Emin Ozan 13 saat önce Paylaş 13 saat önce (düzenlendi) 2017 1.6 TDCI astra sedan aracımız var ve bugün gönüllü çağırma mektubu aldım. Eğer mevzuyu doğru anladıysam, mevcut hava yastıklarında zamanla bozulmalar meydana geldiğini ve kaza anında pekte güvenli olmadığını söylüyorlar. Yeni hava yastığı değişimi ücretsiz yapılacakmış. Sözde araç değeri düşmeyeceğini söylemişler ama yarın öbür gün arabayı sattığımızda, araba eksperde hava yastığında işlem olduğu görüldüğünde, hasarsız aracımız ağır hasarlı araç olarak etiketlenecek. Değişim yapılsa bir dert, yapılmasa da bir dert. Hava yastığından ayrı birde, kampanya kapsamında motor kontrol modülüne bakılacağı yazıyor. Burada galiba motorda yazılım değişikliğine gidiliyormuş. Bazı kullanıcıların yorumlarında, bu işlem yakıt tüketimini artırdığı ve performans düşüklüğü yaşanacağını söylüyorlar ve eski yazılıma da döndürülemediği söyleniliyormuş. Bu yazılım hakkında da bilginiz varmı acaba? Reddetme gibi bir şansımız varmı yeni yazılımı? Siz ne düşünüyorsunuz, bu işlemler yapılmalı mı yoksa yapılmamalı mı? 12 saat önce tarihinde Emin Ozan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Değişimde size evrak veriyorlar. Bu değer kaybı da oluşturmaz apır hasar kayıtlı muhabbeti de yaşatmaz. Güvenlik sebebi ile değiştirmeniz faydanıza. Kaldı ki bu değişim konusunu bütün eksperler biliyor 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Bir yanda can güvenliği, bir yanda araç değer kaybı. Gerçekten tartışmalık bir konu mu? Üstüne oturup ağlamalık bir konu mu? 7 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Nasıl kontrol ediliyor aracımız bu kategoride mi değilmi diye ? Benim aracım 16 Insignia Yorum bağlantısı
Emin Ozan 11 saat önce Yazar Paylaş 11 saat önce Murat Öngür yazdı: Nasıl kontrol ediliyor aracımız bu kategoride mi değilmi diye ? Benim aracım 16 Insignia Hocam Insignialar da bu durum söz konusu değil diye biliyorum ama bu siteden şase numarası girerek kontrol edebilirsiniz sizde. https://www.opel.com.tr/opel-sahipleri/check-vin.html Ahmet Kiriş yazdı: Bir yanda can güvenliği, bir yanda araç değer kaybı. Gerçekten tartışmalık bir konu mu? Üstüne oturup ağlamalık bir konu mu? Olaya dışarıdan bakıldığında ne kadar da komik bir şey düşündüğümü görüyorum iki seçenek arasında. Yarın randevu almaya gideceğim. Teşekkür ederim. 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Daha önce superb aracımda geri çağırma kapsamında değiştirtdim, satarken de servis belgesini gösterdim, experler de durumu biliyorlar. Belge de olduktan sonra hala şüpheli bakan araba filan alamaz... 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Değişim yaptıracaksınız tabi ki. Kaza anında yüzünüze kurşun yemek mi, yoksa eldeki belge ile sonraki alıcıya durumu anlatmak mı? Bunu bilmeyen zaten araba almasın, siz de ona satmayın... 4 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Netflix de takata hava yastığı konulu belgesel var izle istersen. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 2 saat önce Paylaş 2 saat önce bir önceki Mercedes im de değişmişti abimin e 250 de değişti ve evrakları var hatta benim aracı alan ark araştırmış umarım değişmiştir bi de onunla uğraşmayalım demişti. Geçen Renault servisine gittim bazı 5 kapılı clio lar perde hava yastığı olmadan gelmiş ve servis ücretsiz takabileceklerini söylüyordu adamın biri arabayı 2 gün bırakamam yapmayın dedi allah akıl fikir versin Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Değiştirme işlemi satarken pozitif bir etki oluşturur. Neden değer kaybı olsun ki. 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 59 dakika önce Paylaş 59 dakika önce 2017 Astra'mda beni de çağırmışlardı değiştirdim. Servis kağıdı vermeyi unuttu, ben de almayı unuttum sohbet ederken, taa satacağım zaman ilana koyarken aklıma geldi, araba 1 gecede satıldı ertesi sabah almaya geldiler, eksperde airbag tarihi yeni çıktı, Ümran oto direk kendi söyledi, TAKATA'da geri çağırma var, değişim yapılmış bi sorun yok diye. Alıcı hiç bir şey demedi aldı gitti. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 49 dakika önce Paylaş 49 dakika önce Hemen değiştirin, neden değer kaybı oluştursun, tam tersine tercih edilecek bir durum. Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 30 dakika önce Paylaş 30 dakika önce toyota benim eksantrik zincirini değiştirdi kampanyadan ücretsiz, 53.000 lira fatura çıkmış, çok iyi oldu... Yorum bağlantısı
Recommended Posts