Mustafa Serhat 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Arkadaşlar selam, başıma geldi yabancı kaynaklarda hızlıca çözümü paylaşmışlar uyguladım ve düzeldi. Tr den bir kaç kaynak, gelin yapalım gibi tamir etme teklifi yapmış Renocu değilim ama malum burasıda Wiki gibi olduğu için yazayım dursun. Bu hatayı alınca, akü de sökseniz, kapatıp açsanızda hata gitmiyor. Şöför tarafında işaretlediğim sigortayı çıkartıp takınca düzeldi ve 1 ay kadar oldu tekrarlamadı. 4 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Bencede, belki Backup Battery gibi bir şey vardır arada. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Akü sökünce aracın sadece saati resetleniyor onun dışında her şey ama her şey olduğu gibi duruyor. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Belki 2 farklı hat arasında voltaj farkı oluşunca resetlenmesini sağlayan bir mekanizma vardır. Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 19 saat önce Yazar Paylaş 19 saat önce Sani Gerşon yazdı: Allah allah. Akü sökmekle sigortayı sökmek aynı şey normalde ama, niye böyle bir fark var teknik olarak, merak ettim. Elinize sağlık. Aklıma anakart bios reset geldi Jumper. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Renault sigorta tablosunu tam olarak açıklamamış, internette de bulamadım. Klima sigortasının hangisi olduğunu bulan varsa lütfen bilgi versin :) Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 saat önce Paylaş 6 saat önce (düzenlendi) Selçuk Keleş yazdı: Renault sigorta tablosunu tam olarak açıklamamış, internette de bulamadım. Klima sigortasının hangisi olduğunu bulan varsa lütfen bilgi versin :) Direk bulamazsın oto klimada zira yazılım işletir, BCM (Body Control Module) kontrol eder klimayı, zaten arabayı çalıştırır çalıştırmaz klima tuşları tepki vermez, BCM önce uyanır sonra, BCM sigortası 15A 9 numara... ne kadar elektronik o kadar dert, sen birde elektriklileri düşün, arıza oldu bitti, gözünü seveyim düz mekanik arabanın.... Bu arada multimedya da sorun olur reset gerekirse aç/kapa tuşuna 15sn. dokunun resetler, bilmeyen varsa diye ekliyim... 6 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: Bu arada multimedya da sorun olur reset gerekirse aç/kapa tuşuna 15sn. dokunun resetler, bilmeyen varsa diye ekliyim... O reset i arada kullanıyorum. Çok dandik bir sistemi olduğu için bazen donup kalıyor. 5 sn falan basılı tutunca soft reset atıyor. Ancak yukarıdaki hatada ile yaramadı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Benzer bir sorun ve çözümü de C5 te oluşmuştu. Pandemide C5'in akü aşırı zayıflayınca kalorifer çalışmaz olmuştu. Sigortası sağlamdı. Aküden, normalde zaten elektrik olan kalorifer sigortasına bir anlık elektrik verince sistem düzeliyordu. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Mustafa Serhat yazdı: O reset i arada kullanıyorum. Çok dandik bir sistemi olduğu için bazen donup kalıyor. 5 sn falan basılı tutunca soft reset atıyor. Ancak yukarıdaki hatada ile yaramadı. aslında sistem düzgün, yazılım sürümleri kötü, bende fransada kullanılan yazılım var, renolock yüklemişti, sıfır sorun dahada ellemedm, kurala uy, çalışıyorsa elleme Yorum bağlantısı
Recommended Posts