Mustafa Serhat 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Arkadaşlar selam, başıma geldi yabancı kaynaklarda hızlıca çözümü paylaşmışlar uyguladım ve düzeldi. Tr den bir kaç kaynak, gelin yapalım gibi tamir etme teklifi yapmış Renocu değilim ama malum burasıda Wiki gibi olduğu için yazayım dursun. Bu hatayı alınca, akü de sökseniz, kapatıp açsanızda hata gitmiyor. Şöför tarafında işaretlediğim sigortayı çıkartıp takınca düzeldi ve 1 ay kadar oldu tekrarlamadı. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 59 dakika önce Paylaş 59 dakika önce Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 54 dakika önce Yazar Paylaş 54 dakika önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Bencede, belki Backup Battery gibi bir şey vardır arada. Yorum bağlantısı
Recommended Posts