İçeriğe Yönlendir

GTI


Erdem Doğan

Recommended Posts

Erdem Doğan

Yas 35, hot hatch zamani gelince gereken yapildi. Focus 2 kadar ilgi cekmese de, bi tarzi var. 
 

IMG_2683.jpeg.c33e8784bcaebb1e5c7a3a2822c2f775.jpeg

 

2023 model

2.0 245 ps

Biraz opsiyonlu

18 Bergamo Jant

Harman Kardon

Kamera

Travel Asisst

Adaptif Cruise

Serit Takip

Tabela Okuma

Isıtmali Direksiyon

Karartilmis Camlar

Sis farlari


IMG_2689.jpeg.08a99a53cad4959a44ed0c00062fb49f.jpeg
IMG_2690.jpeg.30ec2011f596866e277ed2e5fc288947.jpeg
IMG_2686.jpeg.4b15b5ffba91943423b859bbf98a2d57.jpegIMG_2688.jpeg.b4f52227b6478e9096db6cb7851ea989.jpeg

  • Beğen 21
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)

🧿 gule gule kullanin ayri bir dünya, motoruda yuklemeye elverisli arka tampona gelip 1.0tsi sananlar dusunsun

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Maşallah, 3 5 euromuz gidiii ama yaşiyik der gibisin 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Fikri Keleş

Hayırlı olsun,

Hafta sonu bayide baktim,bu arkadaşa da bizim burada sıfırına 4.5 milyon istiyorlar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Hayırlı olsun. Alman plaka mı

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay

Hayırlı olsun, güle güle kullanın :nazar: 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Hayırlı olsun gülerek kullanın, zaten kullanırken de baya güldürür inşallah :flowers:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf

Bayağı yakışıklı, maşallah kazasız belasız binin. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna

Nefis, guzel gunlerde saglik ve mutlulukla kullanin :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İnan Çınar

Güle güle kullanın.  🧿

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık

Hayırlı olsun

Ama böyle fotoyla olmazki hiç. Gazlama videoları isteriz :biggrin:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Demir

Güle güle kullanın. Güzel araç

 

Kendi aracım da dahil tek alışamadığım konu vites topuzunun olmaması :( 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

Hayırlı uğurlu olsun. Tekeri düz bassın İnşallah. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Ekoseli koltuk bir GTI klasiği. :nazar: Kazasız belasız kullan Erdem.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay

Hayırlı olsun, güle güle kullan işallah.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın

Güle güle kullanılsın :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Nihat Palolu

Jantlar hariç harika bir araba, hayırlı olsun güle güle kullanın :nazar:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek

Hayırlı olsun. :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Hayırlı olsun, sağlıklı günlerde güle güle kullanın. :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan

Herkese tesekkurler.

KN kutu ici filtre dusunuyorum, performans beklentim yok ama motor sagligi icin iyi olur mu? birde yuksek devirde cikardigi ses, anlayamazsiniz...

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Muharrem Karagülle

Hayırlı olsun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Erdem Doğan yazdı:

birde yuksek devirde cikardigi ses, anlayamazsiniz...


Kahrolsun bağzı şeyler :) Hayırlı olsun.

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Erdem Doğan yazdı:

Herkese tesekkurler.

KN kutu ici filtre dusunuyorum, performans beklentim yok ama motor sagligi icin iyi olur mu? birde yuksek devirde cikardigi ses, anlayamazsiniz...

Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. 

Şimdi kn kutui içi filtremi sıcak su ile yıkadım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Metin Uzunoğlu yazdı:

Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. 

Şimdi kn kutui içi filtremi sıcak su ile yıkadım.

Temizlik kiti satiliyor. Temizleyici ve yaglayici. 10 bin km de bir temizlerim diye dusundum. Kuzenlerden birisi gereksiz, hatta zarari olabilir diye yorum yapinca teknik acidan yorum istedim. Motora daha fazla hava girmesinin bir zarari olacagini sanmiyorum. Aksine faydasi olmasi lazim. KN iyi bir marka oldugu icin yeterli filtreleme yapacaktir. Bence fazla yaglanirsa sorun olabilir sadece?

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Erdem Doğan yazdı:

Temizlik kiti satiliyor. Temizleyici ve yaglayici. 10 bin km de bir temizlerim diye dusundum. Kuzenlerden birisi gereksiz, hatta zarari olabilir diye yorum yapinca teknik acidan yorum istedim. Motora daha fazla hava girmesinin bir zarari olacagini sanmiyorum. Aksine faydasi olmasi lazim. KN iyi bir marka oldugu icin yeterli filtreleme yapacaktir. Bence fazla yaglanirsa sorun olabilir sadece?

Temizlik kiti almamıştım bskım yapanın bmw sinde de var 10~15 sıcak su ile yıka yeterli demişti.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...