Ü.Emre Kartal Perşembe 13:12 Yazar Paylaş Perşembe 13:12 Mehmet Ozyurek yazdı: Ooo durum fena imiş.. Sosyal medyanın tüm kanallarından ilerle. olmazsa dava açarsın. Servis kafasına göre hiçbir bilgilendirme yapmadan, onay almadan randevu oluşturmuş. Mesaj geliyor, içerisinde gün saat vs yok. Bir bakıyorsun arıyor biri "geliyorum birazdan" diyor özetle Kim olur dedi, onay verdi diyorum benim bilgim yok diyor, bana git dediler geldim diyor haklı olarak. Hiçbir süreç düzgün olmaz mı? Önceki sene fakan hiç böyle değildi, alakası yok şuan olanların. Bir şeyler değişmiş ama iyiye gitmiyor yani 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk Perşembe 14:15 Paylaş Perşembe 14:15 Mehmet Ozyurek yazdı: Bende HCBC bankası kredi kartı harcaması sözüne binaen aldığım Millenium serisi LCD var.. 20 yıllık vardır, hala çalışıyor. Memnunum Arasıra kilitleniyordu, servise götürüyordum, yazılım yükledip diyip geri veriyorladı. sonradan öğrendim ki. kumandadan bir kombinasyonla açılıyormuş. önu da öğrenmiştim. Artık kilitlenmiyor da zaten Çok sinir bozucu, demekki ara sıra boşaltman gerekecek. Bir kısa yol atanabilse keşke. Eski ürünler yurtdışından fason üretilip üzerine vestel yazılanlardandı. Bizim eski ofisteki klimaların hepsi vesteldi, japon bir üreticiden almışlar sanırım taş gibilerdi. Sonrasında eve vestel klima aldım yerli üretim, montajdan servise kadar çok sorun yaşadım. satıp arçelik almıştım. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Perşembe 14:24 Paylaş Perşembe 14:24 klima konusunda birçok markanın servisleri çok kötü vakumlama yapmadan klima montajı yapıyorlar adem helvacı sayesinde birçok kişi farkındalık oluştu Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Perşembe 17:42 Paylaş Perşembe 17:42 Video çekip hakem heyetinden başlamak lazım. İndirme bağlantısı veya cd içinde elden teslim edilebiliyor Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez Cuma 08:52 Paylaş Cuma 08:52 Ü.Emre Kartal yazdı: Abi problem sadece android tarafta değil, hatta o kısım daha düzgün. Kanal geçişleri aşırı kötü oldu, kumandayla cihazı tek seferde kapatamıyorum bile. Yani cihazı ne yaparsam yapayım kullanamam bu haliyle. Eğer güzellikle çözmezlerse (ki çözecek gibi durmuyorlar) hakem heyeti vs şikayetçi olacağım. Box olduğunda TV sadece monitör gibi çalışacağız için yavaşlık vs sorunu olmaz. Canlı yayın kanal geçişlerinde yayın biraz düzeltilir yani altta bir şeyler önceden çalışır ve görüntü öyle gelir. Bazı Çin menşeili market markalarında bu sistem yoktur kıyaslandığında kanal geçişleri çok hızlıymış gibi gelir. Anladığım kadar ile düşük bellek sorunu var. Yada bzouk, eksik flash donanım hatası da olabilir. Aslında en büyük problem cip üreticileri ve gogılın sopalık olması. Bir süre sonra öncelikle TV ve elektornik eşya vb üretimimiz bitecek devamında bu sektörlerde tam bağımlılık süreci başlayacak. Sonra ipin ucu iyice kaçacak. Teknolojik oalrak iyice geri düşeceğiz. Monitör bile üretmez hale geleceğiz. Aynen tarım ve hayvancılıkta olduğu gibi. Çip, likit kristal ekranlar vs stratejik önemde ürünler sadece TV olarak bakmamak lazım. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal Cuma 14:22 Yazar Paylaş Cuma 14:22 Hüseyin Sönmez yazdı: Box olduğunda TV sadece monitör gibi çalışacağız için yavaşlık vs sorunu olmaz. Canlı yayın kanal geçişlerinde yayın biraz düzeltilir yani altta bir şeyler önceden çalışır ve görüntü öyle gelir. Bazı Çin menşeili market markalarında bu sistem yoktur kıyaslandığında kanal geçişleri çok hızlıymış gibi gelir. Anladığım kadar ile düşük bellek sorunu var. Yada bzouk, eksik flash donanım hatası da olabilir. Aslında en büyük problem cip üreticileri ve gogılın sopalık olması. Bir süre sonra öncelikle TV ve elektornik eşya vb üretimimiz bitecek devamında bu sektörlerde tam bağımlılık süreci başlayacak. Sonra ipin ucu iyice kaçacak. Teknolojik oalrak iyice geri düşeceğiz. Monitör bile üretmez hale geleceğiz. Aynen tarım ve hayvancılıkta olduğu gibi. Çip, likit kristal ekranlar vs stratejik önemde ürünler sadece TV olarak bakmamak lazım. Arka planda bir şey çalışmadığı halde böyle, sorun bu zaten Yani garantisi olan bir üründe böyle bir şey zaten kabul edilemez ama hadi oldu diyelim. Çözümü box vs olmaz çünkü ne yaparsanız yapın cihaz ilk anda bile düzgün değil şuanda. Yorum bağlantısı
Ümit Türk Cuma 22:37 Paylaş Cuma 22:37 2005 de Tüplü tv almıştı almıştı 15 sene gık demeden çalıştı sonra bir bozuldu tam bozuldu dikiş tutmadı. 😀😀 Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu Cumartesi 12:54 Paylaş Cumartesi 12:54 2011de firin almistim fiyati uygun diye bugüne kadar yüzümüzü yere düşürmedi. Ama her ürün birbirini tutmuyor. Yan markasindan kurutma makinesi aldim. Biraz kafasina gore takiliyor Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Ü.Emre Kartal yazdı: Arka planda bir şey çalışmadığı halde böyle, sorun bu zaten Yani garantisi olan bir üründe böyle bir şey zaten kabul edilemez ama hadi oldu diyelim. Çözümü box vs olmaz çünkü ne yaparsanız yapın cihaz ilk anda bile düzgün değil şuanda. UHD tv'de arkada mutlak bir şeyler çalışır. Cihazın bellek vs gücü yetmiyor olabilir. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Aynı model diğer cihazlarda da aynı sorun var mı? Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Hüseyin Sönmez yazdı: UHD tv'de arkada mutlak bir şeyler çalışır. Cihazın bellek vs gücü yetmiyor olabilir. Cihazın yazılımında bir problem var çünkü sağlıklı çalışan şeyler de sorun yarattı güncelleme ile. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Aynı model diğer cihazlarda da aynı sorun var mı? Farklı modellerde de var, yazılımdaki ortak şeylerden biri veya birkaçı sorun çıkarıyor bence Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ü.Emre Kartal yazdı: Cihazın yazılımında bir problem var çünkü sağlıklı çalışan şeyler de sorun yarattı güncelleme ile. Farklı modellerde de var, yazılımdaki ortak şeylerden biri veya birkaçı sorun çıkarıyor bence tek çözüm iade. Videolu hakem heyeti şikayeti ile çözersiniz. ama metni yazarken bilirkişi gibi yazın. Sorunların neden kabul edilemeyeceğini kanıtlayarak. mesela kanal geçiş hızını piyasadaki diğer tv’lerle kıyaslayın. Servisin çözüm üretmediğini kanıtlı gösterin Reklam ve tanıtımlara uygunluk yoksa bunu da ekleyin. %99,9 kazanırsınız Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 48 dakika önce Paylaş 48 dakika önce Yeni TV almayı düşünüyordum yaz bitimine kalmıştı. Vesteli elemiş oldum böylelikle. TCL cazip geliyor şu an. Yorum bağlantısı
Recommended Posts