Çağlar Bayur Salı 17:49 Paylaş Salı 17:49 manuel arabada ani fren yapıp dururken debriyaja tam basmaz isen ne olur? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 17:55 Yazar Paylaş Salı 17:55 Çağlar Bayur yazdı: manuel arabada ani fren yapıp dururken debriyaja tam basmaz isen ne olur? bu haliylede yapıyor abi. İş bu sebeble debriyaja oynayacam Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 18:12 Paylaş Salı 18:12 hobi olarak iyi sanayide tükkanın olmaması da iyi yoksa müşteriler biraz kızgın dönerlerdi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 20:46 Yazar Paylaş Salı 20:46 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: hobi olarak iyi sanayide tükkanın olmaması da iyi yoksa müşteriler biraz kızgın dönerlerdi Resimdeki sorun var. dibe kadar çekmişler. Normalde resimdeki gibi olmlaı. F Sınırına çekilmesi gerekiyor. Salı 21:46 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Çarşamba 06:31 Paylaş Çarşamba 06:31 Ali Darbaz yazdı: Hikayeyi biraz daha geniş özetlermisin. Çağlar Abi bu yavvv. Zonno ve diğerleri az ötede 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan Çarşamba 07:04 Paylaş Çarşamba 07:04 Ali Darbaz yazdı: Önder abi arabasını kendi ustasına yaptırmış. Oda nasıl taktıysa artık, ayırma esnasında sarsıntı yapıyor. 1500 2000 devirde kapling esnasında titreşim yapıyor. Kendi ustası denen, yılların KOCAMAN firması. Son 6-7 yılın bosch car servisi. @Mertol Kip nerde o çok iyi bilir. İşinin ehli, yetenekli,bilgili insanlar. https://www.herford.com.tr/index-2.html Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 07:07 Paylaş Çarşamba 07:07 Önder Özcan yazdı: Kendi ustası denen, yılların KOCAMAN firması. Son 6-7 yılın bosch car servisi. @Mertol Kip nerde o çok iyi bilir. İşinin ehli, yetenekli,bilgili insanlar. https://www.herford.com.tr/index-2.html Yamuk takmışlar debriyajı. Demekki baya payı var boşluk olarak 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Çarşamba 14:54 Yazar Paylaş Çarşamba 14:54 (düzenlendi) Bujim ve filtrem geldi. Buji için alet alacağım. Onuda kendim takmak istiyorum. K&N filtreyi bakımını yapınca geri takacağım. Çarşamba 14:55 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Çarşamba 17:30 Yazar Paylaş Çarşamba 17:30 (düzenlendi) @Coşku Mert bujiler orjinal geldi, Mann filtrede orjinal gibi duruyor. Bana bu bujileri takacak alet lazım. bunun iysi kötü nasıl bilemedim. Bu şey benim bujiyi tutuar çıkarırı mı . Çarşamba 17:35 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Coşku Mert Çarşamba 17:41 Paylaş Çarşamba 17:41 o tarz bi alet hiç pratik gelmiyor bana. 16mm kendinden contalı veya mıknatıslı buji lokması yeterli bu şekilde. tabi bunu kullanabilmen için 1/2 cırcır ve uzatma kolu lazım 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Çarşamba 17:43 Yazar Paylaş Çarşamba 17:43 (düzenlendi) Coşku Mert yazdı: o tarz bi alet hiç pratik gelmiyor bana. 16mm kendinden contalı veya mıknatıslı buji lokması yeterli bu şekilde. tabi bunu kullanabilmen için 1/2 cırcır ve uzatma kolu lazım Bana hepsinin linkini atarmısın. Lokma + kol + uzatma şimdi yanlış malzeme almayayım. Bu set nasıl. https://www.trendyol.com/newstar/tam-profesiyonel-germany-72-dis-egik-circir-216-parca-lokma-takimi-oto-tamirci-tam-set-1-2-3-8-1-4-p-747746116 Çarşamba 17:45 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Coşku Mert Çarşamba 18:41 Paylaş Çarşamba 18:41 bosver dostum bu islere bulaşma bence sende o ışığı göremedim ben 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 14:51 Yazar Paylaş Dün saat 14:51 (düzenlendi) Merhaba . Engine flush , Yağ ve filtre değişimi sonrası emme manifoldu geçikmeli hata log sayısı %11'a kadar düşmüş. Daha önce bu kaçıklı vaz ayarı hata oranı motor yağı sıcakken bile %25 idi. Bu gün yaptığım 30 km test sürüşünde , bir önceki 50 km lik test sürüşüne göre Fap loglarından takip ettiğim kadarı ile neredeyse %56 iyileşme oldu demektir. Bu durumda Fap loglarının gösterdiği veriyi göz önüne aldığımızda Liqui Molly engine flush işlemi işe yaramış mı ? Yoksa yeni yağ ve filtrenin etkisinden ibaretmidir. Dün saat 14:52 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 15:10 Yazar Paylaş Dün saat 15:10 Burda üzerinde çalıştığım exelden bir sayfa. Motor yağı soğuk iken oluşan geçikmeler. Egzos mavi olarak Emme Kırmızı olarak işaretlenmiş. Oldukca fazla sayıda geçikme var. Lakin motor yağı ısındırğında ve motoruda biraz devirli kullandığınızda neredeyse hiç geçikme yaşanmıyor. Bu arabaya 10w40 veya 5w40 yağ koymak performansını ciddi şekilde baltalar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 15:21 Yazar Paylaş Dün saat 15:21 Motor yağı 110 derece ulaştığında araba neredeyse kusursuz çalışıyor. Özelikle 2500 devir ve üzeri bu motorun kader noktası. Hiç geçikme olmadan akıp gidiyor. Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Altı üstü taş devrinden kalma, yağ yakan bir atmosferik motor bu yahu. Neyin verisi bunlar bu kadar? Gören de Nürburgring'den elde edilen ultra bir araca ait veri sanacak... Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 saat önce Yazar Paylaş 22 saat önce (düzenlendi) Coşku Mert yazdı: bosver dostum bu islere bulaşma bence sende o ışığı göremedim ben kadosana buji lokması ve cır cır almaya gittim. 1 hafta önce 800 lira dediği buji lokması için 1200 tl, cır cır için 1750 tl istedi esnaf. 800 tl ye lokmayı almaya okeydim 1 haftada ne zammı ise çok rahatsız etti. Daha geçen hafta 800 tl idi diyip kemçirip Almadan çıktım, 22 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Coşku Mert 21 saat önce Paylaş 21 saat önce (düzenlendi) bu saatten sonra tornavida bile alinmaz demistim. takim dizmek icin biraz gec kalmissin. netten en kalite buji lokmasini 350 lira kargo dahil alirsin o da ayri konu hatta cok daha uygunaymis : İzeltaş 1/2'' Buji Lokma Anahtar (lastikli) 16 Mm 284,33 TL yerine 282,52 TL https://www.n11.com/urun/izeltas-12-buji-lokma-anahtar-lastikli-16-mm-6986947?magaza=civteccivata 21 saat önce tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce Coşku Mert yazdı: bu saatten sonra tornavida bile alinmaz demistim. takim dizmek icin biraz gec kalmissin. netten en kalite buji lokmasini 350 lira kargo dahil alirsin o da ayri konu hatta cok daha uygunaymis : İzeltaş 1/2'' Buji Lokma Anahtar (lastikli) 16 Mm 284,33 TL yerine 282,52 TL https://www.n11.com/urun/izeltas-12-buji-lokma-anahtar-lastikli-16-mm-6986947?magaza=civteccivata Hocam bunu çevirmek ve motordaki buji yuvasına yetiştirmek için şu takımdaki kol işimi görüyor mu. https://www.n11.com/urun/izeltas-14000005132-14-alti-kose-mini-lokma-anahtar-ve-bits-set-27-parca-51524833 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 20 saat önce Paylaş 20 saat önce linkteki 1/4 olmaz yani 1/2 lokma takimi olmasi gerek Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce (düzenlendi) Kendime notum... Araba P000A hatası verdiğinde , emme ve egzos valflarinin her ikisinide kapatıyor. Her iki egzantrikde 120 derecede sabitlenip sıradan atmosferik motora dönüşüyor. Buda motorda %10 ile %25 güç kaybı. Akabinde artan yakıt tüketimi demek. 7 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce Coşku Mert yazdı: linkteki 1/4 olmaz yani 1/2 lokma takimi olmasi gerek Masrafları artırdım. 2 tane elektrovalf, 1 tane elektrikli alternatör gergisi, 1 tane debriyaj aktüatörü alıp tanıdık ustaya yaptırcam. Malzeme fiyatından daha yüksek fiyata alet cantası almak mantıklı gelmedi. Peyder pey 7 taksit parçaları toplayıp müsait bi zamanda topluca montaj yapıp işcilik ile arabayı tamamlayacağım. Yorum bağlantısı
Koray Demir 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Bakım iyidir. Başka masraflar çıkarsa şaşırmam yalnız. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Nurburingde Tur zamanı kasar gibi, Şileye sürdüm. P000a hatası oluşmadı. Performaslı kullanımda oldukça eğlendim. Ailemde yanımda idi. Saate 130 km hızı geçmedim ama rampadada 3 ncü vitesde 5000 devir çevirmekten de kaçınmadım. Torkun dibini sıyırdık. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Koray Demir yazdı: Bakım iyidir. Başka masraflar çıkarsa şaşırmam yalnız. Psa parçaları inanılmaz ucuzluyor. Geçen sene 16 17 olan parça şimdi sadece 11 bin . Bunu fırsata çevirip almanın peşindeyim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts