İçeriğe Yönlendir

2024 Opel Corsa-e


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Murat Sahın yazdı:

 

5 şarj süre olarak ne kadar ediyor? Ortalama şarj başı 20 dk diyeblir miyiz?

 

 

Sivas merkez, istanbul merkez için uygulama net olarak 124 dakika süre verdi.. 

Ancak değişkenlere göre değişir.. Ben sivastan % 90 ile çıkacak, eve vardığında da en az %40 şarjı olsun şeklinde öneri istedim. 

Benim sivasta evim olsa. evden % 95 e kadar şarj eder çıkardım diye düşündüm. 

 

 

Murat Sahın yazdı:

 

Motor kısmı okey, rüzgar ve yol sesi yalıtımı nasıl abi?

 

 

Bu konuda yorum yapmayacağım.. 

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Murat Sahın yazdı:

Antalya dönüşünde tuvalet bulamayıp 2 saat çişimi tuttum. 1 gidiş 1 geliş bölünmemiş çirkin bir yolda gidebildiğim kadar giderek 2 saat bu arada. Kurallara uysam rahat 30 dk daha koyardı. Bulamadığım şey tuvalet. Başka bir şey demiyorum.

 

 

Girmeyeceksin abim o yollara. 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Sivas merkez, istanbul merkez için uygulama net olarak 124 dakika süre verdi.. 

Ancak değişkenlere göre değişir.. Ben sivastan % 90 ile çıkacak, eve vardığında da en az %40 şarjı olsun şeklinde öneri istedim. 

Benim sivasta evim olsa. evden % 95 e kadar şarj eder çıkardım diye düşündüm. 

 

 

Cidden merak ettim, neden 90-95 neden 100 değil. Aynı şeyi 1-2 kere daha yazdın sanırım. Mantığı ne?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Önder Özcan yazdı:

Cidden merak ettim, neden 90-95 neden 100 değil. Aynı şeyi 1-2 kere daha yazdın sanırım. Mantığı ne?

 

Bu aletler enerji de üretebiliyor olması sebebiyle, %100 ile çıkarsam, Örnek pazar günkü eskişehirdeki köyden inişe geçersem 20 km iniş. orada en az 2-3 kw üretecektir. %100 olan bataryaya bir de üretmeye kalkarsak dinamikleri değişecek. frenleme yapamayacak. belki bir yerlere zarar verecek. Neler olacağını da tam bilmiyorum, Ayrıca tüm pillerde şayet hemen tüketilmeyecekse % 100 dolum önerilmiyor. 

Üretici 20-80 aralığında kullanmayı öneriyor. 

Dolum İstasyonları % 80 olunca uyarı gönderiyor.  

 

zes.jpg.b5cdbe3e51703b24a31abe902c21def6.jpg

 

 

 

 

 

 

  

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

%100 şarj ile rampa iniş olursa evet batarya dolu ise yine frenleme yapar ancak rejen yapmaz. Batarya veya diğer sistemler stres yaşamaz. Bi günü şunu yapsana Emmi; bir yer belirle. 0-100 tam güç ile 0-100 soft hızlanma. Kaç kw fark çıkacak? Sıfırlayıp tabi. 
Şundan sebeple sordum, bizim pilli bebelerde acceleration seri ise pil ömrü uzun oluyor

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Sivas merkez, istanbul merkez için uygulama net olarak 124 dakika süre verdi.. 

Ancak değişkenlere göre değişir.. Ben sivastan % 90 ile çıkacak, eve vardığında da en az %40 şarjı olsun şeklinde öneri istedim. 

Benim sivasta evim olsa. evden % 95 e kadar şarj eder çıkardım diye düşündüm. 

 

2 saat. O kadar mola verilir. Şarj noktası bulmakta sorun yoksa süre olarak etki etmiyor diyebiliriz. 

 

 

Mehmet Ozyurek yazdı:

Bu konuda yorum yapmayacağım.. 

 

 

Peki

Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Girmeyeceksin abim o yollara. 

 

E bende isteyerek girmedim, kayboldum :D 

Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Bu aletler enerji de üretebiliyor olması sebebiyle, %100 ile çıkarsam, Örnek pazar günkü eskişehirdeki köyden inişe geçersem 20 km iniş. orada en az 2-3 kw üretecektir. %100 olan bataryaya bir de üretmeye kalkarsak dinamikleri değişecek. frenleme yapamayacak. belki bir yerlere zarar verecek. Neler olacağını da tam bilmiyorum, Ayrıca tüm pillerde şayet hemen tüketilmeyecekse % 100 dolum önerilmiyor. 

Üretici 20-80 aralığında kullanmayı öneriyor. 

Dolum İstasyonları % 80 olunca uyarı gönderiyor.  

  

 

Zaten tam şarj tam deşarj hiç bir cihaz için önerilmiyor abi. 20-80 en ideal deniyor.

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Servet Aydın yazdı:

%100 şarj ile rampa iniş olursa evet batarya dolu ise yine frenleme yapar ancak rejen yapmaz. Batarya veya diğer sistemler stres yaşamaz. Bi günü şunu yapsana Emmi; bir yer belirle. 0-100 tam güç ile 0-100 soft hızlanma. Kaç kw fark çıkacak? Sıfırlayıp tabi. 
Şundan sebeple sordum, bizim pilli bebelerde acceleration seri ise pil ömrü uzun oluyor

 

Kısa sürede ortalama tüketim veri aktarmıyor.. Nasıl test edebiliriz bilemedim. Anlık tüketim zaten en fazla 50 gösteriyor. ona varıp dayanıyor. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Murat Sahın yazdı:

 

Peki

 

 

Facebookta arsa satanların DM'den bilgi verildi dediği gibi.. Ben sana özelden yazarım dinamiklerini :)

Bu konuda olumlu bir şey yazmak istemiyorum.

 

Olumsuzu yazayım. 

Araç frenlemesi alışkanlık gerektiriyor. Hele ki B mod aktif ise az bi şiddet uygulamada daha çok basmış hissi veriyor.. Şehir içinde falan ani duruşlarda Abs erken devreye giriyor. Büyük kısmı mişlen lastik kaynaklıdır ancak diğer pillilerde de benzer şikayet görüyorum.. 

Direksiyon beni rahatsız etmiyor hatta seviyorum ama, bir focus 2 değil. Focusta ne yaparsın mesela; viraja sert girersen bunu direksiyonda hiisedersin. araç direnir sana. Bunda öyle bir şey yok. 

Hız da aynı şekilde; bu araçta hızlanmayı hissetmiyorsun, bir çaba yok, bir efor yok, kalkış da ona keza, bu da dalgınlık durumunda tehlike oluşturabilir. Her devirde yüksek tork olması acemiler için tehlike oluşturur.. 

 

  

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Andrapoz kardeşler is beginning

  • Mutlu 6
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Mertol Kip yazdı:

OBD den bağlanıp al verileri

 

Bunun obd soketini direksiyonun altına saklamışlar.. oradaki kapağı sökmem gerekecek.. wifi uyumlu uygun bir obd okuyucu alayım ben.. Bendeki bluetooth ile çalışıyor.. 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Servet Aydın yazdı:

%100 şarj ile rampa iniş olursa evet batarya dolu ise yine frenleme yapar ancak rejen yapmaz. Batarya veya diğer sistemler stres yaşamaz. Bi günü şunu yapsana Emmi; bir yer belirle. 0-100 tam güç ile 0-100 soft hızlanma. Kaç kw fark çıkacak? Sıfırlayıp tabi. 
Şundan sebeple sordum, bizim pilli bebelerde acceleration seri ise pil ömrü uzun oluyor

Evet bunu yaşadım fren tutmadı yani fren yapmak zorunda kaldım. Yayladan %100 ile çıkmamak gerekiyor. 

  • Beğen 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Mehmet Ozyurek yazdı:

Ben sana özelden yazarım dinamiklerini :)

 

Önce ben sordum :)

Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır
(düzenlendi)
Servet Aydın yazdı:

0-100 tam güç ile 0-100 soft hızlanma. 

Abi soft'u emmi yaparda sen tam güç'ü Arda'ya söyle bence :fiuw:

tarihinde Oğuzhan Çakır tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Metin Akbal yazdı:

 

Önce ben sordum :)

 

DM'den bilgi verilmiştir.. 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Facebookta arsa satanların DM'den bilgi verildi dediği gibi.. Ben sana özelden yazarım dinamiklerini :)

 

Tamamdır abi

Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Bu konuda olumlu bir şey yazmak istemiyorum.

 

Küstürdünüz adamı

Metin Akbal yazdı:

 

Önce ben sordum :)

Çok darıldım ama, sen ben mi var :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Mehmet Göktürk yazdı:

Evet bunu yaşadım fren tutmadı yani fren yapmak zorunda kaldım. Yayladan %100 ile çıkmamak gerekiyor. 

Kaç kw tesla?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Servet Aydın yazdı:

Kaç kw tesla?

rejen 50kw galiba

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat Sahın yazdı:

rüzgar ve yol sesi yalıtımı nasıl

%90 nında direksiyondaydım. rüzgar sesi yok 130 üstünü bilmem radar sınırı üstüne çıkmadık. yol sesi berbat asfaltta bile makul, köy yollarında rahatsızlık verecek bir sertlik te yok ama amortisör yapısı sert, segmentine göre yana oraya buraya yığılma yok, elektrikli direksiyona rağmen hissi güzel. mesela c4 ile ile kıyaslarsam (güncel kasa) corsa daha hisli, virajda ne alemdeyiz sana söyüyor sürpriz kopma yapmıyor. gece temde aniden bir olumsuzluk yaşadık orda da stabil kaldı, yolcu biraz kol dayamaya yapıştı ama güvenlikte zaafiyet yoktu. kg hissetrimiyor

Servet Aydın yazdı:

belirle. 0-100 tam güç ile 0-100 soft hızlanma. Kaç kw fark çıkacak? Sıfırlayıp tabi. 

tüketimde 50kw üstünü göstermiyor. 60 ta harcasa ekran 50 diyor

Mehmet Ozyurek yazdı:

acemiler için tehlike oluşturur.. 

bu kesin var, hızı ekrandaki bir rakam mesela 112 yazıyor, ilerideki viraj bunu kaldırır mı yola göre hızlmıyım yokuş mu çıkıorum belli değil. bağıran motor yok devir saati yok vites yok, hız sadece bir rakam olarak kalıyor. pedala dokunduğun anda zaten 130 135 140 arasını göremiyorsun bile. acemide sorun oluşturma riski var

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Çağlar Bayur yazdı:

%90 nında direksiyondaydım. rüzgar sesi yok 130 üstünü bilmem radar sınırı üstüne çıkmadık. yol sesi berbat asfaltta bile makul, köy yollarında rahatsızlık verecek bir sertlik te yok ama amortisör yapısı sert, segmentine göre yana oraya buraya yığılma yok, elektrikli direksiyona rağmen hissi güzel. mesela c4 ile ile kıyaslarsam (güncel kasa) corsa daha hisli, virajda ne alemdeyiz sana söyüyor sürpriz kopma yapmıyor. gece temde aniden bir olumsuzluk yaşadık orda da stabil kaldı, yolcu biraz kol dayamaya yapıştı ama güvenlikte zaafiyet yoktu. kg hissetrimiyor

tüketimde 50kw üstünü göstermiyor. 60 ta harcasa ekran 50 diyor

bu kesin var, hızı ekrandaki bir rakam mesela 112 yazıyor, ilerideki viraj bunu kaldırır mı yola göre hızlmıyım yokuş mu çıkıorum belli değil. bağıran motor yok devir saati yok vites yok, hız sadece bir rakam olarak kalıyor. pedala dokunduğun anda zaten 130 135 140 arasını göremiyorsun bile. acemide sorun oluşturma riski var

Atraksiyon yapmaya, oradan çıkıp buraya dalmaya geliyor yani? 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çağlar Bayur yazdı:

%90 nında direksiyondaydım. rüzgar sesi yok 130 üstünü bilmem radar sınırı üstüne çıkmadık. yol sesi berbat asfaltta bile makul, köy yollarında rahatsızlık verecek bir sertlik te yok ama amortisör yapısı sert, segmentine göre yana oraya buraya yığılma yok, elektrikli direksiyona rağmen hissi güzel. mesela c4 ile ile kıyaslarsam (güncel kasa) corsa daha hisli, virajda ne alemdeyiz sana söyüyor sürpriz kopma yapmıyor. gece temde aniden bir olumsuzluk yaşadık orda da stabil kaldı, yolcu biraz kol dayamaya yapıştı ama güvenlikte zaafiyet yoktu. kg hissetrimiyor

tüketimde 50kw üstünü göstermiyor. 60 ta harcasa ekran 50 diyor

bu kesin var, hızı ekrandaki bir rakam mesela 112 yazıyor, ilerideki viraj bunu kaldırır mı yola göre hızlmıyım yokuş mu çıkıorum belli değil. bağıran motor yok devir saati yok vites yok, hız sadece bir rakam olarak kalıyor. pedala dokunduğun anda zaten 130 135 140 arasını göremiyorsun bile. acemide sorun oluşturma riski var

 

Eyvah eyvah.. 

Şimdi Ali ve Önder gelirler.. Bittin sen.. 

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Murat Sahın
×
×
  • Yeni Oluştur...