İçeriğe Yönlendir

Hyundai i20 Marş Sorunu


Onur Demirci

Recommended Posts

Onur Demirci

Merbalar hundai i20 2011 model otomatik aracimda bir haftada iki defa basima mars almama tekleme sorunuyla karsilastim.Anahtari kontaga takip cevirdigim an gır gır gırrrr sesi oluyor ve mars almiyor ancak yedinci sekizinci denemede mars alip calisiyor.Son 3 gundur ise hic bi sorun yok tek seferde calisiyor.Surekli yapmamakla beraber arada boyle bir sorun yasiyorum yardimlarinizi rica ederim.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Merhaba,

Marş basmadan evvel iki üç kere kontak açıp bekleyip kapatıp dener misiniz? Bakalım pompa yeterli basıncı üretebiliyor mu..

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Onur Demirci
Sani Gerşon yazdı:

Merhaba,

Marş basmadan evvel iki üç kere kontak açıp bekleyip kapatıp dener misiniz? Bakalım pompa yeterli basıncı üretebiliyor mu..

Merhaba dediginiz gibi yaptim 6.denemede calisti son iki gundurr sorunsuz her marsa bastigimzda ilk seferde calismaya basladi.Ama oyle zaman oluyorki altindi yedinci denemede calisiyor.

Yorum bağlantısı
Cem Işık

Akü ne durumda? Havalar soğudu, aküler için zorlu süreç başladı..

 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Geçtiğimiz hafta aynı sorunum vardı. Krank mili sensörü arızası çıktı.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Can

Önce aku ölçüm sonra mars motoru kontrol. Sonra sensör ve pompa sistemine baktirin derim.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Onur Demirci
Cem Işık yazdı:

Akü ne durumda? Havalar soğudu, aküler için zorlu süreç başladı..

 

Aku cok eski sayilmaz 1.5 sene oldu 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Akü eski olsa 6 marş dayanmaz zaten. Bence sorun başka yerde.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Macit Aliyev
(düzenlendi)

Merhaba arkadaşlar. Bu pazartesi eşim aracı çalıştırmaya çalıştı, marş basıyor ama çalışmıyor. Bir kaç sefer denedi fakat çalışmadı. Yarım saat sonra yine denediğinde biraz zorlandı sonra çalıştı. Yani marştan sonra 0,5 rpm'le başladı 1,2-1,3 e kadar çıktı yavaş yavaş. Otoparkta ama kapı yanında olduğu için 0 derece idi sıcaklık. O günün akşamı ben çalıştırdım problemsiz çalıştı. Belki aküdendir dedim, dışarı bıraktım eksi derecede kaldı sabah tek çevirmede çalıştı. Benzin pompası sesini kontrol ettim sesi geliyor. 

Akü, buji 1,5 yıl önce (maksimum 3000 km önce) değişti.

4 gündür ben i20yi kullanıyorum, çalıştırmada hiç problem olmadı. Neden kaynaklanmış olabilir? 

araç 2017 i20 otomatik ve benzinli.

tarihinde Macit Aliyev tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Macit Aliyev yazdı:

Benzin pompası sesini kontrol ettim sesi geliyor. 

Basıncı yeterli mi, ona bakmalı.

Yorum bağlantısı
Macit Aliyev
Sani Gerşon yazdı:

Basıncı yeterli mi, ona bakmalı.

Basınç bi azalır, bi artar mı? 4 gündür sıkıntı olmadı.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Macit Aliyev yazdı:

Basınç bi azalır, bi artar mı? 4 gündür sıkıntı olmadı.

Ürün arızalı, soketi sorunluysa tabi

Yorum bağlantısı
  • 8 ay sonra...
Ubeyde ORAL

Benzer bir problemi bir süredir Hyundai i20 1.2 DCVVT 2014 model aracım ile yaşamaktayım.

Bazen tek marşta çalışan araç bazen 5. marşta çalışıyor.

Havanın durumu biraz soğudu bölgemde ama 10 derecenin çok fazla da altında değil hele ki 0 dereceye yakın değil.

Önceki akşam 7-8 derecelerde iken bir önceki çalışması ile arasında 30 dakika fark vardır ve çalıştırmak için marş basıtığımda 3. marşta çalıştı.

 

Marş alıyor akü yeni (1yıllık) olmasına rağmen tekrar götürdüm aldığım yerine hiçbir problem yok dedi aküde. Motorcuya git dedi.

 

Aracınızdeki güncel durum nedir. Problemi nasıl çözdünüz. Neler önerirsiniz.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

çalışmadığı marşa sonrası, kontağı 3-5 defa ça kapa yapıp öyle marşa basın, sonrasında tek seferse çalışır ise ilk benzin basıncı yetersiz kalıyor olabilir, pompa basıncını ölçtürün ama o da her zaman düşük çıkmayacak yanılatabilir ama fikir edinirsiniz, lpg varsa harita bozulmuş olabilir o da yapar

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...