Ali Darbaz Pazar 10:32 Yazar Paylaş Pazar 10:32 Otomstik şanzıman debriyaj Aktüatörünü muayene ederken küçük bir destek aldım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 11:42 Yazar Paylaş Pazar 11:42 (düzenlendi) Öncesi ve sonrası Pazar 11:43 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir Pazar 11:59 Paylaş Pazar 11:59 Temizlik için APC (all purpose cleaner), susuz ortam için IPA (izopropil alkol) veya benzin öneririm bunlar yoksa gazyağı da iş görür. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 15:02 Paylaş Pazar 15:02 şantiyeye girmiş bu araba, arsa işi mi var Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 15:07 Yazar Paylaş Pazar 15:07 Koray Demir yazdı: Temizlik için APC (all purpose cleaner), susuz ortam için IPA (izopropil alkol) veya benzin öneririm bunlar yoksa gazyağı da iş görür. Pazar gününe denk gelince açık dükkan bulamadım. Şanzıman beyni ve Şanzıman aktüatörü resimde görülüyor. Şanzıman beynine müdahil olamıyorum yeri çok sakat. Ancak şanzıman aktuatörünü soğutacak 1 tane ram suğutucusu yapıştırabilirim. Test sürüşü yaptım. Klima açmadan uzun süre aktuatör maksimum verimle çalıştı. Akabinde dur kalk trafiğe girince performansın %80ne düştü. Klima açtığımda devreye radyatör fanı girince hava akışı doğrudan aktuatörün temizlediğim yüzeyine vuruyor. Arabada çalışan gizli bir fan var ve onu halen bulamadım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 15:29 Yazar Paylaş Pazar 15:29 Çağlar Bayur yazdı: şantiyeye girmiş bu araba, arsa işi mi var Yok şantiyeye felan girdiği yok. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 15:45 Paylaş Pazar 15:45 Ali Darbaz yazdı: Yok şantiyeye felan girdiği yok. bağ bahçe çanur? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 15:50 Yazar Paylaş Pazar 15:50 Çağlar Bayur yazdı: bağ bahçe çanur? yok arabanın tek gördüğü bağ bahçe Şile yollarında. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 19:51 Yazar Paylaş Pazar 19:51 Çağlar Bayur yazdı: o zaman çamur yamuru yağmış Abi arabanın üzerinde bu çamur hep vardı. Aracın obd videolarından yola cıkarak okumaya çalıştığım bazı makalelerde debriyaj aktuatörünün sıcaklıkla olan çılgınlıklarını okudum. Arabanın 1 yıllık datasını inceleyince ecu sıcaklığının ve klima aktifken yarattığı termal izleri takip ettim. Normalde klima aktifken ecu sıcaklığı yükselmesi, klima kapatınca soğuması beklenirken bende sıcakken klima açık ise daha sıcak oluyor. Klima kapatıncada ısıyı üzerinden atamıyor. Ne yapmak lazım ısıyı üzerinden atamayan, aktuatör için bir sebeb bulmam gerekiyordu. Üzerinde yarım santim fosil yakıt kalıntısı var. Öyleki aktuatör ayar vidaları bile üzerinde yarım santim çamurdan belli olmuyordu. Bu durum termal bir coating etkisi yaratıyor olabilir. Sildim, fırçaladım metale ulaştım. Sürüş yaptım ve arabanın altına geçip metal yüzeye dokundum el yakmanın sınırında sıcaktı. Buda 44 dereceden düşük sıcaklıkda olduğu anlamına gelir. Biz bu noktaya 65 derece sensör verisinden geldik. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 20:12 Yazar Paylaş Pazar 20:12 Çağlar Bayur yazdı: yani üarü çimento gibi kaplanmış bumu çimento. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazartesi 08:17 Yazar Paylaş Pazartesi 08:17 İyice muz Cumhuriyeti’ne döndük anam okuldan resim atıyor kızımın ilk gün fotoğrafını bir türlü açamadım yazık diyorum başka bir şey demiyorum 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 14:24 Paylaş Pazartesi 14:24 Ali Darbaz yazdı: İyice muz Cumhuriyeti’ne döndük anam okuldan resim atıyor kızımın ilk gün fotoğrafını bir türlü açamadım yazık diyorum başka bir şey demiyorum toplar tüfekler üstüne binip gezdiğin, gözünle görüğün araçlar işe yaramaz demişti putin Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazartesi 15:10 Yazar Paylaş Pazartesi 15:10 (düzenlendi) Bu dişleri toplamak arabayı toplamaktan çok daha zor ve zahmetli.. hiç bütçe dostu değil. 6 operasyon geçirdik ve daha 6 tane daha var. 27000 tl daha ödeme yapılacak. Arabaya lastik seti parasını iki operasyonda ödüyorum. Bugün bir dolgu bir kanal tedavisi 10000 tl hayırlı olsun. Zamanında o hariboları kinderleri yerken iyi idi demi . Pazartesi 15:17 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 11:06 Yazar Paylaş Dün saat 11:06 @Adnan Çakır abi mesaj yazdım 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 saat önce Yazar Paylaş 23 saat önce (düzenlendi) Küçük arabalar neden en iyisidir konulu bir Hindu videosu. Adam 2200 metre irtifadan 4000 metre rampayı 800 cc maruti ile zirveye tırmanıyor. 23 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Ali Darbaz yazdı: 2200 metre irtifadan 4000 metre rampayı 800 cc maruti ile zirveye tırmanıyor. km ibresi mi bosuk pek kıpırdamıyor ama? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 saat önce Yazar Paylaş 23 saat önce Çağlar Bayur yazdı: km ibresi mi bosuk pek kıpırdamıyor ama? Yok yaw 20 30 km hız yapıyor yeryer. Bu arad adam Alto motorunun üst kapağını uyarsa arabasına takacakmış. 800 cc den 1000 cc ye çıkaracakta ortada o masrafa deyecek yol yok. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Ali Darbaz yazdı: 30 km hız bisiklet daha hızlı Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 saat önce Yazar Paylaş 22 saat önce Çağlar Bayur yazdı: bisiklet daha hızlı Abi gittği yolu görmedin heralde. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Ali Darbaz yazdı: Abi gittği yolu görmedin heralde. tsi ya hiç binmedin herhalde. önlem olarak yazayım 150+ hp ler 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Bugün kızımı okula bıraktıktan sonra, Şile otobanına girmeden hemen önce, gözümün önünde N12 motorlu Mini cooper radyatör patlattı. Çoçuk motorunu daha yeni yaptırmış. Çok üzüldüm. Kız arkadaışını üniversiteye götürürken , kapıda hava atma keyfinden mahrum kaldı. Motoru benim ep3c ile tıpatıp aynı. Radyatörden tüm sular boşaldı yok. Hiç antifirzi yokmuş gibiydi. Bende yanlış anlamış olabilirim tabi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ali Darbaz yazdı: radyatör patlattı. hortum olmasın? Yorum bağlantısı
Recommended Posts