Çağlar Bayur Dün saat 14:15 Paylaş Dün saat 14:15 mangal mı, köfteler mi şirketten ? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 14:23 Yazar Paylaş Dün saat 14:23 Korka korka ağva ormanında gidiyoz. Yorum bağlantısı
Koray Demir Dün saat 14:43 Paylaş Dün saat 14:43 Ali Darbaz yazdı: Korka korka ağva ormanında gidiyoz. İnsan ayıdan daha tehlikeli. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 15:27 Yazar Paylaş Dün saat 15:27 Eski ağva yolundan şileye geldim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 15:34 Yazar Paylaş Dün saat 15:34 Yoruldum yemekte beni mayıştırdı soda aldım mola veriyorum 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 saat önce Yazar Paylaş 23 saat önce (düzenlendi) Bugün 180 km üstünde yol yaptım ve sürüşten gayet memnundum. Havalar ısınması bana yeni tecrubeler kazandırdı Arabanın debriyaj aksiyoneri, motor kaputunun altı ısındıkca çalışma performansı yavaşlıyor. Klima kapalı ise daha fazla ısınıyor. Şehir içi dur-kalk trafikte iyice ısındığından sesli çalışmaya başlıyor. Şimdi biz bunu nasıl sıcaktan uzak tutabiliriz düşünceler içindeyim. 180 km kusursuz çalışan aksiyoner, çekmeköy trafiğnde ısındıkca sesli ve yavaş çalışmaya başlıyor. buna kafa yormak dünyadaki örneklerini incelemek lazım. 23 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Ali hocam senden imrenmeye başladım ben de bizim aracın konusunu canlandirayim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 saat önce Yazar Paylaş 22 saat önce (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: konum at afada Çağlar Bayur yazdı: mangal mı, köfteler mi şirketten ? Abi şirket düzenledi, bizden para çıkmadı. Normalde herkes şirket arabası ile gelecekti ama ben kendi arabamı sürüp sorun çıkarıp çıkarmayacağını görmek istedim. Şimdi gel gelelim benim aksiyonerin davranış grafiğine. Yaptığım araştırmalar sonucunda neredeyse tüm herkesin derdi aynı. Belirtilerde tıpatıp aynı. Aksiyoner denilen parça 65 derece ısıya ulaştığında kendini koruma moduna alıyor. Bu sıcaklığa çıkmasının tek bir etkin sebebi var. Kaput alının havalandırılmaması. Bunu iyileştime yapmak lazım . Alt kapağını açıp yağlamak faideli olurmu. https://youtube.com/shorts/-iwSJOB_rNM?si=b2LtBXdMuVnIwjix 22 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 saat önce Yazar Paylaş 22 saat önce (düzenlendi) Bizim robotun bakımı yapılıyormuş. Sıfırını almakta gerek yok gibi. https://www.drive2.ru/l/533511630172979324/ Aksiyoner ısındığında çıkardığı sesde bu. Videodaki mavi gres nedir. bu parça ısıya karşı koruyacak sesi kesecek bir gres öneriniz nedir. Bu mavi grez nedir mesela 22 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 saat önce Paylaş 22 saat önce yüksek ısı ve basınç gresi, rulman gresi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 saat önce Yazar Paylaş 22 saat önce Çağlar Bayur yazdı: yüksek ısı ve basınç gresi, rulman gresi Maksadımız yayın egzostan gelen ısı ile ısınıp genleşip motoru zorlamaması. Rulman grzi dediğin malzeme sürüldüğü yüzeyde ısıyı iletiyormu? yoksa yalıtıyormu? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 saat önce Paylaş 22 saat önce ısı ve basınç ile özelliğinin yitirmiyor. ne yalıtır ne iletilir öle bi iddiası olmaz Yorum bağlantısı
Koray Demir 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Yağ çubuğu ne alemde orası unutuldu mu 180 km de? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce Koray Demir yazdı: Yağ çubuğu ne alemde orası unutuldu mu 180 km de? Ölçmek için sabahı beliyorum. Çok yoruldum . Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 saat önce Yazar Paylaş 10 saat önce (düzenlendi) Yağ yakmak için gene doğa parka geldim. Engelliler için koşu varmış. Eşlik edermisiniz dediler. Eyi tamam katılak dedik. @Koray Demir araba 355 km oldu henuz çubuk dolu . düzeltme 355 km oldu 5 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 saat önce Yazar Paylaş 6 saat önce Ay bana bi fenalık geldi. Telefon tutacakları bu arabada tutumuyor. Hepsi düştü. 1 yılı aşkındır bende olan aracın telefon gözünü yeni farkettim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce Arabanın antifrizin ölçtürdüm. Ben bu görselden bişi anlamadım. Usta -40 full antiftiz dedi . Alete baktım ama nasıl ölçeklendirdi bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Koray Demir 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Bomemetrede kırmızı ibre olur dereceyi (aslında sıvı yoğunluğunu) gösterir. Çektiğin alet bozuk gibi. Yorum bağlantısı
Koray Demir 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Şöyle bir gösterge olmalı. -40 değil bence. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce (düzenlendi) Koray Demir yazdı: Şöyle bir gösterge olmalı. -40 değil bence. Videoyu bende gördüm. 1000 tl fiyatı var ve Auto Bild tarafından tavsiye edilen bir ürün anladığım kadarı ile. Hocam -40 dan fazla , Antifreeze göstergesi tur artmış . Bu videodan bakınca antifreeze kadranıda sabit değil oda kendi içinde tur atıyor. ibre nerdeyse -50 diyelimmi. 3 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce Tamda tahmin ettiğim gibi arabada %70 oranında Etilen Glikol var. 1 Litre saf su aldım. Acil eylem planı genleşme kabındaki tüm suyu çekip en az 1 litre su çekecem üstüne. Yorum bağlantısı
Recommended Posts