İçeriğe Yönlendir

Güncel Trafik Yönetmeliğine Göre Araçta Zorunlu Olarak Bulunması Gerekenler Nelerdir?


Tuğrul Zengin

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

Yedek lastik zorunlu mu??


yedek lastik veya lastik tamir kiti, pompa vs olmalı

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Doğan Arşiray yazdı:

o şaka yapıldı daha önce. olmaz yani. :P

 

Sen şoför demişsin. :P 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


yedek lastik veya lastik tamir kiti, pompa vs olmalı

tamir kiti var. pompa var. bu durumda kriko ve lastik isteyemez. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


yedek lastik veya lastik tamir kiti, pompa vs olmalı

Belki çekici çağıracağım yani kaç kişi lastik değiştirebilir ki? Zaten lastşkçinin bilmemkaç torkla sıktığı bijonu sökecek adam sayısı sınırlıdır

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Belki çekici çağıracağım yani kaç kişi lastik değiştirebilir ki? Zaten lastşkçinin bilmemkaç torkla sıktığı bijonu sökecek adam sayısı sınırlıdır


Eeeiiiiiii beyefendiciiim, ayyy benimki patlak galiba. Bi bakıverir misiniz cnm dese o bijonu ağzıyla açarlar :) 

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Eeeiiiiiii beyefendiciiim, ayyy benimki patlak galiba. Bi bakıverir misiniz cnm dese o bijonu ağzıyla açarlar :) 

Sırtımda taşırım bijon açmak nedir

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

Belki çekici

görmeden bilinmez

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

görmeden bilinmez

İticidir belki :crazy:

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
İlkay Başaran yazdı:

Belki çekici çağıracağım yani kaç kişi lastik değiştirebilir ki? Zaten lastşkçinin bilmemkaç torkla sıktığı bijonu sökecek adam sayısı sınırlıdır

İşte otobanda gece 1 de bayramda kalırsan o çekici kolay gelmiyor. Değişim sistemi olsa 20 dk sürer. Elektrikli impact wrench kullanırsın

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Mehmet Göktürk yazdı:

İşte otobanda gece 1 de bayramda kalırsan o çekici kolay gelmiyor. Değişim sistemi olsa 20 dk sürer. Elektrikli impact wrench kullanırsın

Siz değiştirirsiniz belki ya da buradaki kullanıcılar ama trafiktekilerin yarısı hava basmayı bilmiyor benim demek istediğim bu yoksa bizim kamyonlar vs çok yaşıyoruz bu sorunu ve lastikçi gelip yapıyor. Çekiciden pahalıya geliyor o ayrı tabi ama beton yüklü mikseri dondurmaktan ucuz.

 

Benim eşim kalsa yolda arabada kriko yedek lastik vs olmasına rağmen hiçbirşey yapamaz. Polisi arayacak en kolay yöntem bu. 

Şart koştukları şeyi sürücülerin yüzde 80 i kullanıp yola devam edemez bana göre.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

BMW 20,30 senedir falan runflat lastik kullanıyor. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
İlkay Başaran yazdı:

Siz değiştirirsiniz belki ya da buradaki kullanıcılar ama trafiktekilerin yarısı hava basmayı bilmiyor benim demek istediğim bu yoksa bizim kamyonlar vs çok yaşıyoruz bu sorunu ve lastikçi gelip yapıyor. Çekiciden pahalıya geliyor o ayrı tabi ama beton yüklü mikseri dondurmaktan ucuz.

 

Benim eşim kalsa yolda arabada kriko yedek lastik vs olmasına rağmen hiçbirşey yapamaz. Polisi arayacak en kolay yöntem bu. 

Şart koştukları şeyi sürücülerin yüzde 80 i kullanıp yola devam edemez bana göre.

liselerde saçma sapan şeyler öğreteceklerine bunların öğretildiği bir ders olmalı. 

Evren Erakçora yazdı:

BMW 20,30 senedir falan runflat lastik kullanıyor. 

runflat lastik sert. yoksa vardı. bir de runflatler daha çabuk hasar alıyormuş. 

 

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
İlkay Başaran yazdı:

Belki çekici çağıracağım yani kaç kişi lastik değiştirebilir ki? Zaten lastşkçinin bilmemkaç torkla sıktığı bijonu sökecek adam sayısı sınırlıdır

Ben de bir boru var, nasıl sıkarsa sıksın açarım :biggrin:

 

Şaka bir yana bir keresinde lastiği kamyonların da geldiği bir yerde değişmiştim. Öyle bir tabancaları var ki sıkarken bijonu kesecek diye korktum. Sonraki değişimde kendim yapayım dedim, boru olmasaydı kendi bijon anahtarı ya da 4 kollu anahtar ile açmak imkansızdı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Çoğu aracın kendi anahtarı ile bijon sökmek sıkıntı. 4 lü ile belki sökersin (lastikçinin sıktığı) bijonu. Ben önceki araçlarımdan birini 4 lü ile de sökememiştim az bi sıyırma vardı. Apartmanın açık otoparkında inik lastikle kalmıştı araç. Lastikçi sağ olsun yedek tüp vermişti bana, piknik tüpü gibi bir şey, onu alıp lastiği şişirip lastikçiye gitmiştim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Önder Özcan yazdı:

Çoğu aracın kendi anahtarı ile bijon sökmek sıkıntı. 4 lü ile belki sökersin (lastikçinin sıktığı) bijonu. Ben önceki araçlarımdan birini 4 lü ile de sökememiştim az bi sıyırma vardı. Apartmanın açık otoparkında inik lastikle kalmıştı araç. Lastikçi sağ olsun yedek tüp vermişti bana, piknik tüpü gibi bir şey, onu alıp lastiği şişirip lastikçiye gitmiştim.

sökmenin basit bir yolu var ama sölemem lastikçiye git 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Önder Özcan yazdı:

:)

Kawasakinin büyük tabancaları var abi. 6 bar hava da varsa yanında çok kolay. onu diyor. Ya da 3 metre çelik boru tabi birde kırılmayacak bijon anahtarı.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
İlkay Başaran yazdı:

Kawasakinin büyük tabancaları var abi. 6 bar hava da varsa yanında çok kolay. onu diyor. Ya da 3 metre çelik boru tabi birde kırılmayacak bijon anahtarı.

Bagajda hepsi var, ben de başka bir yöntem söyleyecek sanmıştım. ;)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

sökmenin basit bir yolu var ama sölemem lastikçiye git 

 

Bijonun kafasına vurmak mı abi, yoksa lokma kolunu takıp arabayı hareket mi ettirelim

 

Foruma yeni üyelikte tork anahtarı şartı gelsin

tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Önder Özcan yazdı:

Bagajda hepsi var, ben de başka bir yöntem söyleyecek sanmıştım. ;)

semaver de var mı?

Köksal Yılmaz yazdı:

Bijonun kafasına vurmak mı

töbe yok öyle gergin gergin işler kim sokuyor bunları aklına 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Çağlar Bayur yazdı:

semaver de var mı?

töbe yok öyle gergin gergin işler kim sokuyor bunları aklına 

Gergin arkadaşı var o sokuyordur bunları kafasına.

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Önder Özcan yazdı:

Gergin arkadaşı var o sokuyordur bunları kafasına.

GERGİN DEĞİLİM BEN! :crazy:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Çağlar Bayur yazdı:

sökmenin basit bir yolu var ama sölemem lastikçiye git 

 

İki farklı alet

 

 

 

Daha da olmazsa

 

 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...