Tansu Kalafatoğlu 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Mehmet Göktürk yazdı: Yedek lastik zorunlu mu?? yedek lastik veya lastik tamir kiti, pompa vs olmalı Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Doğan Arşiray yazdı: o şaka yapıldı daha önce. olmaz yani. :P Sen şoför demişsin. :P 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: yedek lastik veya lastik tamir kiti, pompa vs olmalı tamir kiti var. pompa var. bu durumda kriko ve lastik isteyemez. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: yedek lastik veya lastik tamir kiti, pompa vs olmalı Belki çekici çağıracağım yani kaç kişi lastik değiştirebilir ki? Zaten lastşkçinin bilmemkaç torkla sıktığı bijonu sökecek adam sayısı sınırlıdır 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Haziran Paylaş 3 Haziran İlkay Başaran yazdı: Belki çekici çağıracağım yani kaç kişi lastik değiştirebilir ki? Zaten lastşkçinin bilmemkaç torkla sıktığı bijonu sökecek adam sayısı sınırlıdır Eeeiiiiiii beyefendiciiim, ayyy benimki patlak galiba. Bi bakıverir misiniz cnm dese o bijonu ağzıyla açarlar 2 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: Eeeiiiiiii beyefendiciiim, ayyy benimki patlak galiba. Bi bakıverir misiniz cnm dese o bijonu ağzıyla açarlar Sırtımda taşırım bijon açmak nedir 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran Paylaş 3 Haziran İlkay Başaran yazdı: Belki çekici görmeden bilinmez Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Çağlar Bayur yazdı: görmeden bilinmez İticidir belki 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Haziran Paylaş 3 Haziran İlkay Başaran yazdı: Belki çekici çağıracağım yani kaç kişi lastik değiştirebilir ki? Zaten lastşkçinin bilmemkaç torkla sıktığı bijonu sökecek adam sayısı sınırlıdır İşte otobanda gece 1 de bayramda kalırsan o çekici kolay gelmiyor. Değişim sistemi olsa 20 dk sürer. Elektrikli impact wrench kullanırsın Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Mehmet Göktürk yazdı: İşte otobanda gece 1 de bayramda kalırsan o çekici kolay gelmiyor. Değişim sistemi olsa 20 dk sürer. Elektrikli impact wrench kullanırsın Siz değiştirirsiniz belki ya da buradaki kullanıcılar ama trafiktekilerin yarısı hava basmayı bilmiyor benim demek istediğim bu yoksa bizim kamyonlar vs çok yaşıyoruz bu sorunu ve lastikçi gelip yapıyor. Çekiciden pahalıya geliyor o ayrı tabi ama beton yüklü mikseri dondurmaktan ucuz. Benim eşim kalsa yolda arabada kriko yedek lastik vs olmasına rağmen hiçbirşey yapamaz. Polisi arayacak en kolay yöntem bu. Şart koştukları şeyi sürücülerin yüzde 80 i kullanıp yola devam edemez bana göre. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Haziran Paylaş 3 Haziran BMW 20,30 senedir falan runflat lastik kullanıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Haziran Paylaş 3 Haziran İlkay Başaran yazdı: Siz değiştirirsiniz belki ya da buradaki kullanıcılar ama trafiktekilerin yarısı hava basmayı bilmiyor benim demek istediğim bu yoksa bizim kamyonlar vs çok yaşıyoruz bu sorunu ve lastikçi gelip yapıyor. Çekiciden pahalıya geliyor o ayrı tabi ama beton yüklü mikseri dondurmaktan ucuz. Benim eşim kalsa yolda arabada kriko yedek lastik vs olmasına rağmen hiçbirşey yapamaz. Polisi arayacak en kolay yöntem bu. Şart koştukları şeyi sürücülerin yüzde 80 i kullanıp yola devam edemez bana göre. liselerde saçma sapan şeyler öğreteceklerine bunların öğretildiği bir ders olmalı. Evren Erakçora yazdı: BMW 20,30 senedir falan runflat lastik kullanıyor. runflat lastik sert. yoksa vardı. bir de runflatler daha çabuk hasar alıyormuş. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 4 Haziran Paylaş 4 Haziran İlkay Başaran yazdı: Belki çekici çağıracağım yani kaç kişi lastik değiştirebilir ki? Zaten lastşkçinin bilmemkaç torkla sıktığı bijonu sökecek adam sayısı sınırlıdır Ben de bir boru var, nasıl sıkarsa sıksın açarım Şaka bir yana bir keresinde lastiği kamyonların da geldiği bir yerde değişmiştim. Öyle bir tabancaları var ki sıkarken bijonu kesecek diye korktum. Sonraki değişimde kendim yapayım dedim, boru olmasaydı kendi bijon anahtarı ya da 4 kollu anahtar ile açmak imkansızdı. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Çoğu aracın kendi anahtarı ile bijon sökmek sıkıntı. 4 lü ile belki sökersin (lastikçinin sıktığı) bijonu. Ben önceki araçlarımdan birini 4 lü ile de sökememiştim az bi sıyırma vardı. Apartmanın açık otoparkında inik lastikle kalmıştı araç. Lastikçi sağ olsun yedek tüp vermişti bana, piknik tüpü gibi bir şey, onu alıp lastiği şişirip lastikçiye gitmiştim. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Önder Özcan yazdı: Çoğu aracın kendi anahtarı ile bijon sökmek sıkıntı. 4 lü ile belki sökersin (lastikçinin sıktığı) bijonu. Ben önceki araçlarımdan birini 4 lü ile de sökememiştim az bi sıyırma vardı. Apartmanın açık otoparkında inik lastikle kalmıştı araç. Lastikçi sağ olsun yedek tüp vermişti bana, piknik tüpü gibi bir şey, onu alıp lastiği şişirip lastikçiye gitmiştim. sökmenin basit bir yolu var ama sölemem lastikçiye git Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Önder Özcan yazdı: Kawasakinin büyük tabancaları var abi. 6 bar hava da varsa yanında çok kolay. onu diyor. Ya da 3 metre çelik boru tabi birde kırılmayacak bijon anahtarı. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 4 Haziran Paylaş 4 Haziran İlkay Başaran yazdı: Kawasakinin büyük tabancaları var abi. 6 bar hava da varsa yanında çok kolay. onu diyor. Ya da 3 metre çelik boru tabi birde kırılmayacak bijon anahtarı. Bagajda hepsi var, ben de başka bir yöntem söyleyecek sanmıştım. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 4 Haziran Paylaş 4 Haziran (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: sökmenin basit bir yolu var ama sölemem lastikçiye git Bijonun kafasına vurmak mı abi, yoksa lokma kolunu takıp arabayı hareket mi ettirelim Foruma yeni üyelikte tork anahtarı şartı gelsin 4 Haziran tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Önder Özcan yazdı: Bagajda hepsi var, ben de başka bir yöntem söyleyecek sanmıştım. semaver de var mı? Köksal Yılmaz yazdı: Bijonun kafasına vurmak mı töbe yok öyle gergin gergin işler kim sokuyor bunları aklına 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Çağlar Bayur yazdı: semaver de var mı? töbe yok öyle gergin gergin işler kim sokuyor bunları aklına Gergin arkadaşı var o sokuyordur bunları kafasına. 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Önder Özcan yazdı: Gergin arkadaşı var o sokuyordur bunları kafasına. GERGİN DEĞİLİM BEN! 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Çağlar Bayur yazdı: sökmenin basit bir yolu var ama sölemem lastikçiye git İki farklı alet Daha da olmazsa Yorum bağlantısı
Recommended Posts