Mustafa Serhat 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Arkadaşlar selam, başıma geldi yabancı kaynaklarda hızlıca çözümü paylaşmışlar uyguladım ve düzeldi. Tr den bir kaç kaynak, gelin yapalım gibi tamir etme teklifi yapmış Renocu değilim ama malum burasıda Wiki gibi olduğu için yazayım dursun. Bu hatayı alınca, akü de sökseniz, kapatıp açsanızda hata gitmiyor. Şöför tarafında işaretlediğim sigortayı çıkartıp takınca düzeldi ve 1 ay kadar oldu tekrarlamadı. 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Bencede, belki Backup Battery gibi bir şey vardır arada. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Akü sökünce aracın sadece saati resetleniyor onun dışında her şey ama her şey olduğu gibi duruyor. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Belki 2 farklı hat arasında voltaj farkı oluşunca resetlenmesini sağlayan bir mekanizma vardır. Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 13 saat önce Yazar Paylaş 13 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Aklıma anakart bios reset geldi Jumper. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Renault sigorta tablosunu tam olarak açıklamamış, internette de bulamadım. Klima sigortasının hangisi olduğunu bulan varsa lütfen bilgi versin :) Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce (düzenlendi) Selçuk Keleş yazdı: Renault sigorta tablosunu tam olarak açıklamamış, internette de bulamadım. Klima sigortasının hangisi olduğunu bulan varsa lütfen bilgi versin :) Direk bulamazsın oto klimada zira yazılım işletir, BCM (Body Control Module) kontrol eder klimayı, zaten arabayı çalıştırır çalıştırmaz klima tuşları tepki vermez, BCM önce uyanır sonra, BCM sigortası 15A 9 numara... ne kadar elektronik o kadar dert, sen birde elektriklileri düşün, arıza oldu bitti, gözünü seveyim düz mekanik arabanın.... Bu arada multimedya da sorun olur reset gerekirse aç/kapa tuşuna 15sn. dokunun resetler, bilmeyen varsa diye ekliyim... 1 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts