Sani Gerşon Perşembe 18:16 Paylaş Perşembe 18:16 Ali Darbaz yazdı: Ben yukarda meramımı anlattığıma inanıyorum. Biz de meramımızı anlattığımıza inanıyoruz. Google'dan gelenler için, yukarıda anlatılan ilgili probleme uygun bir çözüm değildir. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek Perşembe 18:25 Paylaş Perşembe 18:25 Easytronic de aynısının laciverti, her sabah kontağı 2. kademeye aldığımda şanzımandan 4 5 saniye tıkırtı sesleri geliyor, bende o sesler kesilmeden marş basmıyorum, kırmızı 160.000 km de, 35.000 km önce baskı balata, şanzıman yağı değişti, şanzıman kalibrasyonu yapıldı, yavaş yavaş başladı, seri giderken vites atışlarda yarım debriyaj yapıyor, sadece 2 den 1 e alırken alttan tak diye vuruyor. Yeşili 197.000 e geldi 7 senedir aynı baskı balata sade bi kere şanzıman beyni arıza verdi tamir edildi kalibrasyon yapıldı yola devam ediyor aynı normal otomatik gibi vites atıyor. En sonunda kafam atıyor kalibrasyon yapan cihazı kendim alacağım. bende kess v3 var ktag var bunlarla yapabilmiyim acaba internette bi araştırayım, chip tuning yapılıyor 7 beygir güç alıyormuş ama uğraşmaya değmez. 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl Perşembe 18:34 Paylaş Perşembe 18:34 Ebrar Tüfek yazdı: Easytronic de aynısının laciverti, her sabah kontağı 2. kademeye aldığımda şanzımandan 4 5 saniye tıkırtı sesleri geliyor, bende o sesler kesilmeden marş basmıyorum, kırmızı 160.000 km de, 35.000 km önce baskı balata, şanzıman yağı değişti, şanzıman kalibrasyonu yapıldı, yavaş yavaş başladı, seri giderken vites atışlarda yarım debriyaj yapıyor, sadece 2 den 1 e alırken alttan tak diye vuruyor. Yeşili 197.000 e geldi 7 senedir aynı baskı balata sade bi kere şanzıman beyni arıza verdi tamir edildi kalibrasyon yapıldı yola devam ediyor aynı normal otomatik gibi vites atıyor. En sonunda kafam atıyor kalibrasyon yapan cihazı kendim alacağım. bende kess v3 var ktag var bunlarla yapabilmiyim acaba internette bi araştırayım, chip tuning yapılıyor 7 beygir güç alıyormuş ama uğraşmaya değmez. Manuel adaptasyon yap Ebrar, obdden şanziman yagini orta sicakliga getir. Cik otobana 100 km ani gazlanma yapmadan manuelde viteslerde gezdir kompresyona sokma 3-4 4-3 4-5 5-4 viteslerde gezdir. 7hp aksta 3 alirsin degmez. Bmwnin zf8hpsini bile manuel adaptasyon yapmistik. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek Perşembe 19:12 Paylaş Perşembe 19:12 Sinan Akgöl yazdı: Manuel adaptasyon yap Ebrar, obdden şanziman yagini orta sicakliga getir. Cik otobana 100 km ani gazlanma yapmadan manuelde viteslerde gezdir kompresyona sokma 3-4 4-3 4-5 5-4 viteslerde gezdir. 7hp aksta 3 alirsin degmez. Bmwnin zf8hpsini bile manuel adaptasyon yapmistik. Bu şekilde adaptasyon duymamıştım abi bi deneyeyim, en az bi 30 bin daha bineceğim gibi duruyor, şu adaptasyon işini halletmem lazım, yazılım işi yaramaz 3 5 için gerek yok dediğin gibi, ama yapılabiliyor olmasına şaşırdım kara düzen motor. Şu işi bi deneyeyim bakalım, bide debriyaj robotunun ayrı hidrolik yağı var onu değiştiremedim, sanayide de kimse elini sürmüyor bozulmadıysa elleme kafası ama yağ sarf malzemesi, bunun bi ömrü var anlamıyorlar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Perşembe 20:01 Yazar Paylaş Perşembe 20:01 Ebrar Tüfek yazdı: Bu şekilde adaptasyon duymamıştım abi bi deneyeyim, en az bi 30 bin daha bineceğim gibi duruyor, şu adaptasyon işini halletmem lazım, yazılım işi yaramaz 3 5 için gerek yok dediğin gibi, ama yapılabiliyor olmasına şaşırdım kara düzen motor. Şu işi bi deneyeyim bakalım, bide debriyaj robotunun ayrı hidrolik yağı var onu değiştiremedim, sanayide de kimse elini sürmüyor bozulmadıysa elleme kafası ama yağ sarf malzemesi, bunun bi ömrü var anlamıyorlar. İstanbulda Cruze ustam pata küte dağıtıyor o robotları. Sani Gerşon yazdı: Biz de meramımızı anlattığımıza inanıyoruz. Google'dan gelenler için, yukarıda anlatılan ilgili probleme uygun bir çözüm değildir. Peki neymiş çözümü 60000 tl mi 25000 tl mi. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl Dün saat 04:15 Paylaş Dün saat 04:15 Ebrar Tüfek yazdı: Bu şekilde adaptasyon duymamıştım abi bi deneyeyim, en az bi 30 bin daha bineceğim gibi duruyor, şu adaptasyon işini halletmem lazım, yazılım işi yaramaz 3 5 için gerek yok dediğin gibi, ama yapılabiliyor olmasına şaşırdım kara düzen motor. Şu işi bi deneyeyim bakalım, bide debriyaj robotunun ayrı hidrolik yağı var onu değiştiremedim, sanayide de kimse elini sürmüyor bozulmadıysa elleme kafası ama yağ sarf malzemesi, bunun bi ömrü var anlamıyorlar. Bir şekilde değistirmeyi çözdün koyucagin yag petronas tutela cs speed robotun yagi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Dün saat 06:45 Paylaş Dün saat 06:45 Ali Darbaz yazdı: 2. Kaputu açın ve tüm kapıları ve pencereleri kapatın. Tam iş bitti derken, çocuk geldi kapıyı açtı, ''Babaaaaaaaaaaa'' Mühendisler evde denemeyin derken bunu kastediyor işte 4 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Ali Darbaz yazdı: Peki neymiş çözümü 60000 tl mi 25000 tl mi. Fiyatı bilmiyorum ama yaşadığınız sorun mekanik değilse, yazılım üstünden işlem yapılmalı. Renegade'i aldığımda debriyaj garantiden değişmişti. Vitesler çok sert geçiyordu, 2-3 saatlik işlem sonucunda debriyaj öğretilme işlemi yapıldı ve %98 kusursuzlukta iade edilmişti bana araç. 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ali Darbaz yazdı: İstanbulda Cruze ustam pata küte dağıtıyor o robotları. Peki neymiş çözümü 60000 tl mi 25000 tl mi. Burası tatlı akarsu abi oralar okyanus bizde kimse sorumluluk almıyor sanki bedava yaptırıyoruz gibi Sinan Akgöl yazdı: Bir şekilde değistirmeyi çözdün koyucagin yag petronas tutela cs speed robotun yagi Makinayla çeken değiştiren bulamazsam alacağım şırıngayı ufak ufak çekip ekleyeceğim en azından yağın bi kısmı yenilensin abi Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ebrar Tüfek yazdı: Burası tatlı akarsu abi oralar okyanus bizde kimse sorumluluk almıyor sanki bedava yaptırıyoruz gibi Makinayla çeken değiştiren bulamazsam alacağım şırıngayı ufak ufak çekip ekleyeceğim en azından yağın bi kısmı yenilensin abi Ver kuvvetli led isik kaba distan temizle once distan cek ama yag dedigimi al netten onu koyarsin. Yorum bağlantısı
Recommended Posts