Ali Cihangiroğlu 29 Eylül 2013 Paylaş 29 Eylül 2013 Satınca onlarıda sana satayım tamam, pes 1 Yorum bağlantısı
Ali Çukur 2 Ekim 2013 Paylaş 2 Ekim 2013 Erkut olayı bende bayadır araştırıyorum ama yüzü astarından pahalıya gelecek. Alınacak güç ne olacak belli değil. 1. bahsedilen 1.4 hdi nin intercoolerı aracımıza uygun (1.4 tdci) tabi gerekli borulara gerekli işçilik yaoılınca 2. intercooler sonrası ya turbo büyütülecek yada turbo kanatları ile oynanacak 3. chip tuning yapılacak E zaten aracımda chip tuning uygulaması var kn performans filitresi kullanıyorum ve egr iptali yapıldı takriben 100bg e 218 - 220 tork var şimdilik bu işlem gereksiz görünüyor Saygılar... Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR 21 Kasım 2013 Paylaş 21 Kasım 2013 Ford Fiesta 1.4 Kırsal Motorinli (157 HP ) Eski aracım Forumdan inanmayan yürümez diyenlere gelsin yok bu turbo basmaz yürütemezsiniz alt devirler ölür bu kadar güç bu arabadan cıkar mı Klavyeden HP yükseltenlere gelsin:) 1 Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 21 Kasım 2013 Paylaş 21 Kasım 2013 oldukça başarılı bir proje öncelikle tebrik ederim daha detaylı ve açıklayıcı bilgi verirseniz sevinirim. türkiyede ilk olduğu aşikar bu kadar az bilgi ile tutulmamalı ön plana çıkmalı 0 100 aralığı ve 100 200 aralığı nedir ne deildir acaba Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR 21 Kasım 2013 Paylaş 21 Kasım 2013 Araç şuanda bir arkadaşimda o yüzden şuankı durumu benım baktıgımdan daha ıyi diyebilirim.Bilgi paylaştıkça güzeldir ama burda alay edici ve degişik tavırlarla yaklaştıkları için Taner bey hiç bir şey ilerlemez burda çalişmiş yazılımsız hali var turbosu 2000 rpm de spool edip 4600 rpm kadar devam ediyor 5000 rpm dönebiliyor zaten dizel araçlar http://www.youtube.com/watch?v=xu1NtQqgQQI 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Kasım 2013 Paylaş 21 Kasım 2013 Aboo, canavar Fiesta olmuş, biz interkul taksakmı, olurmu vs. derken neler yapılmış hızlanma verilerini merak ettim bende. Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 21 Kasım 2013 Paylaş 21 Kasım 2013 Araç şuanda bir arkadaşimda o yüzden şuankı durumu benım baktıgımdan daha ıyi diyebilirim.Bilgi paylaştıkça güzeldir ama burda alay edici ve degişik tavırlarla yaklaştıkları için Taner bey hiç bir şey ilerlemez burda çalişmiş yazılımsız hali var turbosu 2000 rpm de spool edip 4600 rpm kadar devam ediyor 5000 rpm dönebiliyor zaten dizel araçlar http://www.youtube.com/watch?v=xu1NtQqgQQI ben ilgiyle gelişmeleri takip ediyorum sitedede bir çok kişinin yaptığınız aşamaları takip edecektir. videoyu izledim tekrar tebrik ederim. dyno verisi ölçüldü mü ara hızlanma videosu olursa süper olur Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Sizlerde yapın Mazotlu bişeyler bayağı zevkli oluyor Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 (düzenlendi) Sizlerde yapın Mazotlu bişeyler bayağı zevkli oluyor yeni fotolar ve vidiolar bekliyoruz detaylı açıklamada süper olur. 25 Kasım 2013 tarihinde Taner Gündüz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Siz sorun ben yanıtlayayım aklınızda ne varsa ? Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 0 -100 ve 0 -200 hızlanma nasıl oluyor. turbo basıncı ne durumda. yapılan süper değişimden sonraki etkiler ve yan etkileri nelerdir özellikle 0-100 ve 0-200 hızlanma videosu olursa numberone olur. Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Video için arkadaşimla irtibata geçerim.Etkileri paha biçilemez ortalama 23 krş- 30 krş yakan bir arabayla hafifligi ve motor yüklemesinden dolayı çogu arabayı eziyosunuz buda mutluluk veriyor. Yan Etkileri : Bu arabaların Eksantirikteki kamlar geçme (dönüyo ve sibob yakalıyor) biraz araştırma ihtimaliniz olursa görebilirsiniz ve bu arabalar 8 valf Horozlu yani sıkıntılı araçlar eger araba yapmak istiyorsanız öyle yazılımla düz boru egr iptal etmeyle fazla güç alamazsınız.Motor içini komple yapmanız gerekıyor.Öncelıkle siboblar horozlar eksantirik Elring conta bunun haricinde conta kullanırsanız basınctan dolayı conta perişan oluyor. Bunların hepsi önemli etken bu araçlar common rail Fordda enjektör olarak Simens bulunuyor aynı motordan 206 lardada var bu adamlar bunu Bosh takmış dahada önü açık bir enjektör sistemi tamir takımı daha ucuz ve bol bir şekilde bulunan bir şey ve öncelikle ustanızın sök tak ustası degil gelişime açık olan ustanın olması gerekıyor olmadı diye işi birakıp başa dönmemesi gerekiyor Üstündeki fındık turboyu atıp kaliteli 2.0 bar basabilecek v e zorlanmaya dayanıklı bir turbo seçmeniz gerekiyor.Yine bu durumla alakalı üst kapagınızın portlarını port polish yaptırmanız (Öyle gelişi güzel matkapla degil ) işi profesyoneline yaptıracaksınız.Devamında egzoz manifoldu onarım olması gerekiyor (genişletilmesi ) daha bir çok bilgi ve ayrıntı var bu işe kalkışacak arkadaşlar için güzel bilgiler elimde mevcut arkadaşlar. 2 Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Video için arkadaşimla irtibata geçerim.Etkileri paha biçilemez ortalama 23 krş- 30 krş yakan bir arabayla hafifligi ve motor yüklemesinden dolayı çogu arabayı eziyosunuz buda mutluluk veriyor. Yan Etkileri :) Bu arabaların Eksantirikteki kamlar geçme (dönüyo ve sibob yakalıyor) biraz araştırma ihtimaliniz olursa görebilirsiniz ve bu arabalar 8 valf Horozlu yani sıkıntılı araçlar eger araba yapmak istiyorsanız öyle yazılımla düz boru egr iptal etmeyle fazla güç alamazsınız.Motor içini komple yapmanız gerekıyor.Öncelıkle siboblar horozlar eksantirik Elring conta bunun haricinde conta kullanırsanız basınctan dolayı conta perişan oluyor. Bunların hepsi önemli etken bu araçlar common rail Fordda enjektör olarak Simens bulunuyor aynı motordan 206 lardada var bu adamlar bunu Bosh takmış dahada önü açık bir enjektör sistemi tamir takımı daha ucuz ve bol bir şekilde bulunan bir şey ve öncelikle ustanızın sök tak ustası degil gelişime açık olan ustanın olması gerekıyor olmadı diye işi birakıp başa dönmemesi gerekiyor Üstündeki fındık turboyu atıp kaliteli 2.0 bar basabilecek v e zorlanmaya dayanıklı bir turbo seçmeniz gerekiyor.Yine bu durumla alakalı üst kapagınızın portlarını port polish yaptırmanız (Öyle gelişi güzel matkapla degil :) işi profesyoneline yaptıracaksınız.Devamında egzoz manifoldu onarım olması gerekiyor (genişletilmesi ) daha bir çok bilgi ve ayrıntı var bu işe kalkışacak arkadaşlar için güzel bilgiler elimde mevcut arkadaşlar. Bilgi için teşekkürler. 2 adet fiestam oldu bugüne kadar hiçbirinden sıkılmamıştım. arkadaşlarımda fiesta gene var her bindiğimde haz duyuyorum çünkü fiestayı seviyorum. Sizin yaptığınız mod gerçekten cesaret ister bu konuda tekrar tebrik ediyorum. arkdaşınızla görüşüp bir 2 video eklerseniz çok memnun olurum. Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR 28 Şubat 2014 Paylaş 28 Şubat 2014 Gençler var mı sorusu olan hortlatalım mı biraz konuyu ? Resim yükleyemedım foruma hata veriyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Şubat 2014 Paylaş 28 Şubat 2014 (düzenlendi) Gençler var mı sorusu olan hortlatalım mı biraz konuyu ? Resim yükleyemedım foruma hata veriyor. http://i.hizliresim.com/wv7OoD.jpg : Oo süper bu araçla rahatça Ali Tırtövere tokatı çakarmıyız acaba 28 Şubat 2014 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 28 Şubat 2014 Paylaş 28 Şubat 2014 Gençler var mı sorusu olan hortlatalım mı biraz konuyu ? Resim yükleyemedım foruma hata veriyor. Ne oldu bu araca 1 vites ileri mi çıktı. benim 1.6 o devirde o km yi çeviremiyor. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Şubat 2014 Paylaş 28 Şubat 2014 (düzenlendi) Gençler var mı sorusu olan hortlatalım mı biraz konuyu ? Resim yükleyemedım foruma hata veriyor. Maşallah tekeri düz bassin. Sanzimana naptiniz o devirde o hız helal olsun ne şakalar yapılır o makineyle 28 Şubat 2014 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR 3 Mart 2014 Paylaş 3 Mart 2014 Ne oldu bu araca 1 vites ileri mi çıktı. benim 1.6 o devirde o km yi çeviremiyor. Amaş 1.6 2.0 2.5 3.0 olması degil taner Bizim Ankarada önemli olan 0-400 e yani Enka(açık tenha otobanda) diye tabir ettigimiz bir yolda köprünün altından ilk geçenın kazanması araçta Mondeo parçaları var her şey orjinal derme çatmalarla yapilan bir araba degil talep eden olursa bilgi için seve seve paylaşmaya hazırım Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 3 Mart 2014 Paylaş 3 Mart 2014 Aracınızın bir konusu var mı bilmiyorum ancak yoksa , açarak detaylı bilgilendirme ve tanıtım yapmanızı öneririm. Çok kopuk ve eksik bilgiler veriyorsunuz. Belli ki epey uğraşmış ve başarılı bir modifiye yapmışsınız. Yapılan tüm işlemlerin ve elde edilen tüm teknik verilerin sunulduğu bir konu olsa , daha güzel olurdu. 3 Yorum bağlantısı
Ömer Efet 27 Mart 2014 Paylaş 27 Mart 2014 benim bildiğim 1.4 tdci lerde intercooler var 1.6 tdci lerde yok pejo bipperdeki motor aynı motor onda varsa fiestada olmasın hatta auto data diye araçaların teknik özelliklerini gösterren site var ordada 1.4 lerde var görünüyo 1.6 tdci lerde yok görünüyo Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR 27 Mart 2014 Paylaş 27 Mart 2014 Ne oldu bu araca 1 vites ileri mi çıktı. benim 1.6 o devirde o km yi çeviremiyor. Taner senin arabanda orjinal sanjumanin var ve senw egimde veya aracinin durumuna göre zor görürsün bu hizlari bizim sanjuman farkli 7-8aydir gazliyoruz sikinti yok hacimle cevirmenin alakasi yok yani benim son hizim 238 onuda gps de görüyoruz ama araciminda 200 den sonra bir tutunma problemi var yere yakin oldugu için o yüzden pek basmiyorum artik ibrenin sonunu görüyorum ayagimi gazdan cekiyorum 1 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Mart 2014 Paylaş 27 Mart 2014 benim bildiğim 1.4 tdci lerde intercooler var 1.6 tdci lerde yok pejo bipperdeki motor aynı motor onda varsa fiestada olmasın hatta auto data diye araçaların teknik özelliklerini gösterren site var ordada 1.4 lerde var görünüyo 1.6 tdci lerde yok görünüyo Olur mu öyle şey 1.4 de olup 1.6 da olmamak koca intercooler görünüyor 1.6da zaten alt panjurda Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 28 Mart 2014 Paylaş 28 Mart 2014 Taner senin arabanda orjinal sanjumanin var ve senw egimde veya aracinin durumuna göre zor görürsün bu hizlari bizim sanjuman farkli 7-8aydir gazliyoruz sikinti yok hacimle cevirmenin alakasi yok yani benim son hizim 238 onuda gps de görüyoruz ama araciminda 200 den sonra bir tutunma problemi var yere yakin oldugu için o yüzden pek basmiyorum artik ibrenin sonunu görüyorum ayagimi gazdan cekiyorum Farklı olduğu belli 1 ileri fazla mı tam yani 6 ileri mi oldu artık. torklu torklu gazlar insan sıkıntısız. Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR 29 Mart 2014 Paylaş 29 Mart 2014 Yok sadece 5 ileri 5.vites dişlisi degiştirildi Taner 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts