Ali Darbaz 11 saat önce Yazar Paylaş 11 saat önce Otomstik şanzıman debriyaj Aktüatörünü muayene ederken küçük bir destek aldım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 saat önce Yazar Paylaş 10 saat önce (düzenlendi) Öncesi ve sonrası 10 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Temizlik için APC (all purpose cleaner), susuz ortam için IPA (izopropil alkol) veya benzin öneririm bunlar yoksa gazyağı da iş görür. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 saat önce Paylaş 7 saat önce şantiyeye girmiş bu araba, arsa işi mi var Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce Koray Demir yazdı: Temizlik için APC (all purpose cleaner), susuz ortam için IPA (izopropil alkol) veya benzin öneririm bunlar yoksa gazyağı da iş görür. Pazar gününe denk gelince açık dükkan bulamadım. Şanzıman beyni ve Şanzıman aktüatörü resimde görülüyor. Şanzıman beynine müdahil olamıyorum yeri çok sakat. Ancak şanzıman aktuatörünü soğutacak 1 tane ram suğutucusu yapıştırabilirim. Test sürüşü yaptım. Klima açmadan uzun süre aktuatör maksimum verimle çalıştı. Akabinde dur kalk trafiğe girince performansın %80ne düştü. Klima açtığımda devreye radyatör fanı girince hava akışı doğrudan aktuatörün temizlediğim yüzeyine vuruyor. Arabada çalışan gizli bir fan var ve onu halen bulamadım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 saat önce Yazar Paylaş 6 saat önce Çağlar Bayur yazdı: şantiyeye girmiş bu araba, arsa işi mi var Yok şantiyeye felan girdiği yok. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Ali Darbaz yazdı: Yok şantiyeye felan girdiği yok. bağ bahçe çanur? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 saat önce Yazar Paylaş 6 saat önce Çağlar Bayur yazdı: bağ bahçe çanur? yok arabanın tek gördüğü bağ bahçe Şile yollarında. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Çağlar Bayur yazdı: o zaman çamur yamuru yağmış Abi arabanın üzerinde bu çamur hep vardı. Aracın obd videolarından yola cıkarak okumaya çalıştığım bazı makalelerde debriyaj aktuatörünün sıcaklıkla olan çılgınlıklarını okudum. Arabanın 1 yıllık datasını inceleyince ecu sıcaklığının ve klima aktifken yarattığı termal izleri takip ettim. Normalde klima aktifken ecu sıcaklığı yükselmesi, klima kapatınca soğuması beklenirken bende sıcakken klima açık ise daha sıcak oluyor. Klima kapatıncada ısıyı üzerinden atamıyor. Ne yapmak lazım ısıyı üzerinden atamayan, aktuatör için bir sebeb bulmam gerekiyordu. Üzerinde yarım santim fosil yakıt kalıntısı var. Öyleki aktuatör ayar vidaları bile üzerinde yarım santim çamurdan belli olmuyordu. Bu durum termal bir coating etkisi yaratıyor olabilir. Sildim, fırçaladım metale ulaştım. Sürüş yaptım ve arabanın altına geçip metal yüzeye dokundum el yakmanın sınırında sıcaktı. Buda 44 dereceden düşük sıcaklıkda olduğu anlamına gelir. Biz bu noktaya 65 derece sensör verisinden geldik. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Çağlar Bayur yazdı: yani üarü çimento gibi kaplanmış bumu çimento. Yorum bağlantısı
Recommended Posts