Mahmut Tağar 24 Nisan Paylaş 24 Nisan İyi günler arkadaşlar aracım 2000 model 1.4 fun fiesta 2 gün önce orjinal yedek su deposu çatlayıp hararet yaptığı için dün depoyu değiştirmiştim. Yan sanayi t parts diye bir marka takıldı. Bugün sürerken hararet yapıp su kaynattığını gördüm. Sanayiye gidince farklı bir kapakla denendi, depoyu şişirmeye başladı en sonunda conta yanık dendi. Bu araçlar yan sanayi parçaları neden kabul etmiyor orjinalini bulamıyorum kaç tane bayi aradım yok. Bir diğer konu da usta 25 bin fiyat verdi üst kapak için fiyat makul müdür? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Nisan Paylaş 24 Nisan sabit seviye kabı yan sanayi diye şimedi motor zaten conta yaktığı için kompresyon suya karıştı. önce hararetin sebebbi de bulunup üst kapak yapılır ise conta yine yanacak Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Ersford veya otomert te orijinal otosan genleşme kabı bulursunuz. Orijinal olmayan kabları kabul etmiyor bu araclar. Kale marka bile 4 5 ay sonra patliyor kenarından. Yorum bağlantısı
Mahmut Tağar 27 Nisan Yazar Paylaş 27 Nisan Doğruymuş hocam başıma gelmeden bunu duysaydım ama iş işten geçti gibi yapıldıktan sonra orjinalini bulacağım artık Yorum bağlantısı
Mahmut Tağar 27 Nisan Yazar Paylaş 27 Nisan Arkadaşlar üst kapak açıldı usta yağ yaktığını söyledi sizce durumu nasıl? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Nisan Paylaş 27 Nisan yağ yaktığını sahibi tespit eder. fotodan da teknik tespit yapılmaz ölçüm ile tespit yapılır Yorum bağlantısı
Mahmut Tağar 27 Nisan Yazar Paylaş 27 Nisan Çağlar Bayur yazdı: yağ yaktığını sahibi tespit eder. fotodan da teknik tespit yapılmaz ölçüm ile tespit yapılır Hocam teknik tespit için değil zaten bir kaç çizik görünüyor onlar bir sorun teşkil ediyor mu diye sordum zaten ölçüm yapılacak 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts