Ali Darbaz 5 saat önce Yazar Paylaş 5 saat önce Burda sağlam bir motorun Vanosu, motor çalıştıktan sonra 29 derecelik egzantrik açısı değişimi 1 saniyeden daha kısa sürüyor . Altaki ise benim araba. Merdiven gibi iniyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 saat önce Yazar Paylaş 5 saat önce Çağlar Bayur yazdı: bir valve arıza teşhisine 1000 saat harcarsan tükkanın olsa iflas ederdin Son 5 ayda, onlarca ustayla arabadan anlamayan müşteri profili ile konuştum. Arabamı gösterdim motoruna baktırdım. Alayı benden para çıkarma çalıştı. Hele birisi 250 bin tl masraf çıkardı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Ali Darbaz yazdı: Hele birisi 250 bin tl masraf çıkardı. çıkarabilir, bazen ustalar müşteri arabayı bırakmasın diye yaparlar bunu, usta da seçebilir hakkıdır geçen hafta 1.4 opeli yaptıracak usta arıyordu birisi, kimse istememiş Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 dakika önce Yazar Paylaş 29 dakika önce (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: çıkarabilir, bazen ustalar müşteri arabayı bırakmasın diye yaparlar bunu, usta da seçebilir hakkıdır geçen hafta 1.4 opeli yaptıracak usta arıyordu birisi, kimse istememiş Dün liftinde 1.2 EB motorlu citroen c3 cross'un yağ karterini söken ustaya kendi arabamı gösterip, telefonda valfin gerçek resminide gösterdiğim halde bana "ben vti motor yapmıyorum" "O selenoid valf nedir değiştiremem" gibi akla sığmayacak bir açıklama yapıp ben gönderdi. Arabamın sentesi kaçıktır onlar düzen tutmuyor gibisinden son derece gerçek dışı yorumla kendini korumaya aldı. ben daha ilk cümlesinden zaten yetkinliğini anlamıştım ve hiç uğraşmadım sadece yanında EB1.2 motor arabanın sahibine usta gibi görünmek için beni kullandı. Bu arada dayanıklılık konusunda Eb 1.2 ile Ep3 1.4 kıyas bile kabul edilemez. 20 dakika önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts