Sani Gerşon 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Ali Darbaz yazdı: Ben yukarda meramımı anlattığıma inanıyorum. Biz de meramımızı anlattığımıza inanıyoruz. Google'dan gelenler için, yukarıda anlatılan ilgili probleme uygun bir çözüm değildir. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Easytronic de aynısının laciverti, her sabah kontağı 2. kademeye aldığımda şanzımandan 4 5 saniye tıkırtı sesleri geliyor, bende o sesler kesilmeden marş basmıyorum, kırmızı 160.000 km de, 35.000 km önce baskı balata, şanzıman yağı değişti, şanzıman kalibrasyonu yapıldı, yavaş yavaş başladı, seri giderken vites atışlarda yarım debriyaj yapıyor, sadece 2 den 1 e alırken alttan tak diye vuruyor. Yeşili 197.000 e geldi 7 senedir aynı baskı balata sade bi kere şanzıman beyni arıza verdi tamir edildi kalibrasyon yapıldı yola devam ediyor aynı normal otomatik gibi vites atıyor. En sonunda kafam atıyor kalibrasyon yapan cihazı kendim alacağım. bende kess v3 var ktag var bunlarla yapabilmiyim acaba internette bi araştırayım, chip tuning yapılıyor 7 beygir güç alıyormuş ama uğraşmaya değmez. 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Ebrar Tüfek yazdı: Easytronic de aynısının laciverti, her sabah kontağı 2. kademeye aldığımda şanzımandan 4 5 saniye tıkırtı sesleri geliyor, bende o sesler kesilmeden marş basmıyorum, kırmızı 160.000 km de, 35.000 km önce baskı balata, şanzıman yağı değişti, şanzıman kalibrasyonu yapıldı, yavaş yavaş başladı, seri giderken vites atışlarda yarım debriyaj yapıyor, sadece 2 den 1 e alırken alttan tak diye vuruyor. Yeşili 197.000 e geldi 7 senedir aynı baskı balata sade bi kere şanzıman beyni arıza verdi tamir edildi kalibrasyon yapıldı yola devam ediyor aynı normal otomatik gibi vites atıyor. En sonunda kafam atıyor kalibrasyon yapan cihazı kendim alacağım. bende kess v3 var ktag var bunlarla yapabilmiyim acaba internette bi araştırayım, chip tuning yapılıyor 7 beygir güç alıyormuş ama uğraşmaya değmez. Manuel adaptasyon yap Ebrar, obdden şanziman yagini orta sicakliga getir. Cik otobana 100 km ani gazlanma yapmadan manuelde viteslerde gezdir kompresyona sokma 3-4 4-3 4-5 5-4 viteslerde gezdir. 7hp aksta 3 alirsin degmez. Bmwnin zf8hpsini bile manuel adaptasyon yapmistik. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Sinan Akgöl yazdı: Manuel adaptasyon yap Ebrar, obdden şanziman yagini orta sicakliga getir. Cik otobana 100 km ani gazlanma yapmadan manuelde viteslerde gezdir kompresyona sokma 3-4 4-3 4-5 5-4 viteslerde gezdir. 7hp aksta 3 alirsin degmez. Bmwnin zf8hpsini bile manuel adaptasyon yapmistik. Bu şekilde adaptasyon duymamıştım abi bi deneyeyim, en az bi 30 bin daha bineceğim gibi duruyor, şu adaptasyon işini halletmem lazım, yazılım işi yaramaz 3 5 için gerek yok dediğin gibi, ama yapılabiliyor olmasına şaşırdım kara düzen motor. Şu işi bi deneyeyim bakalım, bide debriyaj robotunun ayrı hidrolik yağı var onu değiştiremedim, sanayide de kimse elini sürmüyor bozulmadıysa elleme kafası ama yağ sarf malzemesi, bunun bi ömrü var anlamıyorlar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Ebrar Tüfek yazdı: Bu şekilde adaptasyon duymamıştım abi bi deneyeyim, en az bi 30 bin daha bineceğim gibi duruyor, şu adaptasyon işini halletmem lazım, yazılım işi yaramaz 3 5 için gerek yok dediğin gibi, ama yapılabiliyor olmasına şaşırdım kara düzen motor. Şu işi bi deneyeyim bakalım, bide debriyaj robotunun ayrı hidrolik yağı var onu değiştiremedim, sanayide de kimse elini sürmüyor bozulmadıysa elleme kafası ama yağ sarf malzemesi, bunun bi ömrü var anlamıyorlar. İstanbulda Cruze ustam pata küte dağıtıyor o robotları. Sani Gerşon yazdı: Biz de meramımızı anlattığımıza inanıyoruz. Google'dan gelenler için, yukarıda anlatılan ilgili probleme uygun bir çözüm değildir. Peki neymiş çözümü 60000 tl mi 25000 tl mi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts