Ali Darbaz 9 saat önce Paylaş 9 saat önce (düzenlendi) Aşağıda forumlardan ve tamir tavsiye sitelerinden özetlenmiştir: 1. Kontağı kapatın. 2. Kaputu açın ve tüm kapıları ve pencereleri kapatın. 3. Motor bölmesinin sağ tarafındaki plastik akü kapağını çıkarın. 4. Akünün + pozitif terminalini (genellikle önde) klipsinden çıkarın, bunun için bir anahtar hazır bulundurun. 5. En az 5 dakika bekleyin ve kapıları vb. açmayın, belki kısa bir yürüyüşe çıkın. 6. Aküyü tekrar bağlayın, gösterge panelinde vites numarası yerine bir - işareti görmelisiniz. 7. Kontağı 2 konumuna getirin, gösterge panelinde sadece akü ve yağ lambası yanacaktır. 8. Fren pedalına basılı tutun, şanzıman kendini sıfırlarken tıklama ve hareket sesleri duyacaksınız. Tüm bu sesler durana kadar bekleyin. 9. Ayağınızı frenden çekin, kontağı kapatıp tekrar açın, her şey normale dönmüş olmalı. 3 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Bu iyi birşey değil. Bütün yol ayarı soğuk motor sıcak motor vites geçişleri ayarını sildi sistem. Fayda yerine zarar verdin bu paylaşımla millete. Bak ciddiyim, seni severim ama her otu boku yazmak her zaman fayda vermez umuma açık yerlerde 2 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Bu islem sonrasi kalibrasyon ihtiyaci duyulmuyor mu? Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 17 dakika önce Paylaş 17 dakika önce Servet Aydın yazdı: Bu iyi birşey değil. Bütün yol ayarı soğuk motor sıcak motor vites geçişleri ayarını sildi sistem. Fayda yerine zarar verdin bu paylaşımla millete. Bak ciddiyim, seni severim ama her otu boku yazmak her zaman fayda vermez umuma açık yerlerde Kendine de zarar veriyor ama kabullenmek istemiyor. Bazı şeyleri gerçekten bilmek lazım (eğitimini almak vs değil, aldığı eğitimi sindirip mantığını kavramaktan bahsediyorum) Alakalı/alakasız şeylerden yorum çıkarıp, teşhis koymak bana çok cesurca geliyor en yumuşak tabirle. 7/24 işi yapan bile net fikir veremezken üstelik Sinan Akgöl yazdı: Bu islem sonrasi kalibrasyon ihtiyaci duyulmuyor mu? Bu işlem belki de kavrama vs değiştiğinde yapılması gereken bir prosedürdür. Böyle olunca da sıfır sistem olduğundan kalibrasyon yapılmıyordur. 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 9 dakika önce Paylaş 9 dakika önce Ü.Emre Kartal yazdı: Kendine de zarar veriyor ama kabullenmek istemiyor. Bazı şeyleri gerçekten bilmek lazım (eğitimini almak vs değil, aldığı eğitimi sindirip mantığını kavramaktan bahsediyorum) Alakalı/alakasız şeylerden yorum çıkarıp, teşhis koymak bana çok cesurca geliyor en yumuşak tabirle. 7/24 işi yapan bile net fikir veremezken üstelik Bu işlem belki de kavrama vs değiştiğinde yapılması gereken bir prosedürdür. Böyle olunca da sıfır sistem olduğundan kalibrasyon yapılmıyordur. Otomatiklestirilmis manuel oldugu icin esasinda dediginiz gibi kavrama volan sonrasinda sistem sifirlanip kalibrasyon gerektirir diye dusundum hele ki psa ise. Selenoid valfi degisimi sonrasi tam otomatik al4 e bile kalibrasyon yaptirmistik. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 dakika önce Yazar Paylaş 9 dakika önce (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Bu iyi birşey değil. Bütün yol ayarı soğuk motor sıcak motor vites geçişleri ayarını sildi sistem. Fayda yerine zarar verdin bu paylaşımla millete. Bak ciddiyim, seni severim ama her otu boku yazmak her zaman fayda vermez umuma açık yerlerde Ben bunu 2 defa uyguladım. Gayet başarı elde ettim. Burada anlatılmışlar. Bana sen demiştin Aküyü sök tak diye. https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=50125 6 dakika önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 6 dakika önce Paylaş 6 dakika önce Sinan Akgöl yazdı: Otomatiklestirilmis manuel oldugu icin esasinda dediginiz gibi kavrama volan sonrasinda sistem sifirlanip kalibrasyon gerektirir diye dusundum hele ki psa ise. Selenoid valfi degisimi sonrasi tam otomatik al4 e bile kalibrasyon yaptirmistik. Ben de meraklıyımdır, kurcalarım vs vs. Ama bu "normal" veya "doğru" bir şey gibi hiç davranmadım. Bozulursa benim olan benimdir, ceremesini kendim çekerim. Ama paylaşınca üstelik alakasız şeylere bile bunu çözdü deyince birilerinin canı yanabilir. Birçok servis işleminde zaten prosedürün en başında koşulları ve yazar. Ama birçok kişi pas geçiyor 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 5 dakika önce Paylaş 5 dakika önce Ali Darbaz yazdı: Ben bunu 2 defa uyguladım. Gayet başarı elde ettim. Burada anlatılmış Bana sen demiştin Aküyü sök tak diye. https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=50125 Bobin patladiginda bende focus 1 de check engine boyle sonduruyodum aku sok tak. Sen neden 2 kere sanzimani resetliyorsun ki Yorum bağlantısı
Recommended Posts