İçeriğe Yönlendir

Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS


Ali Darbaz

Recommended Posts

Koray Demir
Ali Darbaz yazdı:

Korka korka ağva ormanında gidiyoz. 

 

IMG_20250524_172159.jpg

İnsan ayıdan daha tehlikeli. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz


Yoruldum yemekte beni mayıştırdı soda aldım mola veriyorum

 

 

IMG_0557.jpeg

IMG_0558.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Bugün 180 km üstünde yol yaptım ve sürüşten gayet memnundum. Havalar ısınması bana yeni tecrubeler kazandırdı

Arabanın debriyaj aksiyoneri, motor kaputunun altı ısındıkca çalışma performansı yavaşlıyor. Klima kapalı ise daha fazla ısınıyor. 

Şehir içi dur-kalk trafikte iyice ısındığından sesli çalışmaya başlıyor. Şimdi biz bunu nasıl sıcaktan uzak tutabiliriz düşünceler içindeyim. 

180 km kusursuz çalışan aksiyoner, çekmeköy trafiğnde ısındıkca sesli ve yavaş çalışmaya başlıyor. buna kafa yormak dünyadaki örneklerini incelemek lazım. 

 

 

Screenshot_2025-05-24-21-20-31-091_com.google.android.apps.maps.jpg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Ali hocam senden imrenmeye başladım ben de bizim aracın konusunu canlandirayim.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

konum at afada

 

Çağlar Bayur yazdı:

mangal mı, köfteler mi  şirketten ?

 

Abi şirket düzenledi, bizden para çıkmadı. Normalde herkes şirket arabası ile gelecekti ama ben kendi arabamı sürüp sorun çıkarıp çıkarmayacağını görmek istedim. 

 

Şimdi gel gelelim benim aksiyonerin davranış grafiğine.  Yaptığım araştırmalar sonucunda neredeyse tüm herkesin derdi aynı. Belirtilerde tıpatıp aynı.

Aksiyoner denilen parça 65 derece ısıya ulaştığında kendini koruma moduna alıyor. Bu sıcaklığa çıkmasının tek bir etkin sebebi var. Kaput alının havalandırılmaması.

Bunu iyileştime yapmak lazım . 

 

Alt kapağını açıp yağlamak faideli olurmu. 

 

https://youtube.com/shorts/-iwSJOB_rNM?si=b2LtBXdMuVnIwjix

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Bizim robotun bakımı yapılıyormuş. Sıfırını almakta gerek yok gibi. 

 

https://www.drive2.ru/l/533511630172979324/ 

 

Aksiyoner ısındığında çıkardığı sesde bu. Videodaki mavi gres nedir.  bu parça ısıya karşı koruyacak sesi kesecek bir gres öneriniz nedir. Bu mavi grez nedir mesela 

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

yüksek ısı ve basınç gresi, rulman gresi

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

KeLg6SlJmD98g6UV0QSuhg (1).jpg

Çağlar Bayur yazdı:

yüksek ısı ve basınç gresi, rulman gresi

 

Maksadımız yayın egzostan gelen ısı ile ısınıp genleşip motoru zorlamaması. Rulman grzi dediğin malzeme sürüldüğü yüzeyde ısıyı iletiyormu? yoksa yalıtıyormu? 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ısı ve basınç  ile özelliğinin yitirmiyor. ne yalıtır ne iletilir öle bi iddiası olmaz

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Koray Demir yazdı:

Yağ çubuğu ne alemde orası unutuldu mu 180 km de?


Ölçmek için sabahı beliyorum. Çok yoruldum .  
 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...