Erdem Doğan 1 Haziran Paylaş 1 Haziran Yas 35, hot hatch zamani gelince gereken yapildi. Focus 2 kadar ilgi cekmese de, bi tarzi var. 2023 model 2.0 245 ps Biraz opsiyonlu 18 Bergamo Jant Harman Kardon Kamera Travel Asisst Adaptif Cruise Serit Takip Tabela Okuma Isıtmali Direksiyon Karartilmis Camlar Sis farlari 21 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 1 Haziran Paylaş 1 Haziran (düzenlendi) 🧿 gule gule kullanin ayri bir dünya, motoruda yuklemeye elverisli arka tampona gelip 1.0tsi sananlar dusunsun 1 Haziran tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 1 Haziran Paylaş 1 Haziran Maşallah, 3 5 euromuz gidiii ama yaşiyik der gibisin 2 Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 1 Haziran Paylaş 1 Haziran Hayırlı olsun, Hafta sonu bayide baktim,bu arkadaşa da bizim burada sıfırına 4.5 milyon istiyorlar 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 1 Haziran Paylaş 1 Haziran Hayırlı olsun gülerek kullanın, zaten kullanırken de baya güldürür inşallah 1 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Bayağı yakışıklı, maşallah kazasız belasız binin. 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Nefis, guzel gunlerde saglik ve mutlulukla kullanin 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Hayırlı olsun Ama böyle fotoyla olmazki hiç. Gazlama videoları isteriz 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Güle güle kullanın. Güzel araç Kendi aracım da dahil tek alışamadığım konu vites topuzunun olmaması 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Hayırlı uğurlu olsun. Tekeri düz bassın İnşallah. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Ekoseli koltuk bir GTI klasiği. Kazasız belasız kullan Erdem. 3 Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Hayırlı olsun, güle güle kullan işallah. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Jantlar hariç harika bir araba, hayırlı olsun güle güle kullanın 2 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Hayırlı olsun, sağlıklı günlerde güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 2 Haziran Yazar Paylaş 2 Haziran Herkese tesekkurler. KN kutu ici filtre dusunuyorum, performans beklentim yok ama motor sagligi icin iyi olur mu? birde yuksek devirde cikardigi ses, anlayamazsiniz... 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Erdem Doğan yazdı: birde yuksek devirde cikardigi ses, anlayamazsiniz... Kahrolsun bağzı şeyler Hayırlı olsun. 1 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Erdem Doğan yazdı: Herkese tesekkurler. KN kutu ici filtre dusunuyorum, performans beklentim yok ama motor sagligi icin iyi olur mu? birde yuksek devirde cikardigi ses, anlayamazsiniz... Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. Şimdi kn kutui içi filtremi sıcak su ile yıkadım. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 2 Haziran Yazar Paylaş 2 Haziran Metin Uzunoğlu yazdı: Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. Şimdi kn kutui içi filtremi sıcak su ile yıkadım. Temizlik kiti satiliyor. Temizleyici ve yaglayici. 10 bin km de bir temizlerim diye dusundum. Kuzenlerden birisi gereksiz, hatta zarari olabilir diye yorum yapinca teknik acidan yorum istedim. Motora daha fazla hava girmesinin bir zarari olacagini sanmiyorum. Aksine faydasi olmasi lazim. KN iyi bir marka oldugu icin yeterli filtreleme yapacaktir. Bence fazla yaglanirsa sorun olabilir sadece? Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Erdem Doğan yazdı: Temizlik kiti satiliyor. Temizleyici ve yaglayici. 10 bin km de bir temizlerim diye dusundum. Kuzenlerden birisi gereksiz, hatta zarari olabilir diye yorum yapinca teknik acidan yorum istedim. Motora daha fazla hava girmesinin bir zarari olacagini sanmiyorum. Aksine faydasi olmasi lazim. KN iyi bir marka oldugu icin yeterli filtreleme yapacaktir. Bence fazla yaglanirsa sorun olabilir sadece? Temizlik kiti almamıştım bskım yapanın bmw sinde de var 10~15 sıcak su ile yıka yeterli demişti. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts