Yasin Kızılca 30 Mayıs Paylaş 30 Mayıs Arkadaşlar merhaba, Bugün daha önce hiç olmayan bir problemle karşılaştım sabah aracımı çalıştırdım 1-2 dk. rölantide bagajda illerim bitine kadar çalıştırdım ve yola çıktım ışıklarda durdum aracın devir saati bir kaç kere 1000 devirden 500 devire kadar indi stop edecekmiş gibi oldu bir sonraki ışıklarda yine aynı sorunu yaşadım rölanti düşüp iniyordu. fakat gideceğim yere vardıktan sonra sorun ortadan kalktı işlerim bitti 4 saat sonra aracı çalıştırdım fakat aynı sorunu yaşadım yanı araç ısındıktan sonra yapmadığını fark ettim aklıma gelen ilk şey hava akış metre oldu söktüm temizledim taktım ama sorun devam ediyor neden kaynaklanabilir acaba ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Mayıs Paylaş 30 Mayıs O yılların kronik sorunu, hız sensörü olması lazım. KM ekranı hiç çizgi çizgi ( ----- ) oldu mu? 1 Yorum bağlantısı
Yasin Kızılca 31 Mayıs Yazar Paylaş 31 Mayıs Sani Gerşon yazdı: O yılların kronik sorunu, hız sensörü olması lazım. KM ekranı hiç çizgi çizgi ( ----- ) oldu mu? Yok hocam olmadi sadece soğukken araç anlattığım problem rolanti düşüp iniyor aracın çekişinde de bir problem yok suana kadar topladığım bilgi rolanti motoru ve map sensörü oldu Map sensörünü temizledim daha öncede arızalanmışti motor ışığı yakıyordu yeni sensör taktım motor ışığı söndü. Geriye suan aklima takılan rolanti motoru Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Mayıs Paylaş 31 Mayıs tdci da rölanti motoru yok hiçbir dieselde olmaz her şeyi enjektör ayarlar. egr sorunu başlıyor olabilir 2 Yorum bağlantısı
Yasin Kızılca 31 Mayıs Yazar Paylaş 31 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: tdci da rölanti motoru yok hiçbir dieselde olmaz her şeyi enjektör ayarlar. egr sorunu başlıyor olabilir Bugün bakarken mazot hortumuna baglanan bu konnektörun tek telinin kopuk olduğunu gördüm. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts