Ali Darbaz 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce Korka korka ağva ormanında gidiyoz. Yorum bağlantısı
Koray Demir 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Ali Darbaz yazdı: Korka korka ağva ormanında gidiyoz. İnsan ayıdan daha tehlikeli. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 saat önce Yazar Paylaş 20 saat önce Yoruldum yemekte beni mayıştırdı soda aldım mola veriyorum 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 saat önce Yazar Paylaş 17 saat önce (düzenlendi) Bugün 180 km üstünde yol yaptım ve sürüşten gayet memnundum. Havalar ısınması bana yeni tecrubeler kazandırdı Arabanın debriyaj aksiyoneri, motor kaputunun altı ısındıkca çalışma performansı yavaşlıyor. Klima kapalı ise daha fazla ısınıyor. Şehir içi dur-kalk trafikte iyice ısındığından sesli çalışmaya başlıyor. Şimdi biz bunu nasıl sıcaktan uzak tutabiliriz düşünceler içindeyim. 180 km kusursuz çalışan aksiyoner, çekmeköy trafiğnde ısındıkca sesli ve yavaş çalışmaya başlıyor. buna kafa yormak dünyadaki örneklerini incelemek lazım. 17 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Ali hocam senden imrenmeye başladım ben de bizim aracın konusunu canlandirayim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 saat önce Yazar Paylaş 16 saat önce (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: konum at afada Çağlar Bayur yazdı: mangal mı, köfteler mi şirketten ? Abi şirket düzenledi, bizden para çıkmadı. Normalde herkes şirket arabası ile gelecekti ama ben kendi arabamı sürüp sorun çıkarıp çıkarmayacağını görmek istedim. Şimdi gel gelelim benim aksiyonerin davranış grafiğine. Yaptığım araştırmalar sonucunda neredeyse tüm herkesin derdi aynı. Belirtilerde tıpatıp aynı. Aksiyoner denilen parça 65 derece ısıya ulaştığında kendini koruma moduna alıyor. Bu sıcaklığa çıkmasının tek bir etkin sebebi var. Kaput alının havalandırılmaması. Bunu iyileştime yapmak lazım . Alt kapağını açıp yağlamak faideli olurmu. https://youtube.com/shorts/-iwSJOB_rNM?si=b2LtBXdMuVnIwjix 16 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 saat önce Yazar Paylaş 16 saat önce (düzenlendi) Bizim robotun bakımı yapılıyormuş. Sıfırını almakta gerek yok gibi. https://www.drive2.ru/l/533511630172979324/ Aksiyoner ısındığında çıkardığı sesde bu. Videodaki mavi gres nedir. bu parça ısıya karşı koruyacak sesi kesecek bir gres öneriniz nedir. Bu mavi grez nedir mesela 16 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 saat önce Paylaş 16 saat önce yüksek ısı ve basınç gresi, rulman gresi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 saat önce Yazar Paylaş 16 saat önce Çağlar Bayur yazdı: yüksek ısı ve basınç gresi, rulman gresi Maksadımız yayın egzostan gelen ısı ile ısınıp genleşip motoru zorlamaması. Rulman grzi dediğin malzeme sürüldüğü yüzeyde ısıyı iletiyormu? yoksa yalıtıyormu? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 saat önce Paylaş 16 saat önce ısı ve basınç ile özelliğinin yitirmiyor. ne yalıtır ne iletilir öle bi iddiası olmaz Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Yağ çubuğu ne alemde orası unutuldu mu 180 km de? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce Koray Demir yazdı: Yağ çubuğu ne alemde orası unutuldu mu 180 km de? Ölçmek için sabahı beliyorum. Çok yoruldum . Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce (düzenlendi) Yağ yakmak için gene doğa parka geldim. Engelliler için koşu varmış. Eşlik edermisiniz dediler. Eyi tamam katılak dedik. @Koray Demir araba 355 km oldu henuz çubuk dolu . düzeltme 355 km oldu 4 dakika önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Ay bana bi fenalık geldi. Telefon tutacakları bu arabada tutumuyor. Hepsi düştü. 1 yılı aşkındır bende olan aracın telefon gözünü yeni farkettim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts