İçeriğe Yönlendir

Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS


Ali Darbaz

Recommended Posts

Çağlar Bayur

emekli olarak arsa arazi işleri de kovalanabilir ben olsam öyle yapardım, 35bin araçlık filoyu devredir arsa işine girenler 1 yılda 15 yılı geri kazandı mesela 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

İlginç bir şeyler göstermek istiyorum

Sırasıyla i10, cruze ve c3 motorlarının kapaktan götüntüsü atacağım. Sizce hangidi egzantrikte az yağ ile buluşuyor.

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Koray Demir yazdı:

Amaç nedir? Ben ilginç bir durum göremedim.

 

c3 yağ sıçraymıyor

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Bence kafaya takmaya değecek bir mesele yok.

IMG_0259.jpeg

Yine sen bilirsin tabi. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

c3 yağ sıçraymıyor


ergenlik dönemine mi denk geliyor?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Yeni proje yükleniyor :D Arabaya yeni bir özelik kazandıracağız. Ahanda ip ucu. 

 

image.png.f707721903a5cd6e526ed7fc6e77721a.png

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

c3 yağ sıçraymıyor

iyi bir şey mi 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

iyi bir şey mi 

 

Bence hayır. Yağın nerden geldiğini göremedim. o yağ oraya nasıl çıkıyor merak ettim.  sonra öğrendimki bir tane subab var zincir tarafında ordan geliyor. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

mini mini delilkler olmasın her kep altında

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

mini mini delilkler olmasın her kep altında

 

Keplerin altında mini mini delikler var, ama böyle tazikli sıcramasını beklerdim. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Keplerin altında mini mini delikler var, ama böyle tazikli sıcramasını beklerdim. 

az yağ mı var motorda?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

az yağ mı var motorda?

 

full hatta bir miktar fazla olabilir. Yağ basınçı normal gösteriyor. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

yağ hattında kurum olmasın? 


Yağ, yağ filtresi, engin flush ürünüm hazır. 5000 km dolunca  yağ değişimi yapıcaz. 
kulbitör kapağını söktük etrafda kurum yok gibiydi. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

kulbitör kapağını söktük etrafda kurum yok gibiydi. 

normal zaten yağda kurum olmaz, aküde antifriz olmadığı gibi

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

normal zaten yağda kurum olmaz, aküde antifriz olmadığı gibi


yağ çamuru diyim ne diyim bilemedim. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:


yağ çamuru diyim ne diyim bilemedim. 

16v değil mi motor? külbütör yok ise çamur da olmaz 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Burası iki numaralı silindirde üst kapaktaki en çukur yer. Hiç çamur tortu pislik yok. 
 

 

IMG_7587 Copy.jpeg

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz


Burdaki veriye göre 110 derece yağ sıcaklığında rölantide dakikada minimum 6 litre yağ basması lazım

Çağlar Bayur yazdı:

16v değil mi motor? külbütör yok ise çamur da olmaz 


 

IMG_2879.png

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...