Cemal Gülşen 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Öncelikle herkese merhaba geçen ay 2013 Focus titanum 1.6 benzinli 125 bin km araç alarak aranıza katıldım aracımı aldığımdan bu yana arıza lambası yanıp dönüyor arıza lambası yanıp söndüğünde araç tekliyor egzoz boguluyor patırdamalar patlamalar başlıyor araçta lpg yok hiç takılmamış buji buji kablosu bobini orijinalleri ile değiştim değişen birşey olmadı bazen araç düzgün çalışıyor çok performanslı gidiyor bazen de arıza lambası yanıp yanıp sönüyor ve araç bu sırada tekliyor aracın beynine baktırdım onda da problem çıkmadı , katalik konvektör dağılmıştı onu boşalttırdım düzelir gibi oldu ancak 1 gün sonra yine aynı sorunu vermeye başladı eksantrik sensörü dahi değişti ancak değişen birşey yok sizce ne yapmalıyım Geçenlerde p0300 arıza kodu verdi çoklu ateşleme sistemi arızası olarak geçiyor ancak neyden dolayı bu arızayı veriyor çözemedik bugün de p016a kodunu verdi geçenlerde p2297 yi verdi bu arada aracım otomatik vites Yorum bağlantısı
Cemal Gülşen 18 Şubat Yazar Paylaş 18 Şubat Ayrıca ustam kompresör değerlerini ölçtü onlarda da bir sorun çıkmadı subapları yukardan kontrol etti subaplarda sıkılık yok dedi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Şubat Paylaş 18 Şubat beyne girmeden önce bobin değişseydi iyiydi başlangıç olarak, 2297 tekleme yaptırmaz güçten düşer, O2 sensör arızası ancak önce ateşlemey bakılmalı veya buji kablosu Yorum bağlantısı
Cemal Gülşen 18 Şubat Yazar Paylaş 18 Şubat Bobin buji kablosu bujiler hepsi değişti zaten Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Şubat Paylaş 19 Şubat oksijen sensörü belki bozulmak üzeredir. çok gıcık birşey o. zaten motor ısındığı zaman arzıası ortaya çıkar. ben bir kere sürekli arıza veren ama teklemeyen sonra bir gün teklemeden çalışmamaya başlayan bir arabaya denk gelmiştim. oksijen sensörünün tepesi kırılıp düşünce ancak teklemeye başlamıştı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Şubat Paylaş 19 Şubat akü ölçüldü mü neler yapıldğını ve sıralamayı bilsek Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Doğan Arşiray yazdı: oksijen sensörü belki bozulmak üzeredir. çok gıcık birşey o. zaten motor ısındığı zaman arzıası ortaya çıkar. ben bir kere sürekli arıza veren ama teklemeyen sonra bir gün teklemeden çalışmamaya başlayan bir arabaya denk gelmiştim. oksijen sensörünün tepesi kırılıp düşünce ancak teklemeye başlamıştı. Benim oksijen sensörü arıza verdi, araba garip garip hareketler yapıyordu.(rölanti düzensizliği, zaman zaman gaz yememe) Obd cihazından verileri nasıl okuyor diye bi süre inceledim. Normal olduğuna karar verdikten sonra sildim arızayı. Şehir içi şehir dışı yüksek hız şehir içi dur kalk her türlü şarta maruz kaldı yaklaşık 7-8 bin oldu ne arıza ışığı ne aptallaşma var. Bence bu arabalardaki en garip sensör oksijen sensörü. Vesile ile kamera ile katalizör sağlam mı diye bakılabilir Yorum bağlantısı
Recommended Posts