacaktır diye düşünüyorum. 2 Yorum bağlantısı
Cem Işık 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Gelen tebligat, tensip zaptıdır. 3. maddesinde cevap dilekçesi vermeniz kısmı var. Cevap dilekçesi verilmesi gerekir. Tüketici hakem heyeti kararı doğrudur, karara yapılan itiraz yersizdir, davanın reddine karar verilmesini talep ediyorum vs gibi yazılmalıdır. Çağlar Bayur yazdı: mega über saçmalamış firma , buna karşı bir manevi tazminat falan açılabilir mi avkatlara sormalı Açılmaya açılır da ben olsam açmazdım, ne zarar gördün diyecek mahkeme, bu mevzudan dolayı eşinle mi aran bozuldu, psikolojin mi bozuldu(psikolog faturası vs) evden çalışıyorum, internetim olmadığı için çalışamadığımdan işten atıldım vs gibi dayanak isterler. 4 2 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Cem Işık yazdı: Gelen tebligat, tensip zaptıdır. 3. maddesinde cevap dilekçesi vermeniz kısmı var. Cevap dilekçesi verilmesi gerekir. Açılmaya açılır da ben olsam açmazdım, ne zarar gördün diyecek mahkeme, bu mevzudan dolayı eşinle mi aran bozuldu, psikolojin mi bozuldu(psikolog faturası vs) evden çalışıyorum, internetim olmadığı için çalışamadığımdan işten atıldım vs gibi dayanak isterler. Sinyalin neden bozulduğunu "telsiz telefona vs" bağlamışlar. Kanıtları yok. Modemin arızalı olduğuna %80 eminim. Kanıtlarla gelemiyorlar. Mahkemede işe yarar mı? 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Sani Gerşon yazdı: Sinyalin neden bozulduğunu "telsiz telefona vs" bağlamışlar. Kanıtları yok. Modemin arızalı olduğuna %80 eminim. Kanıtlarla gelemiyorlar. Mahkemede işe yarar mı? Yarar tabi, bunları da yazmak gerekir. Evde kullandığım telsiz wi-fi cihazlar bozdu ise, neden adaptör değişince düzeldi vs diye detaylandırılır. Peki Modem arızalı ise değişen adaptörle sorun düzelir mi? (Düzelmemesi gerekir diye düşünüyorum) 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Cem Işık yazdı: Peki Modem arızalı ise değişen adaptörle sorun düzelir mi? (Düzelmemesi gerekir diye düşünüyorum) Zaten düzelmemiş. Ayrıca, adaptör arızalı olsa modem yanar ya da hiç çalışmazdı. Yangın konusu için ilgili kişiyi konuya davet ediyorum @Servet Aydın 2 Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 25 Ocak Yazar Paylaş 25 Ocak Cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar. Cem Işık yazdı: Yarar tabi, bunları da yazmak gerekir. Evde kullandığım telsiz wi-fi cihazlar bozdu ise, neden adaptör değişince düzeldi vs diye detaylandırılır. Peki Modem arızalı ise değişen adaptörle sorun düzelir mi? (Düzelmemesi gerekir diye düşünüyorum) Cem hocam ; cevap dilekcesinde 6 yıl önce aboneliğimin başladığını ve bana verilen modem adaptör ve bağlantı elemanlarının 6 yıldır kullanığımı, Adaptörün sadece modeme gerilip beslemesi yaptığının voltaj gelmeme durumunda modemin hiç çalışmayacağı, ayrıca aynı teknik servisin aynı gün modemi resetlemesi üzerine geçici iyileşmenin olduğunu sonrasında sorunum devam ettiğini. Asaptör üzerinde kullanıma bağlı darbe sıvı teması olmadığını da yazmam uygun olur mu? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Sani Gerşon yazdı: Zaten düzelmemiş. Ayrıca, adaptör arızalı olsa modem yanar ya da hiç çalışmazdı. Yangın konusu için ilgili kişiyi konuya davet ediyorum @Servet Aydın Modemin alev alabileceği kadar yüksek akım göndermesi imkansıza yakın Sani. En fazla çakak akım hat sigortası atar veya modem içindeki emniyet sigortası atar. Batarya olan sistemlerde yangın riski vardır 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Bu adamlar eve geldiğinde imza atmamak gerekiyor. imza attıktan sonra ne ses kaydı dinliyorlar. Ne itiraz kabul ediyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Ocak Paylaş 25 Ocak (düzenlendi) Cem Işık yazdı: ne zarar gördün diyecek mahkeme, diğer mahkeme beni haklı bulmuşken, adaleti boşuna meşğulden yürüsek? 25 Ocak tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cem Işık 26 Ocak Paylaş 26 Ocak Çağlar Bayur yazdı: diğer mahkeme beni haklı bulmuşken, adaleti boşuna meşğulden yürüsek? Normal silsile içerisinde bir başvuru hakkını kullanmış abi karşı taraf. Kötü niyet denemez buna (hukuken). Misal aynı konuda taraflar arasında sürmekte olan bir dava varken, o bitmeden aynı konuda 2. bir dava/ icra açılmış ise, bu kötü niyet olarak adlandırılıp tazminat kapısı açabilir. Serdal Soysal yazdı: Cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar. Cem hocam ; cevap dilekcesinde 6 yıl önce aboneliğimin başladığını ve bana verilen modem adaptör ve bağlantı elemanlarının 6 yıldır kullanığımı, Adaptörün sadece modeme gerilip beslemesi yaptığının voltaj gelmeme durumunda modemin hiç çalışmayacağı, ayrıca aynı teknik servisin aynı gün modemi resetlemesi üzerine geçici iyileşmenin olduğunu sonrasında sorunum devam ettiğini. Asaptör üzerinde kullanıma bağlı darbe sıvı teması olmadığını da yazmam uygun olur mu? Bence 6 yıldır kullandığım adaptör denirse, uzun zamandır kullanım dolayısıyla eskime payı vs diye düşünülüp aleyhe dönebilir konu. Ben olsam oradan ilerlemezdim. Bu sorundan dolayı ev halkı internet hizmetinden efektif faydalanamadık, ödemeyi hiç aksatmadığım bu hizmet için olması gerektiği şekilde fayda göremedim, bu sözleşmede benim mükellefiyetim faturaları ödemek, servis sağlayıcının görevi bana kesintisiz internet hizmeti sunmaktır, sözleşmeyi layıkıyla yerine getirmediler, ben edimlerimi aksatmadan yerine getirdim, davacı yan yerine getirmediği edimlerine rağmen bir de dava açtı ve beni uğraştırıyor, zaman kaybıma sebebiyet veriyor, ayrıca çocuklarım eğitimden geri kaldı vs diye denenebilir . 2 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 26 Ocak Paylaş 26 Ocak (düzenlendi) bu hangi firma ... sarımavi olanmı... hizmet kalitesi yerlerde şu anda. çok pişmanım sayın hakim. keşke allahıncezasıttnette kalsaydım ben. o derece. 26 Ocak tarihinde Doğan Arşiray tarafından düzenlendi 1 2 Yorum bağlantısı
Cem Işık 26 Ocak Paylaş 26 Ocak Sani Gerşon yazdı: Sinyalin neden bozulduğunu "telsiz telefona vs" bağlamışlar. Kanıtları yok. Modemin arızalı olduğuna %80 eminim. Kanıtlarla gelemiyorlar. Mahkemede işe yarar mı? İş inada bindiyse, modem üzerinde mahkeme nezdinde tespit istenip, al kardeşim modem bozuk diye üste de çıkılabilir. ( en az 4 bin tl civarı masrafı göze almak gerekir) 2 Yorum bağlantısı
Yiğit Özdemir 27 Ocak Paylaş 27 Ocak Çağlar Bayur yazdı: diğer mahkeme beni haklı bulmuşken, adaleti boşuna meşğulden yürüsek? Genel işleyişte kanun bir itiraz yolu vermişse buna başvurduğu için kişilere bir yaptırımı olmuyor. Olayın tersinde ise Tüketici Hakem Heyeti hatalı bir karar verebilirdi. Bu kararın telafisi için de Tüketici Mahkemesine itiraz edilmesi gerekir. Bu da tüketicinin hakkını almasını sağlar. Bazen haklı olunan bir hususun sonuçlanmasını geciktiren ya da sonucu değiştiren bazen de hakkını alabilmek için tüketmen gereken bir yol oluyor. İki ucu sevgi dolu değnek diyebiliriz İşin diğer yanı eskiden kurumsal firmalar düşük meblağlı bu işlerin peşinde koşmazdı. Müşteri ilişkileri harcanan emek ve mesaiye karşılık alınacak sonucun kıymeti diye düşünüyorlardı sanırım. Şimdi ise amaç o parayı almaktan ziyade süreç ile vatandaşı yıpratmaya çalışmak sanırım. Hak aramak her aşamasında vatandaş için bilmediği bir serüven olduğu için bir macera, hakem heyeti için ayrı Tüketici mahkemesi için ayrı emek ve mesai harcaması gerekiyor vatandaşın. Kurumlarda ise zaten bu işlere bakan bir hukuk servisi ya da anlaştıkları hukuk büroları oluyor. Süreci onlara paslıyorlar. Gün sonunda da 300 TL için biz niye mahkemeye gittik niye masraf yaptık gibi hesap soran birileri de olmadığı ya da yıldırabildiğimiz vatandaş yanımıza kardır diye düşündükleri için gittikleri yere kadar gidiyorlar. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ocak Paylaş 27 Ocak Yiğit Özdemir yazdı: ya da yıldırabildiğimiz vatandaş yanımıza kardır diye düşündükleri için kilit cümle maalesef 1 Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 29 Ocak Yazar Paylaş 29 Ocak Yılmak yok arkadaşlar, hayırlısıyla cevap dilekçemi verdim, hakkımda hayırlısı sonuö ne olursa olsun 3 aboneliğimide başka şebekeye taşıyacağım. Müşteri olarak memnum değilim. Buradan sonucu yine bildiririm siz değerli görüşlerini sunan arkadaşkara. Doğan Arşiray yazdı: bu hangi firma ... sarımavi olanmı... hizmet kalitesi yerlerde şu anda. çok pişmanım sayın hakim. keşke allahıncezasıttnette kalsaydım ben. o derece. Doğru tahmin 🤑🤑 Cem Işık yazdı: Bence 6 yıldır kullandığım adaptör denirse, uzun zamandır kullanım dolayısıyla eskime payı vs diye düşünülüp aleyhe dönebilir konu. Ben olsam oradan ilerlemezdim. Cem bey, geç okudum mesajı sanırım cuma akşamı dilekçemi verdim 😔 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Ocak Paylaş 29 Ocak Serdal Soysal yazdı: Yılmak yok arkadaşlar, hayırlısıyla cevap dilekçemi verdim, hakkımda hayırlısı sonuö ne olursa olsun 3 aboneliğimide başka şebekeye taşıyacağım. Müşteri olarak memnum değilim. Buradan sonucu yine bildiririm siz değerli görüşlerini sunan arkadaşkara. Doğru tahmin 🤑🤑 Cem bey, geç okudum mesajı sanırım cuma akşamı dilekçemi verdim 😔 hala isteyen varsa üyelik kodu verebilirim bari bir ayı bana bedavaya gelsin!? Yorum bağlantısı
Recommended Posts