İçeriğe Yönlendir

Sensodrive Resetleme Prosedürü


Ali Darbaz

Recommended Posts

Sani Gerşon
Ali Darbaz yazdı:

Ben yukarda meramımı anlattığıma inanıyorum. 

Biz de meramımızı anlattığımıza inanıyoruz.

Google'dan gelenler için, yukarıda anlatılan ilgili probleme uygun bir çözüm değildir.

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Easytronic de aynısının laciverti, her sabah kontağı 2. kademeye aldığımda şanzımandan 4 5 saniye tıkırtı sesleri geliyor, bende o sesler kesilmeden marş basmıyorum, kırmızı 160.000 km de, 35.000 km önce baskı balata, şanzıman yağı değişti, şanzıman kalibrasyonu yapıldı, yavaş yavaş başladı, seri giderken vites atışlarda yarım debriyaj yapıyor, sadece 2 den 1 e alırken alttan tak diye vuruyor. Yeşili 197.000 e geldi 7 senedir aynı baskı balata sade bi kere şanzıman beyni arıza verdi tamir edildi kalibrasyon yapıldı yola devam ediyor aynı normal otomatik gibi vites atıyor.

 

 

En sonunda kafam atıyor kalibrasyon yapan cihazı kendim alacağım. bende kess v3 var ktag var bunlarla yapabilmiyim acaba internette bi araştırayım, chip tuning yapılıyor 7 beygir güç alıyormuş ama uğraşmaya değmez. 

 

211E65F0-6096-4379-85F8-7DDC0055E193.jpeg.feb0429ac184470199f12e16149b1fd2.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Ebrar Tüfek yazdı:

Easytronic de aynısının laciverti, her sabah kontağı 2. kademeye aldığımda şanzımandan 4 5 saniye tıkırtı sesleri geliyor, bende o sesler kesilmeden marş basmıyorum, kırmızı 160.000 km de, 35.000 km önce baskı balata, şanzıman yağı değişti, şanzıman kalibrasyonu yapıldı, yavaş yavaş başladı, seri giderken vites atışlarda yarım debriyaj yapıyor, sadece 2 den 1 e alırken alttan tak diye vuruyor. Yeşili 197.000 e geldi 7 senedir aynı baskı balata sade bi kere şanzıman beyni arıza verdi tamir edildi kalibrasyon yapıldı yola devam ediyor aynı normal otomatik gibi vites atıyor.

 

 

En sonunda kafam atıyor kalibrasyon yapan cihazı kendim alacağım. bende kess v3 var ktag var bunlarla yapabilmiyim acaba internette bi araştırayım, chip tuning yapılıyor 7 beygir güç alıyormuş ama uğraşmaya değmez. 

 

211E65F0-6096-4379-85F8-7DDC0055E193.jpeg.feb0429ac184470199f12e16149b1fd2.jpeg

Manuel adaptasyon yap Ebrar, obdden şanziman yagini orta sicakliga getir. Cik otobana 100 km ani gazlanma yapmadan manuelde viteslerde gezdir kompresyona sokma 3-4 4-3  4-5 5-4 viteslerde gezdir. 7hp aksta 3 alirsin degmez. Bmwnin zf8hpsini bile manuel adaptasyon yapmistik.

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Sinan Akgöl yazdı:

Manuel adaptasyon yap Ebrar, obdden şanziman yagini orta sicakliga getir. Cik otobana 100 km ani gazlanma yapmadan manuelde viteslerde gezdir kompresyona sokma 3-4 4-3  4-5 5-4 viteslerde gezdir. 7hp aksta 3 alirsin degmez. Bmwnin zf8hpsini bile manuel adaptasyon yapmistik.

 

 

Bu şekilde adaptasyon duymamıştım abi bi deneyeyim, en az bi 30 bin daha bineceğim gibi duruyor, şu adaptasyon işini halletmem lazım, yazılım işi yaramaz 3 5 için gerek yok dediğin gibi, ama yapılabiliyor olmasına şaşırdım kara düzen motor. Şu işi bi deneyeyim bakalım, bide debriyaj robotunun ayrı hidrolik yağı var onu değiştiremedim, sanayide de kimse elini sürmüyor bozulmadıysa elleme kafası ama yağ sarf malzemesi, bunun bi ömrü var anlamıyorlar. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...