İçeriğe Yönlendir

Vestel Mükemmel(!) Çözüm Anlayışı


Ü.Emre Kartal

Recommended Posts

Ü.Emre Kartal
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Ooo durum fena imiş.. 

Sosyal medyanın tüm kanallarından ilerle. olmazsa dava açarsın. 

Servis kafasına göre hiçbir bilgilendirme yapmadan, onay almadan randevu oluşturmuş. Mesaj geliyor, içerisinde gün saat vs yok. 

 

Bir bakıyorsun arıyor biri "geliyorum birazdan" diyor özetle :)

 

Kim olur dedi, onay verdi diyorum benim bilgim yok diyor, bana git dediler geldim diyor haklı olarak. 

 

Hiçbir süreç düzgün olmaz mı? Önceki sene fakan hiç böyle değildi, alakası yok şuan olanların. Bir şeyler değişmiş ama iyiye gitmiyor yani

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Mehmet Ozyurek yazdı:

Bende HCBC bankası kredi kartı harcaması sözüne binaen aldığım Millenium serisi LCD var.. 

20 yıllık vardır, hala çalışıyor. Memnunum :)

 

Arasıra kilitleniyordu, servise götürüyordum, yazılım yükledip diyip geri veriyorladı. sonradan öğrendim ki. kumandadan bir kombinasyonla açılıyormuş. önu da öğrenmiştim. Artık kilitlenmiyor da zaten :)

 

 

Çok sinir bozucu, demekki ara sıra boşaltman gerekecek. Bir kısa yol atanabilse keşke. 

 

Eski ürünler yurtdışından fason üretilip üzerine vestel yazılanlardandı. 

Bizim eski ofisteki klimaların hepsi vesteldi, japon bir üreticiden almışlar sanırım  taş gibilerdi. 

Sonrasında eve vestel klima aldım yerli üretim, montajdan servise kadar çok sorun yaşadım. satıp arçelik almıştım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gülmez

klima konusunda birçok markanın servisleri çok kötü vakumlama yapmadan klima montajı yapıyorlar 

adem helvacı sayesinde birçok kişi farkındalık oluştu

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Video çekip hakem heyetinden başlamak lazım. İndirme bağlantısı veya cd içinde elden teslim edilebiliyor 

Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez
Ü.Emre Kartal yazdı:

Abi problem sadece android tarafta değil, hatta o kısım daha düzgün. Kanal geçişleri aşırı kötü oldu, kumandayla cihazı tek seferde kapatamıyorum bile. 

 

Yani cihazı ne yaparsam yapayım kullanamam bu haliyle. Eğer güzellikle çözmezlerse (ki çözecek gibi durmuyorlar) hakem heyeti vs şikayetçi olacağım. 

Box olduğunda TV sadece monitör gibi çalışacağız için yavaşlık vs sorunu olmaz. 

Canlı yayın kanal geçişlerinde yayın  biraz düzeltilir yani altta bir şeyler önceden çalışır ve görüntü öyle gelir. Bazı Çin menşeili market markalarında bu sistem yoktur kıyaslandığında kanal geçişleri çok hızlıymış gibi gelir. 

Anladığım kadar ile düşük bellek sorunu var. Yada bzouk, eksik flash donanım hatası da olabilir.

 

Aslında en büyük problem cip üreticileri ve gogılın sopalık olması.

Bir süre sonra öncelikle TV ve elektornik eşya vb üretimimiz bitecek devamında bu sektörlerde tam bağımlılık süreci başlayacak. Sonra ipin ucu iyice kaçacak. Teknolojik oalrak iyice geri düşeceğiz. Monitör bile üretmez hale geleceğiz. Aynen tarım ve hayvancılıkta olduğu gibi.

Çip, likit kristal ekranlar vs stratejik önemde ürünler sadece TV olarak bakmamak lazım. 

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Hüseyin Sönmez yazdı:

Box olduğunda TV sadece monitör gibi çalışacağız için yavaşlık vs sorunu olmaz. 

Canlı yayın kanal geçişlerinde yayın  biraz düzeltilir yani altta bir şeyler önceden çalışır ve görüntü öyle gelir. Bazı Çin menşeili market markalarında bu sistem yoktur kıyaslandığında kanal geçişleri çok hızlıymış gibi gelir. 

Anladığım kadar ile düşük bellek sorunu var. Yada bzouk, eksik flash donanım hatası da olabilir.

 

Aslında en büyük problem cip üreticileri ve gogılın sopalık olması.

Bir süre sonra öncelikle TV ve elektornik eşya vb üretimimiz bitecek devamında bu sektörlerde tam bağımlılık süreci başlayacak. Sonra ipin ucu iyice kaçacak. Teknolojik oalrak iyice geri düşeceğiz. Monitör bile üretmez hale geleceğiz. Aynen tarım ve hayvancılıkta olduğu gibi.

Çip, likit kristal ekranlar vs stratejik önemde ürünler sadece TV olarak bakmamak lazım. 

Arka planda bir şey çalışmadığı halde böyle, sorun bu zaten :)

 

Yani garantisi olan bir üründe böyle bir şey zaten kabul edilemez ama hadi oldu diyelim. Çözümü box vs olmaz çünkü ne yaparsanız yapın cihaz ilk anda bile düzgün değil şuanda. 

Yorum bağlantısı
Ümit Türk

2005 de Tüplü tv almıştı almıştı 15 sene gık demeden çalıştı sonra bir bozuldu tam bozuldu dikiş tutmadı. 😀😀

Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu

2011de firin almistim fiyati uygun diye bugüne kadar yüzümüzü yere düşürmedi. Ama her ürün birbirini tutmuyor. Yan markasindan kurutma makinesi aldim. Biraz kafasina gore takiliyor

Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez
Ü.Emre Kartal yazdı:

Arka planda bir şey çalışmadığı halde böyle, sorun bu zaten :)

 

Yani garantisi olan bir üründe böyle bir şey zaten kabul edilemez ama hadi oldu diyelim. Çözümü box vs olmaz çünkü ne yaparsanız yapın cihaz ilk anda bile düzgün değil şuanda. 

UHD tv'de arkada mutlak bir şeyler çalışır. Cihazın bellek vs gücü yetmiyor olabilir. 

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Hüseyin Sönmez yazdı:

UHD tv'de arkada mutlak bir şeyler çalışır. Cihazın bellek vs gücü yetmiyor olabilir. 

Cihazın yazılımında bir problem var çünkü sağlıklı çalışan şeyler de sorun yarattı güncelleme ile. 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Aynı model diğer cihazlarda da aynı sorun var mı?

Farklı modellerde de var, yazılımdaki ortak şeylerden biri veya birkaçı sorun çıkarıyor bence

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ü.Emre Kartal yazdı:

Cihazın yazılımında bir problem var çünkü sağlıklı çalışan şeyler de sorun yarattı güncelleme ile. 

Farklı modellerde de var, yazılımdaki ortak şeylerden biri veya birkaçı sorun çıkarıyor bence


tek çözüm iade. Videolu hakem heyeti şikayeti ile çözersiniz. 
 

ama metni yazarken bilirkişi gibi yazın. Sorunların neden kabul edilemeyeceğini kanıtlayarak. 
 

mesela kanal geçiş hızını piyasadaki diğer tv’lerle kıyaslayın. 
 

Servisin çözüm üretmediğini kanıtlı gösterin

 

Reklam ve tanıtımlara uygunluk yoksa bunu da ekleyin. %99,9 kazanırsınız

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin

Yeni TV almayı düşünüyordum yaz bitimine kalmıştı. Vesteli elemiş oldum böylelikle. TCL cazip geliyor şu an. 

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Süreç hakkında güncelleme olsun;

 

Konuyu birkaç farklı kanaldan tekrar ilettim. Gelen yanıtlar "uzmanlarımız ve genel merkez teknik birim inceledi sorun yok, bekleme yapma" oldu kısaca. 

 

Bu süreçte servis cihazı o şekilde bir an önce teslim etmek için onaysız randevu oluşturup "birazdan oradayım" diye aramakta dahil birkaç ısrarla teslim etti. 

 

Sözlü aktarılan bilgilerin, yorumların hiçbiri servis formunda yazmıyor. Sorun görülmedi deyip geçmişler. 

 

Konuyu hem tüketici hakem heyetine hem de sosyal medyaya taşıdım. Hakem heyeti savunma istedi. Sosyal medyadan da yoluyla da bir kişi dönüş yaptı bana. 

 

Özel olarak ilgileneceğim ve çözeceğiz umarım dedi. İlk defa olayları duyuyor, sanki bir tek bana böyle yapılmış gibi davranıyordu ama bakacağız. Aynı bilgi/belge/videoları kendisine de göndermemi talep etti, gönderdim. 

 

Ya zorlama da olsa sosyal medya gücüyle kendi rızalarıyla çözecekler ya da hakem heyeti çözecek. Eğer hakem heyeti çözerse, aylar süreceğinden ve bu cihazı da aylarca idare edecek şekilde dahi kullanmak mümkün olmadığından ayrıca şikayetçi olacağım karar sonrası.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

bu süreçte yayınları uydudan kullanıyorsanız bir HDMİ uydu alıcı IP tv ise stick alıp tv den verim alabilirsiniz. Süreç sonuçlanınca satar veya tekrar kullanırsınız. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Erhan Doruk yazdı:

bu süreçte yayınları uydudan kullanıyorsanız bir HDMİ uydu alıcı IP tv ise stick alıp tv den verim alabilirsiniz. Süreç sonuçlanınca satar veya tekrar kullanırsınız. 

Şu an elimde öyle bir alıcı yok, cihazı açıp kapatmak bile sorun. 

 

Eğer önümüzdeki hafta bu süreçten çözüm çıkmaz ise cihazı kenara kaldırıp bir cihaz alacağım gibi. Değişim talebim vardı, onu da fatura bedel iadesi olarak yapacağım gerekçe sunarak hakem heyetine. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Aytac Sakal
×
×
  • Yeni Oluştur...