Baran Arslan 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Herkese merhabalar, attığım soket boştaydı taktığımda akü lambası yandı sonra hararet göstergesi kontak yaptığımda full e çıktı çalıştırdığımda ise sıfıra indi şu an sökük olduğu halde sıfırdan biraz yuıkarı çıkıp kalıyor. Yardımlarınızı bekliyorum Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Konuyu biraz daha detaylandırın bu şekilde cevap almanız zor olacaktır. Soketi niye taktınız, niye boştaydı, bu niye boşta duruyor diye mi taktınız? Yorum bağlantısı
Recommended Posts