Misafir 7 Kasım 2016 Paylaş 7 Kasım 2016 Selam , bende 2004 model benzin + lpg li focus var bazen yokuş çıkınca hararet sona geliyor yokuş bitince birdaha eski yerine geliyor motora bakıyorum ısınma yok neden olabilir ? Konunuz birleştirilmiştir. Saygılarımla, Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 7 Kasım 2016 Paylaş 7 Kasım 2016 Hararet ibresi 105 dereceye kadar ortada sabit değil mi? Sona dayanınca çok yüksek bir değer göstermez mi? Conta yakması lazım, sanal hararet olmalı. Yorum bağlantısı
Umut Hano 7 Kasım 2016 Paylaş 7 Kasım 2016 Umut bey aracınızın antfrizini kontrol edin eğer mavi antfriz var ise boşaltın ve kırmızı antfriz kullanın. Mavi ve yeşil antfriz focus larda yalancı hararete sebep oluyor. Saygılar Teşekkürler . Motora bakıyorum ısınmamış ama hararet yukselince insanın morali bozuluyor Yorum bağlantısı
Müslüm çebi 19 Kasım 2016 Paylaş 19 Kasım 2016 Benim aracım sadece soguk havalarda hararet yapıyor zorlayınca arızaya geçip silindirin birini kesiyor kontagı kapatıp açtıgımda herşey normale dönüyor ve şehir içi hariç her yol koşulunda yapıyor bunu Yorum bağlantısı
Koray Demir 19 Kasım 2016 Paylaş 19 Kasım 2016 Silindiri kesmek ne demekAşırı ısıdan motor kendini korumaya alıyor demek istemiş. Yorum bağlantısı
Müslüm çebi 19 Kasım 2016 Paylaş 19 Kasım 2016 Aşırı ısıdan motor kendini korumaya alıyor demek istemiş. Evet aynen öyle oluyor herkes bişe diyor fakat bendeki sorun kışın soguk havalarda ortaya çıkıyor Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Kasım 2016 Paylaş 19 Kasım 2016 Sanıyorum sisteminizde hava var. Ama yine de motoru yemeden bi acil olarak kontrol ettirin ehil birilerine. İstanbul'da No Name'den destek alabilirsiniz mesela. Yorum bağlantısı
Koray Demir 19 Kasım 2016 Paylaş 19 Kasım 2016 Evet aynen öyle oluyor herkes bişe diyor fakat bendeki sorun kışın soguk havalarda ortaya çıkıyorÜzerine düşülmesi gerekir önemlidir motor gerçekten hararet yapıyor. Yorum bağlantısı
Müslüm çebi 19 Kasım 2016 Paylaş 19 Kasım 2016 Nereyi önerirsiniz bana bu durumla alakalı ayriyeten araç su kaynatmıyor kesinlikle sadece kalorifer peteginde kaçak olabileceginden şüpheleniyorum çünkü 1 ayda yaklaşık yarım litre su eksiltiyor Yorum bağlantısı
Koray Demir 20 Kasım 2016 Paylaş 20 Kasım 2016 Nereyi önerirsiniz bana bu durumla alakalı ayriyeten araç su kaynatmıyor kesinlikle sadece kalorifer peteginde kaçak olabileceginden şüpheleniyorum çünkü 1 ayda yaklaşık yarım litre su eksiltiyorNo name servis osman ve fatih ustahttp://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/223690-osman-ve-fatih-maslakta-no-name-servis/ Yorum bağlantısı
Umut Hano 22 Kasım 2016 Paylaş 22 Kasım 2016 Benim arabada bazen hararet göstergesi yokuşlarda sona vuruyordu yokuş inince hemen normal ortaya iniyordu .ustaya götürdüm müşür , termostat değiştik , karbüratör temizlettim ,yeni antifiriz koydum şimdi araba 500 metre gidiyor hemen hararet yükseliyor . Ustaya dedim bunun havasını al hocam bunda hava olmaz dedi . Bu hava nerden alınıyor bana öğretinde ben alayım .. sinopta yapamadılar yoksa samsuna gideceğim ... Yorum bağlantısı
Umut Hano 22 Kasım 2016 Paylaş 22 Kasım 2016 Hararet Musuru sanırım buji girişlerinin olduğu 4 kablonun ortasinda diye biliyorum. Yanılıyorsam düzeltsin bilen arkadaşlar. Doğru bizim usta 2 saat aradı sonra orda buldu Yorum bağlantısı
Umut Hano 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 Müşür değiştim , termostat degistim ,radyatör temizlettim antifiriz değiştim çözüm bulamadım usta dedi ki conta yakmış ... nekadar tutar tamiri dedim .1000 ile 3000 tl arası dedi ... şuan araba tamirde merakla bekliyorum... diyeceğim o ki bizim arabalar cok cabuk hava aliyor aman havasına dikkat edin ... Yorum bağlantısı
Koray Demir 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 Benim arabada bazen hararet göstergesi yokuşlarda sona vuruyordu yokuş inince hemen normal ortaya iniyordu .ustaya götürdüm müşür , termostat değiştik , karbüratör temizlettim ,yeni antifiriz koydum şimdi araba 500 metre gidiyor hemen hararet yükseliyor . Ustaya dedim bunun havasını al hocam bunda hava olmaz dedi . Bu hava nerden alınıyor bana öğretinde ben alayım .. sinopta yapamadılar yoksa samsuna gideceğim ...Enjeksiyonlu motorlarda karbüratör bulunmaz ustayı değişin. Yorum bağlantısı
Umut Hano 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 Enjeksiyonlu motorlarda karbüratör bulunmaz ustayı değişin. Koray kardeşim bende arabayı bafraya götürdüm 1 Yorum bağlantısı
Umut Hano 11 Aralık 2016 Paylaş 11 Aralık 2016 Arkadaşlar ben hararet sorununu çok șukur çözdüm, ekstra bir te borusu takıldı maliyeti 27 tl oldu .... Ama bunu buluncaya kadar 1400 tl masraf yaptım aman bilmeyen ustaya vermeyin yoksa benim gibi conta yakarsınız . 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Güllüce 16 Aralık 2016 Paylaş 16 Aralık 2016 merhabalar arkadaşlar. Focus 1 2005 ghia dün aracımın motoru hiç ısınmıyor diye tamirciye gittim ve bana termostat arızalı dediler ve değiştirdiler çıkan parçaya baktım iyice pastan çürümüştü. termostat ile birlikte aracımın suyu antifirizi falan da değişti. bugün yola 100 km yola gittim aracımın hararet göstergesi ortada iken aniden kırmızıya geliyor aracı durdurunca normale dönüyor . anlık bir yükselme var öyle yola devam ettim. ustamı aradım hararet müşürü bozuk dedi. suyu ve termostadı değiştikten sonra bu arızayı daha önce yoktu acaba müşürü bozuk yoksa ustadan kaynaklı bir durum mu var Yorum bağlantısı
Koray Demir 16 Aralık 2016 Paylaş 16 Aralık 2016 merhabalar arkadaşlar. Focus 1 2005 ghia dün aracımın motoru hiç ısınmıyor diye tamirciye gittim ve bana termostat arızalı dediler ve değiştirdiler çıkan parçaya baktım iyice pastan çürümüştü. termostat ile birlikte aracımın suyu antifirizi falan da değişti. bugün yola 100 km yola gittim aracımın hararet göstergesi ortada iken aniden kırmızıya geliyor aracı durdurunca normale dönüyor . anlık bir yükselme var öyle yola devam ettim. ustamı aradım hararet müşürü bozuk dedi. suyu ve termostadı değiştikten sonra bu arızayı daha önce yoktu acaba müşürü bozuk yoksa ustadan kaynaklı bir durum mu var Ya yeni termostat da bozuk ya da sistemde hava var havası alınacak klasik sanal hararet sorunu. Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 16 Aralık 2016 Paylaş 16 Aralık 2016 Arkadaşlar ben hararet sorununu çok șukur çözdüm, ekstra bir te borusu takıldı maliyeti 27 tl oldu .... Ama bunu buluncaya kadar 1400 tl masraf yaptım aman bilmeyen ustaya vermeyin yoksa benim gibi conta yakarsınız .Sorununuz neydi?Sorununuz neydi?Üst mesajda varmış. Yorum bağlantısı
Ahmet Güllüce 18 Aralık 2016 Paylaş 18 Aralık 2016 havası nasıl alınıyor acaba ben motora giden su hortumunu ustanın yapıtığı gibi sıkıp bıraktım bir kaç defa usta öyle yapmıştı Yorum bağlantısı
Firuz Şahin 21 Aralık 2016 Paylaş 21 Aralık 2016 Bu gün 2001 Ford Focus mu fanın devamlı çok çalışmasından dolayı ustaya götürdüm hararet müşüründen dedi değiştirdi şimdi aracın kaloriferi ısıtmaz oldu ayrıca fanı yine açmaya devam ediyor ve radyotere giden kalın hortum kontol ettiğim zaman buz gibi başıma iş aldım her halde buradaki sorunları okuyordum benim başımada geldi benzeri bir şey usta gageden test ediyor 104 de gelince fan açıyor hotumda(kalın hortum) ısınınyor bilimiyorum sonuç ne olacak Yorum bağlantısı
Firuz Şahin 21 Aralık 2016 Paylaş 21 Aralık 2016 Unutmadan hararet ibresi sabit duruyor hararet yükselmesi yada ibre sona dayanması falan olmuyor kalorifer ısıtmaz oldu canım sıkıldı bu işe ortada fanın devamlı açması harici bir sıkıntı yoktu fan yine açmaya devam ediyor artı kalorifer ıssınmaz oldu Yorum bağlantısı
Koray Demir 21 Aralık 2016 Paylaş 21 Aralık 2016 Bu gün 2001 Ford Focus mu fanın devamlı çok çalışmasından dolayı ustaya götürdüm hararet müşüründen dedi değiştirdi şimdi aracın kaloriferi ısıtmaz oldu ayrıca fanı yine açmaya devam ediyor ve radyotere giden kalın hortum kontol ettiğim zaman buz gibi başıma iş aldım her halde buradaki sorunları okuyordum benim başımada geldi benzeri bir şey usta gageden test ediyor 104 de gelince fan açıyor hotumda(kalın hortum) ısınınyor bilimiyorum sonuç ne olacakTermostat bozuk olabilir. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Aralık 2016 Paylaş 21 Aralık 2016 havası nasıl alınıyor acaba ben motora giden su hortumunu ustanın yapıtığı gibi sıkıp bıraktım bir kaç defa usta öyle yapmıştı Ustanız havasını aalmalı. Prosedürü focus'larda farklıdır. Bilen birine gösterin aracınızı. Bu gün 2001 Ford Focus mu fanın devamlı çok çalışmasından dolayı ustaya götürdüm hararet müşüründen dedi değiştirdi şimdi aracın kaloriferi ısıtmaz oldu ayrıca fanı yine açmaya devam ediyor ve radyotere giden kalın hortum kontol ettiğim zaman buz gibi başıma iş aldım her halde buradaki sorunları okuyordum benim başımada geldi benzeri bir şey usta gageden test ediyor 104 de gelince fan açıyor hotumda(kalın hortum) ısınınyor bilimiyorum sonuç ne olacak Muhtemelen devirdaim ya da termostatınız sorunlu. Hararet müşürünü gauge'den kontrol ederek mi değiştirdi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts