Baran Arslan 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Herkese merhabalar, attığım soket boştaydı taktığımda akü lambası yandı sonra hararet göstergesi kontak yaptığımda full e çıktı çalıştırdığımda ise sıfıra indi şu an sökük olduğu halde sıfırdan biraz yuıkarı çıkıp kalıyor. Yardımlarınızı bekliyorum Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Konuyu biraz daha detaylandırın bu şekilde cevap almanız zor olacaktır. Soketi niye taktınız, niye boştaydı, bu niye boşta duruyor diye mi taktınız? Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 1 saat önce Paylaş 1 saat önce birde biraz daha uzaktan fotoğraf çekmek yerini belirlemek için iyi olur, bu şekil tam nerde olduğu belli olmuyyor 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 55 dakika önce Paylaş 55 dakika önce resme bakarsak hava filtre kutusunun oralardan bahsediyoruz. dişi ve erkek soket boştaydı takıldı mı veya sonradan soket eklenerek hat mı çekildi ne oldu ben şahsen bişey anlamadım Yorum bağlantısı
Recommended Posts