Emin Ozan 2 saat önce Paylaş 2 saat önce (düzenlendi) 2017 1.6 TDCI astra sedan aracımız var ve bugün gönüllü çağırma mektubu aldım. Eğer mevzuyu doğru anladıysam, mevcut hava yastıklarında zamanla bozulmalar meydana geldiğini ve kaza anında pekte güvenli olmadığını söylüyorlar. Yeni hava yastığı değişimi ücretsiz yapılacakmış. Sözde araç değeri düşmeyeceğini söylemişler ama yarın öbür gün arabayı sattığımızda, araba eksperde hava yastığında işlem olduğu görüldüğünde, hasarsız aracımız ağır hasarlı araç olarak etiketlenecek. Değişim yapılsa bir dert, yapılmasa da bir dert. Hava yastığından ayrı birde, kampanya kapsamında motor kontrol modülüne bakılacağı yazıyor. Burada galiba motorda yazılım değişikliğine gidiliyormuş. Bazı kullanıcıların yorumlarında, bu işlem yakıt tüketimini artırdığı ve performans düşüklüğü yaşanacağını söylüyorlar ve eski yazılıma da döndürülemediği söyleniliyormuş. Bu yazılım hakkında da bilginiz varmı acaba? Reddetme gibi bir şansımız varmı yeni yazılımı? Siz ne düşünüyorsunuz, bu işlemler yapılmalı mı yoksa yapılmamalı mı? 1 saat önce tarihinde Emin Ozan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 47 dakika önce Paylaş 47 dakika önce Değişimde size evrak veriyorlar. Bu değer kaybı da oluşturmaz apır hasar kayıtlı muhabbeti de yaşatmaz. Güvenlik sebebi ile değiştirmeniz faydanıza. Kaldı ki bu değişim konusunu bütün eksperler biliyor 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 42 dakika önce Paylaş 42 dakika önce Bir yanda can güvenliği, bir yanda araç değer kaybı. Gerçekten tartışmalık bir konu mu? Üstüne oturup ağlamalık bir konu mu? 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 40 dakika önce Paylaş 40 dakika önce Nasıl kontrol ediliyor aracımız bu kategoride mi değilmi diye ? Benim aracım 16 Insignia Yorum bağlantısı
Emin Ozan 34 dakika önce Yazar Paylaş 34 dakika önce Murat Öngür yazdı: Nasıl kontrol ediliyor aracımız bu kategoride mi değilmi diye ? Benim aracım 16 Insignia Hocam Insignialar da bu durum söz konusu değil diye biliyorum ama bu siteden şase numarası girerek kontrol edebilirsiniz sizde. https://www.opel.com.tr/opel-sahipleri/check-vin.html Ahmet Kiriş yazdı: Bir yanda can güvenliği, bir yanda araç değer kaybı. Gerçekten tartışmalık bir konu mu? Üstüne oturup ağlamalık bir konu mu? Olaya dışarıdan bakıldığında ne kadar da komik bir şey düşündüğümü görüyorum iki seçenek arasında. Yarın randevu almaya gideceğim. Teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts