Ömer Mıcık 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Bence değiştirme... Ben, bujilerim dandik olduğu için değiştirdim.. Bujilerin doğru buji ve km ye göre iyi durumdalar . Buji aralığını 0,90 yaptırsam tekleme geçer mi? Sorun çözülür mü? Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Ömer Bey bujilerinizin tırnak aralığını orjinal haline döndürmeniz bence daha mantıklı. Mehmet Bey sizin bujilerle aranız nasıl? Memnun musunuz? Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Ömer Bey bujilerinizin tırnak aralığını orjinal haline döndürmeniz bence daha mantıklı. Mehmet Bey sizin bujilerle aranız nasıl? Memnun musunuz? Orjinal haliyle araç lpg de pasif kalıyor artı çok yakıyor. Şuan hızlanırken teklemesi dışında gayet güzel. 33lt gaz ile 70km şehiriçi olmak kaydı ile 410km yol yaptım. Önceden sadece uzun yok 350 km yapabiliyordum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Bence teklemenin sebebi buji değil.. Ama 0,9 yap bakalım... Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Bugün bi 0.9 yaptırıp deneyeyim ama aklım hala bosch bujilerde. Mehmet abi aklıma gelmişken bujiler orjinal aralığında iken 3000 devirden sonra tekleme yapıyordu. Buji aralığını değiştirdikten yani 0.80 yapıldıktan 2000 devirden sonra hızlanırken var. Mesela 1500 devirde 2. vitesde hızlanın hiç bir şey yok. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Tüm belirtiler buji kablosunu işaret ediyor... Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Mehmet abi motocraft buji kablosundan önce yan sanayi kablolar vardı. 45 tlye almıştım. Ondada yapıyordu daha sonra 80tlye orjinal kablolarından taktım. Bobin olabilir mi acaba yan sanayi takmıştım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 80 liraya orjinal motorcraft bulamazsın... Orjinal değildir.. Bence de bozuk onlar.. Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Nerden nasıl almak lazım hani buji kablosundan ise değiştireyim diyecem. Ama düzelmez ise boşuna almış olucam. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 80 liraya orjinal motorcraft bulamazsın... Orjinal değildir.. Bence de bozuk onlar.. bence de 80 liraya zor bulursun. Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Mesela bu sitede olanda orjinal olarak geçiyor benim aldığımda aynı bu şekilde ambalajındaydı. http://www.fordburada.com/default.asp?git=9&urun=23310 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Hımm.. İmkanın varsa kabloların dirençlerini bi ölç bakalım.. Eski kablon duruyorsa, kabloları tek tek değiştirerek dene... Mesela bu sitede olanda orjinal olarak geçiyor benim aldığımda aynı bu şekilde ambalajındaydı.http://www.fordburada.com/default.asp?git=9&urun=23310 Escort kablosu ucuzmuş... Ben en az 150 olur diye tahmin ediyordum.. Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Abi bence bujilerden yapıyor bunu eski bujiler ile değiştirip deneyeyim bi düzelir ise sorun bujilerden eski buji kablolarıda duruyor onlarıda değiştireyim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Dene bakalım... Tırnak aralıklarını da yeniden kontrol et.. Bujiyi takarken bile bozulabilir tırnaklar... Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Yardımlarınız için teşekkür ederim. Sonucu yazarım.. Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 17 Şubat 2011 Paylaş 17 Şubat 2011 Dene bakalım... Tırnak aralıklarını da yeniden kontrol et.. Bujiyi takarken bile bozulabilir tırnaklar... Mehmet abi dün tırnak aralığını 0.90 olarak ayarlattım. Eskisine nazaran daha çok teklemeye titremeye başladı. Daha sonra ise eski orjinal tırnak aralığına döndürüldü. Sorun kalmadı. Dün akşam 2. vitesde bir titreme yaptı. Lpg servisine uğrayıp ayarlarını kontrol ettirdim sorun yokdu. Parçacı arkadaşımdan bosch buji alayım diye gittim uyum sağlamaz patlatır dedi kendisi kontrol etti buji kablolarını falan söktü ölçtü bir sorun yok dedi kablolarında ayrıca orjinal olduğunu söyledi. Bugün sabah gelirken maşşallah hiç teklemedi bu şekilde devam edicez artık belki bir faydası olur diye sonuçu paylaşmak istedim katkılarınızdan dolayı teşekkürler. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Şubat 2011 Paylaş 17 Şubat 2011 İyi düşünmüşsün.. Geri bildirim için teşekkürler.. İzlemeye devam et.. Yorum bağlantısı
Musa Durmuş 17 Şubat 2011 Paylaş 17 Şubat 2011 orjinal motocraft buji tırnak aralığı ne kadar olmalıdır.Birde buji tırnak aralığı ile yakıt tüketimi arasında nasıl bir bağlantı vardır.Yardımlarınız için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 17 Şubat 2011 Paylaş 17 Şubat 2011 Mehmet abi dün tırnak aralığını 0.90 olarak ayarlattım. Eskisine nazaran daha çok teklemeye titremeye başladı. Daha sonra ise eski orjinal tırnak aralığına döndürüldü. Sorun kalmadı. Dün akşam 2. vitesde bir titreme yaptı. Lpg servisine uğrayıp ayarlarını kontrol ettirdim sorun yokdu. Parçacı arkadaşımdan bosch buji alayım diye gittim uyum sağlamaz patlatır dedi kendisi kontrol etti buji kablolarını falan söktü ölçtü bir sorun yok dedi kablolarında ayrıca orjinal olduğunu söyledi.Bugün sabah gelirken maşşallah hiç teklemedi bu şekilde devam edicez artık belki bir faydası olur diye sonuçu paylaşmak istedim katkılarınızdan dolayı teşekkürler. Orjinal tırnak aralığında mı hiç teklemedi? Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 17 Şubat 2011 Paylaş 17 Şubat 2011 Orjinal tırnak aralığında mı hiç teklemedi? Evet orjinal tırnak aralığında bir sorun yok. Tırnak aralığınıda lpg servisi yakıtı yüksel olduğu için değiştirmişti bakalım yakıtı nasıl etkileyecek. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 17 Şubat 2011 Paylaş 17 Şubat 2011 Dana önceki mesajlarda da yazmıştım, bence bujinin tırnak aralığı ile oynamayın. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 2 Ağustos 2011 Paylaş 2 Ağustos 2011 Yaklaşık 16 bin km sonra bujileri söküp baktık. Sorun yok. Üst kapak contası da değişti. Yağ kaçırıyordu, dişli kısımdaki yağlanmanın sebebi o. Yorum bağlantısı
Eyüp Döngel 2 Ağustos 2011 Paylaş 2 Ağustos 2011 Orjinal bujisini kullanın tırnak aralığı ile oynamayın bobin yakarsınız ve silindirlere yanlış ateşleme sonucu zarar verirsiniz. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Ağustos 2011 Paylaş 2 Ağustos 2011 Yaklaşık 16 bin km sonra bujileri söküp baktık. Sorun yok. Üst kapak contası da değişti. Yağ kaçırıyordu, dişli kısımdaki yağlanmanın sebebi o. Conta ile ilgili Gözlem sonuçlarını bekliyor olacağım.. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 Orjinal bujisini kullanın tırnak aralığı ile oynamayın bobin yakarsınız ve silindirlere yanlış ateşleme sonucu zarar verirsiniz. Bu bujiler platinli ve 0,9 mm tırnak aralığı var. Orijinal platin bujinin tırnak aralığı da 1,0 mm. Aracı çoğunlukla lpg ile kullandığım için lpg bujisi takmak daha mantıklı geldi. Ayrıca orijinal buji ile aralarında da pek fark yok. 1,3 mm buji alıp da tırnak aralığı ile oynamaktan daha mantıklı. Ayrıca lpg'li araçlarda bobin yakma sorunu direkt olarak lpg ile alakalı değildir. Genelde eski araçlara lpg takıldığı için parça ömrüyle de ilgilidir. Yeni araçlardan bobin yakan var mı? Conta ile ilgili Gözlem sonuçlarını bekliyor olacağım.. Yaklaşık 3 hafta önce değişti. Gelen conta doğru, yani focus 1'in contası. Şimdilik bir sorun yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts