Kadir Aksu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce (düzenlendi) Merhaba , Lastik ve jant konusunda yardımınızı rica ederim , Ford courier1.6 blackline aracımda atkif olarak yazlık dunloop 195/55R16 ve kışlık kormoran 195/55/r16 aynı ölçüde lastik kullanıyordum. Bu sene aynı ölçüde Waterfall 195/55/r16 unıque hp aldım takıldı.Tabanı dar lastiği dunlup ile yanyana resimlerini ekliyorum Lastik ölçüleri aynı olmasına rağmen orjinal olan jantım uyum sağlamadı . Jant belirgin şekilde dışarıda , Sorum sürüş açısında risk oluşturur mu bu durum , Yüksek hızlardaki darbelerde güvenliğimizi riske etmiş olurmuyum. Üretici firma ile konuştuğumda lastiklerde referans üretimde belli bir oranda ölçülerde genişletebiliyorlarmı markalar , waterwallda standart ölçüde yapılıyormuş.açıklama anlamsız ama yazmak istedim. Ve nasıl bi yol izlemeliyim. 1 saat önce tarihinde Kadir Aksu tarafından düzenlendi resim eklemek Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 1 saat önce Paylaş 1 saat önce bu malesef lastik yapısından oluyor bence böyle dar duran ölüçlere sinir oluyorum. o nedenle bakıp almak lazım. herhalde malzemeden tasarruf etmek için yapıyorlar bunu. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 dakika önce Paylaş 13 dakika önce Ucuz bir lastik, yapısı böyle demek ki, fazla performans beklememek lazım. Bazı lastiklerin ayak izi daha küçük oluyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts