Mustafa Serhat 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Arkadaşlar selam, başıma geldi yabancı kaynaklarda hızlıca çözümü paylaşmışlar uyguladım ve düzeldi. Tr den bir kaç kaynak, gelin yapalım gibi tamir etme teklifi yapmış Renocu değilim ama malum burasıda Wiki gibi olduğu için yazayım dursun. Bu hatayı alınca, akü de sökseniz, kapatıp açsanızda hata gitmiyor. Şöför tarafında işaretlediğim sigortayı çıkartıp takınca düzeldi ve 1 ay kadar oldu tekrarlamadı. 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Bencede, belki Backup Battery gibi bir şey vardır arada. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Akü sökünce aracın sadece saati resetleniyor onun dışında her şey ama her şey olduğu gibi duruyor. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Belki 2 farklı hat arasında voltaj farkı oluşunca resetlenmesini sağlayan bir mekanizma vardır. Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Aklıma anakart bios reset geldi Jumper. Yorum bağlantısı
Recommended Posts