Mehmet Göktürk Pazar 10:57 Paylaş Pazar 10:57 Koray Demir yazdı: Sistemde açık var o zaman 😄 ping engelleme gibi mesajlar bertaraf edilebiliyor. Açık değil nasıl yazdıysak öyle vakit buldukça değiştiriyorum. Beklenti yüksek olmasın özellikle kalıcı hafıza yok konular arası. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Uzun Pazar 11:12 Paylaş Pazar 11:12 ben arabaya birşey mi oldu diye heyecanlı heyecanlı okudum,ama günlük tutmuş Ali arkadaşımız. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 12:36 Paylaş Pazartesi 12:36 Mehmet Göktürk yazdı: kalıcı hafıza yok konular arası. bence var, Önder in pembe arabasını unutmamış mesela başka konuya yapıştırmış Yorum bağlantısı
Önder Özcan Pazartesi 12:49 Paylaş Pazartesi 12:49 Çağlar Bayur yazdı: bence var, Önder in pembe arabasını unutmamış mesela başka konuya yapıştırmış Hangi konu len o? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 13:38 Paylaş Pazartesi 13:38 Önder Özcan yazdı: Hangi konu len o? döner kebap Yorum bağlantısı
Koray Demir Pazartesi 17:38 Paylaş Pazartesi 17:38 İlginç bir şekilde çok güzel yol tutmuş. https://www.instagram.com/reel/DLCWhs3iAOa/?igsh=MWx5MmN5cGh2c2d3Nw== Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazartesi 18:43 Yazar Paylaş Pazartesi 18:43 (düzenlendi) Koray Demir yazdı: İlginç bir şekilde çok güzel yol tutmuş. https://www.instagram.com/reel/DLCWhs3iAOa/?igsh=MWx5MmN5cGh2c2d3Nw== Bu son kasanın bir eskisi. Bu şekilde sürmek için kafanın güzel olması lazım. Bu cesaret nedir, trafikte ışığı farketmezde geçersem, playback yapıp kırmızımı yeşilmiydi bakıyorum. Ceza yemekten korkarım. Bunlar böyle şikayet edilmeden nasıl böyle sürüyor yada kormadan sürüyor. Pazartesi 18:48 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Arabamın 130.000 km’deki yağ bakımını Kasım 2024’te yapmıştım. Bir süre kullandıktan sonra 3.000 km’yi geçtik ve bu noktada emme egzantrik faz ayarlayıcıya yağ basan elektrovalf, özellikle soğuk çalıştırmalarda P000A hatası vermeye başladı. Ancak bu hata arıza lambasını yakmıyordu. Bu sorunun en uygun ve ekonomik çözüm yolunun motoru “engine flush” yapmak olduğunu bildiğimden, yağı değiştirmeye karar verdim. Motorumda zaten deterjan katkılı Liqui Moly TopTec 4200 vardı. Bu yağ, motorun içini temizleyip tortuları çözdüğü için muhtemelen biriken kirler elektrovalfin filtresinde toplanmıştı. Fakat bu filtrenin yerinden sökülmesi oldukça zahmetli olduğundan, Liqui Moly Engine Flush ürününü temin ettim. Ürünü motor yağına ekleyip 15 dakika çalıştırdım. Çıkan yağın pütürlü ve kirli halini aşağıdaki videoda görebilirsiniz. Her ne kadar 4.000 km önce yağ değişimi yapmış olsam da işlemin ardından tekrar Liqui Moly 4200 yağını doldurarak bakımı tamamladım. Maliyetlere gelirsek: Yağ bakımına 1.000 TL, Yaz başında aldığım motor yağı ve filtreye 2.400 TL, Geçen seneden kalma Mann filtreye ise 280 TL ödemiştim. Bir sonraki bakımda bu işlemleri yeniden uygulamayı planlıyorum. Herkese hayırlı cumalar. 🌿 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 45 dakika önce Paylaş 45 dakika önce vesile ile hiçbir katkı tamir malzemesi değilidr gagıldan gelenler için. bakım malzemesi denebilir. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts