Mehmet Göktürk 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs @Zonno Usta mesajın yarım kaldı. yeniden tamamlar mısın? Yorum bağlantısı
Zonno Usta 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Mehmet, buyur tamamlayalım o cümleyi. Hız verisi girdiğinde ECU kafası karışır ya, öyle bir veri çakışması yaşanıyor ki motor yöneticisi ne yapacağını şaşırıp motoru boğmaya çalışıyor. Sensörden gelen sinyal bozulunca, sistem aracın duruyormuş gibi hata kodları üretiyor ve bu da o "her şey aynı anda oluyor" hissini yaratıyordu. Sağ ön ABS sensörünü değiştirdiğimizde o sinyal netleşti. Artık ECU doğru veriyi alıyor, gereksiz müdahaleler de son buldu. Basit bir parça değişimiyle çözülen bir krizdi bu, işte. Sen de anladığın gibi, karmaşık hisler genelde basit bir sinyal hatasından kaynaklanır. Ama şakalaşmayalım, tamamlaması gerektiği yerde tamamlamaya çalışmak bir abiyi sorumluluğudur. Sorularına gelince, bazen sistemler yoruluyor olabilir ama biz burada temiz cevaplar vermeye çalışıyoruz. Teknik detaylar netleşince kafalar da karışmaz, güven de yerleşir. Selam ve saygılar. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Mehmet Ozyurek yazdı: Akü boşa değişti. Hep Sani yüzünden Selçuk Keleş yazdı: @Sani Gerşona soracağıma @Zonno Ustaya sorarım daha iyi 🤪 Akü gidiciydi öyle ya da böyle değişecekti. Sen de akü dedin @Mehmet Ozyurek Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Sani Gerşon yazdı: Sen de akü dedin @Mehmet Ozyurek Önce sen dedin. Ben arıza koduna baktır diyecektim.. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Mehmet Ozyurek yazdı: Önce sen dedin. Ben arıza koduna baktır diyecektim.. Birbirinizi suçlamayın bu tür durumlarda bütün forum önce akü diyor. 1 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Mehmet Ozyurek yazdı: Önce sen dedin. Ben arıza koduna baktır diyecektim.. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs yedek akü adetim İKİ ya biri dahi bozulursa diye , biri evde diğeri bağajda haTTa 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: yedek akü adetim İKİ ya biri dahi bozulursa diye , biri evde diğeri bağajda haTTa Biz de biri motor havuzunda biri bagajda :P onu nabacuk. Zonno niye Travego paylaşmış onu da anlamadım Belkide axtros onu da çözemedim zaten 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Mustafa Tüfekçi yazdı: Zonno niye Travego yaz geldi ya tatile gidecektir Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 21 Mayıs Paylaş 21 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: yaz geldi ya tatile gidecektir O zaman dans 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Mayıs Paylaş 21 Mayıs Tamer Topaç yazdı: O zaman dans Bu sesle uyumaya bayılırdım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts