Metin Uzunoğlu 5 Şubat Paylaş 5 Şubat Köksal Yılmaz yazdı: Bönö döğrölömöş İçimize korkuyu salan Yalova Kaymakamıydı zaten Vali olmuş diyorlar 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Mayıs Yazar Paylaş 6 Mayıs Bu günlerde süresinde yenilenmeyen ehliyetler ile ilgili sorunlar yaşandığını gözlemliyorum. Genelde ilk değişimde ehliyetler için 10 yıl süre ile geçerlilik veriliyor. Bu süreler dolmaya başladı. Süresi dolan ehliyet, tamamen geçersiz hükümdedir. Polis tespit ederse ceza yersiniz, ehliyetsiz araç kullanıyor hükmünde olursunuz. Kaza yaparsanız hasarınız ödenmez. Ehliyet geçerlilik süreleri kontrol edilmeli, süresi dolan yada yaklaşan ehliyetler acil olarak yenilenmelidir. 5 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs peki ya araç ehliyetimiz var ama ceza ehliyetimizi yoksa? asasdadasd konu kilit. 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Mayıs Yazar Paylaş 6 Mayıs Doğan Arşiray yazdı: peki ya araç ehliyetimiz var ama ceza ehliyetimizi yoksa? asasdadasd konu kilit. Bu durumda olanlara her şey serbest 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Mehmet Ozyurek yazdı: Bu günlerde süresinde yenilenmeyen ehliyetler ile ilgili sorunlar yaşandığını gözlemliyorum. Genelde ilk değişimde ehliyetler için 10 yıl süre ile geçerlilik veriliyor. Bu süreler dolmaya başladı. Süresi dolan ehliyet, tamamen geçersiz hükümdedir. Polis tespit ederse ceza yersiniz, ehliyetsiz araç kullanıyor hükmünde olursunuz. Kaza yaparsanız hasarınız ödenmez. Ehliyet geçerlilik süreleri kontrol edilmeli, süresi dolan yada yaklaşan ehliyetler acil olarak yenilenmelidir. Arkadaşım ceza yedi bu sebepten 4.700 tl gibi bir şey. Eşi yanında olmasa arabayı da bağlayacaklarmış. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Mehmet Ozyurek yazdı: Bu günlerde süresinde yenilenmeyen ehliyetler ile ilgili sorunlar yaşandığını gözlemliyorum. Genelde ilk değişimde ehliyetler için 10 yıl süre ile geçerlilik veriliyor. Bu süreler dolmaya başladı. Süresi dolan ehliyet, tamamen geçersiz hükümdedir. Polis tespit ederse ceza yersiniz, ehliyetsiz araç kullanıyor hükmünde olursunuz. Kaza yaparsanız hasarınız ödenmez. Ehliyet geçerlilik süreleri kontrol edilmeli, süresi dolan yada yaklaşan ehliyetler acil olarak yenilenmelidir. Kaza vs durumunda ehliyeti yokmuş gibi işlem yapiliyor. Ceza ise süresi dolmuş diye 4.700 civari ceza yaziyorlar. İnsan unutabilir en azindan bilgilendirme mesaji atilabilir. İşin garibi yenilemek icinde 3 bin tl civari masraf ediyorsun, sağlık raporu resim ve ehliyet yenileme ücreti. Birde anlamadigim konu. Ehliyette kimlikte ayni kart(hatta kimlikte chip var maliyeti daha fazla) ama ehliyetin yenileme ücreti 2115 tl kimlik 220 tl. 1 Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Doğan Arşiray yazdı: peki ya araç ehliyetimiz var ama ceza ehliyetimizi yoksa? asasdadasd konu kilit. If we are forty-sixers mi diyosun yani? 46 kere Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Mayıs Yazar Paylaş 6 Mayıs Uğur Kamil yazdı: İnsan unutabilir en azindan bilgilendirme mesaji atilabilir. Emniyet veya nüfus sms ile bilgilendirme yapmalı. Süresi 10 yıl olan bir şeyin yenileme tarihini takip etmek kimsenin aklına gelmez. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: 2029 muş not aldım Çağlar abi minibus tarihine baktınmı? Transporter veya benzeri bazi araclar minibüs ruhsatli oluyor o sekilde ceza yiyen 3 5 kisi oldu çevremde 😀 Bende gecen ay minibüs kullanım sürem dolmuş diye ceza yedim şirketin araciyla 😀 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Uğur Kamil yazdı: minibus tarihine baktınmı? baktım o geçmişti zaten tek kaplı vasıta sürüom ben . Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs Bu sene ehliyetleri hep yeniledim hem digital kartı hem normal ehliyeti hepsinin günü bitmiş bi de psikoteknik bitiyor ne çok para verdim... 1 Yorum bağlantısı
Fatih Uzun 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Ehliyeti anlıyorum 10 yılda değişsin(yini istemeye istemeye evet)kimliğin geçerlilik süresi ne alaka,benim hepsi 2027 de doluyormuş. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Haziran Yazar Paylaş 3 Haziran Ehliyet konusunda yeni bir bilgilendirmem var arkadaşlar.. Ehliyet ile kimliği birleştiren arkadaşlarımı ilgilendiriyor bu. Bu birleştirme işlemi çevirmelerde vs iş görebiliyor ancak, kaza, hasar durumlarında ehliyet kartı mutlaka şart, bilginiz olsun. Birleştirme işlemi yapanlar, normal ehliyetlerini korusunlar, olmayanlar yeni ehliyet kartı çıkartmalılar. 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Uğur Kamil yazdı: Kaza vs durumunda ehliyeti yokmuş gibi işlem yapiliyor. Ceza ise süresi dolmuş diye 4.700 civari ceza yaziyorlar. İnsan unutabilir en azindan bilgilendirme mesaji atilabilir. İşin garibi yenilemek icinde 3 bin tl civari masraf ediyorsun, sağlık raporu resim ve ehliyet yenileme ücreti. Birde anlamadigim konu. Ehliyette kimlikte ayni kart(hatta kimlikte chip var maliyeti daha fazla) ama ehliyetin yenileme ücreti 2115 tl kimlik 220 tl. Amerikada böyle bir cezası yok Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Mehmet Ozyurek yazdı: ancak, kaza, hasar durumlarında ehliyet kartı mutlaka şart, bilginiz olsun. azıcık saçma olmuş ama olsun atalar ne demiş: yapcak bişi yok 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Haziran Yazar Paylaş 4 Haziran Çağlar Bayur yazdı: azıcık saçma olmuş ama olsun atalar ne demiş: yapcak bişi yok Bazı çevirmelerde polisler bile ben kart isterim, anlamam nüfus cüzdanından diyormuş.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts