Ali Darbaz 2 Kasım Yazar Paylaş 2 Kasım Yaklaşık 2 yıldır araçta yaşanan ikinci büyük sorun. Ömrü dolan Aksiyonerin arızası. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Kasım Yazar Paylaş 2 Kasım Mehmet Ozyurek yazdı: Aksiyoner ne? Debriyaja basan robot. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Kasım Yazar Paylaş 2 Kasım 13000 tl aksiyoner , montaj içinde 2500 tl gerekiyor. Bunuda artık seneye yaptırıcaz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Kasım Paylaş 2 Kasım Ali Darbaz yazdı: 13000 tl aksiyoner , montaj içinde 2500 tl gerekiyor. eksik hesap . Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 2 Kasım Paylaş 2 Kasım (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: 13000 tl aksiyoner , montaj içinde 2500 tl gerekiyor. Bunuda artık seneye yaptırıcaz. İttirmeli sukııtır kaç papele almıştın ? 2 Kasım tarihinde Oğuzkan Işık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Kasım Yazar Paylaş 2 Kasım (düzenlendi) Eski ve yeni sürüş datalarını yapay zekaya yükledim. Emme egzantrik doğrudan valvetronic üzerine bağlı, emme valfi geçikince valvetronikde bundan etkileniyor. İşte bu meretin çalışma performansı 3 kat hızlanmış. Araba gaza basınca anında devirleniyordu, şimdi resmen redline çıkıyor buna alışması zaman alacak. Metrik (mm cinsinden) ÖNCE (Eski) SONRA (Yeni) Yorum Ortalama Hata (mean) 0.0201 mm 0.0066 mm Her iki değer de milimetrenin yüzde biri seviyesinde. Yani sistem zaten kusursuz çalışıyormuş. Yeni durumda hata payı 3 kat daha azalmış; bu mükemmel. Std. Sapma (std) 0.2476 0.1395 İstikrar (dalgalanma) konusunda net bir iyileşme var. Yeni durumda sistemin çalışması %44 daha istikrarlı hale gelmiş. Medyan Hata (%50) 0.0000 mm 0.0000 mm Her iki kayıtta da zamanın %50'sinde hata "sıfır" imiş. Max Hata 4.77 mm 3.31 mm Anlık maksimum sapmalar da azalmış. Oğuzkan Işık yazdı: İttirmeli sukııtır kaç papele almıştın ? 3 taksit 7500 tl. 2 Kasım tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Mehmet Ozyurek yazdı: Vites kutun mu var derdin var.. dert vites kutusu değil, Ali 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Mehmet Ozyurek yazdı: Vites kutun mu var derdin var.. şanzımanla ne alakası var debriyaj aksiyonu bu Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Emmi her pazartesi motor değişmesin diye aldı Opel i. 1.3 TCE aracın mı var derdin var demek istiyor aslında 😀 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Metin Akbal yazdı: Emmi her pazartesi motor değişmesin diye aldı Opel i. 1.3 TCE aracın mı var derdin var demek istiyor aslında 😀 Elektrikli al kurtul diyemiyorum, daha önce dedim, olmaz dedi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Mehmet Ozyurek yazdı: Elektrikli al kurtul diyemiyorum, daha önce dedim, olmaz dedi olur da gözü yükselerde sıfır tesla anlıyor al deyince, zenginlik böle bişi demek ki Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 07:56 Yazar Paylaş Dün saat 07:56 Arabayı daha önce ilgilenmeyen ustaya gösterdim. Açıkca ona senden sonrabayı kendim onardığımı söyledim. Arabaya baktı etti kusur bulamadı. Şimdi debriyaj aktuatörü alıp gelirsem kalibrasyon dahil 2000 tl işcilik ile arabanın aktuatörünü değişebilceği konusunda anlaştık. İnternetten 8 taksit 12000 liralık aktuatör alırsam bunuda çözerim. Ama benim kredi kartı yine doldu . : D 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir Dün saat 09:15 Paylaş Dün saat 09:15 Kart doldu diyorsan kesin alırsın o zaman. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 11:49 Paylaş Dün saat 11:49 ve lakin, motaj sonrası aldığın aktivasyon bozuk çıkmasın dikkat et, sanayi ile aşık atılmaz der tibetli veya birden marş basar motor almaz Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 14:25 Yazar Paylaş Dün saat 14:25 Çağlar Bayur yazdı: ve lakin, motaj sonrası aldığın aktivasyon bozuk çıkmasın dikkat et, sanayi ile aşık atılmaz der tibetli veya birden marş basar motor almaz İnternetten alıp gidip elden alıyorum abi. Kargo ettirmiyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 16:10 Paylaş Dün saat 16:10 Ali Darbaz yazdı: İnternetten alıp gidip elden alıyorum abi. Kargo ettirmiyorum. istersen üretim bandından kendin al, tükkandan çırak çıkarsın ustayla atışma Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce (düzenlendi) Arabanın her iki egzantrik valfinin tertemiz çıkması bana büyük rahatlama getirdi. Küçük filtreleri gayet temiz olması motorum geri kalanı içinde aynı durumda olduğu yönünde bana kuvvetli kanıtlar sunuyor. Arabayla full yük altında oldukca dik rampada tırmanışlar yaptım. Net tepki süresi kısalmış. Öncesi ve sonrası arasında çok büyük fark var. Otobanda çekmeköy rampa sını 140 üzeri çıkamıyordu. Şimdi 150 km hızı geçince devam edemedim gazı kestim, yüksek hıza tehamul edemedim. 1 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts