Murat Öngür 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Merhaba Aracıma ocakta aldığım TRW marka arka baltalar 5. Bin km yapmadan bitti. Sizce neden çabuk bitmiş olabilir ? Kaliperleri aşırı sıkmaktan olabilir mi ? ( Araç elektikli el freni ). Aldığımız eski balatalar eski tarihli vs olabilir mi ? Öndeki balatalar valeo çok memnun olduğum için arkalara da yeni valeo aldım. Hiç ses yapmıyor tutuşu da iyi. Yorum bağlantısı
Cem Işık 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Yokuş destek sistemi varsa aracınızda, arka balata çabuk biter normaldir. 2 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Mondeoda aynı öyle oldu Cem Işık yazdı: Yokuş destek sistemi varsa aracınızda, arka balata çabuk biter normaldir. Bencede bu önemli sebeplerden biri. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 13 saat önce Yazar Paylaş 13 saat önce Cem Işık yazdı: Yokuş destek sistemi varsa aracınızda, arka balata çabuk biter normaldir. Yokuş destek sistemi , yokuş kalkış sistemi diyorsanız evet var ama bu kadar çabuk bitmesine şaşırdım. Eski aracımda Kia manuel onda da yokuş kalkış sistemi var di. Onda 15 bin km gitmişti. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 12 saat önce Paylaş 12 saat önce Murat Öngür yazdı: Merhaba Aracıma ocakta aldığım TRW marka arka baltalar 5. Bin km yapmadan bitti. Sizce neden çabuk bitmiş olabilir ? Kaliperleri aşırı sıkmaktan olabilir mi ? ( Araç elektikli el freni ). Aldığımız eski balatalar eski tarihli vs olabilir mi ? Öndeki balatalar valeo çok memnun olduğum için arkalara da yeni valeo aldım. Hiç ses yapmıyor tutuşu da iyi. valeye felan arkadaşa verdiniz mi arabayı. Le freni çekik yürümeye çalışmışlardır araba otomatik mi? Ya da el freni tam bırakmıyordur. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 11 saat önce Yazar Paylaş 11 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: valeye felan arkadaşa verdiniz mi arabayı. Le freni çekik yürümeye çalışmışlardır araba otomatik mi? Ya da el freni tam bırakmıyordur. Araba otomatık. El freni otomatik. Aslında benimde aklıma ilk o geldi ama bundan sonra iki kat dikkat edeceğim. Yorum bağlantısı
Ali Gök 2 saat önce Paylaş 2 saat önce 5 bin km yapmadan bittiyse bir sorun vardır. yokuş kalkışla vs açıklanamaz ustaya önce böyle bir problem var kontrol etmesini isterdim Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Normal şartlar altında fren balatası 5000 km de bitemez, bir yerde bi sorun vardır(yokuş kalkıştan, elektrikli el freninden bağımsız). Otomatik-manuel, elektrikli el freni, yokuş kalkışlı araçlarım oldu, böyle bir durumla karşılaşmadım, görmedim, duymadım. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Opel marka aracımda daha önce el freni, indirmeme rağmen bir miktar takılı kalıyordu. Halat değiştirerek çözdük. Bence el freni tam bırakmadı. 5000 çok az. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 7 dakika önce Paylaş 7 dakika önce Araç yoldan geldikten sonra jant göbeklerini elinizle kontrol edin. Normalde önler, arkalara göre daha sıcaktır. Arkalar önlere oranla sıcak ise bir sorun vardır. Çıkan balatalar düzensiz aşınma Çıkan balatalarda çatlama kırılma kopma Disk ya da, kampana yüzeylerinde dengesiz aşınma Ve bazı araçlarda, kampanalı disk vardır. Bunların da en büyük sorunu balata gergi yayıdır. Genelde hiç kontrol edilmez ve zamanla paslanır kilitlenir. Bu da erken balata bitmesine neden olur. Fren hortumlarında kırılma/bükülme, kaliper kilitlenmesi, kaliper pimlerinin kuruması/kilitlenmesi, hat/halat düzeneği ya da, gergi yayları kontrol edilmelidir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts