Yaşar Demirci 14 Eylül 2008 Paylaş 14 Eylül 2008 Bende katılmıyorum o neyse... bende Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 14 Eylül 2008 Paylaş 14 Eylül 2008 Bende bende bende katılmıyorum yetkili servislerden daha iyi özel servis ustaları mevcut, biraz araştırmak gerek , bence ford club üyelerine iyi usta adresi sormak en iyi yol. yalnızca bazı elektronik problemlerde servislerin deneyimi daha fazla ( hepsi değil ). Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Eylül 2008 Paylaş 14 Eylül 2008 yalnızca bazı elektronik problemlerde servislerin deneyimi daha fazla ( hepsi değil ). İşin içine elektronik giriyorsa, Eğitimli ustayı yada iyi servisi bulmak şart... Yorum bağlantısı
Kaan Ulukan 15 Eylül 2008 Paylaş 15 Eylül 2008 ben katılıp katılmadığımı bu arızadan sonra söyleyebilirim. arkadaşlar o zaman bana sıkıntımla ilgili önerebileceğiniz servis (yetkili ya da değil) Ankara dayım. teşekkürler. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 15 Eylül 2008 Paylaş 15 Eylül 2008 Ben de yetkili servisten şaşmıyorum. Yorum bağlantısı
Serdar Taşel 19 Eylül 2008 Yazar Paylaş 19 Eylül 2008 Pompa davası benim de başıma geldi. Özel serviste değiştirdiler. Sorun devam etti. Valf taktılar extradan. Şimdilik sorun kalktı gibi. Bakalım acaba noldu. Yorum bağlantısı
Telat Karayel 2 Mart 2009 Paylaş 2 Mart 2009 Arkadaşlar benim aracım da şöyle bir sorun var.Sabahları kızdırma bujisi ışığı yanıyor 2-3 saniye ve araba ilk seferde çalışmıyor.BAzen iki bazen 3. seferde çalışıyor.Bir süre kullandıktan sonra tekrar çalıştırmak istersem çoğunlukla kızdırma buji ışığı yanmıyor ve araba tek seferde çok güzel çalışıyor.Kızdırma buji ışığı yandığı taktirde araç 2. sefer çalışmıyor.Arabamın aküsü 5 yıllık,ölçtürdüğümde iyi denildi ama sonuçta 5 yıl olmuş.Sizce sorun akümü,kızdırma bujisi mi yoksa bu durum normal mi?Arabam fiesta TDCİ...Teşekkürler Yorum bağlantısı
Gürkan Üşenmez 2 Mart 2009 Paylaş 2 Mart 2009 Yaşar hocam, sanki araç sıcakken doğru çalışıyormuş gibi bir mesaj var yukarıda. Kızdırma bujisi olma ihtimali daha yüksek değil mi? Yorum bağlantısı
Telat Karayel 2 Mart 2009 Paylaş 2 Mart 2009 Gürkan bey dediğiniz gibi araba ısınınca,yani kızdırma uyarı lambası yanmadığı zamanlarda çalışmada sorun yok.En iyisi en kısa zaman da şu kızdırma bujilerine baktırayım bi...Tekrar teşkkürler... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Mart 2009 Paylaş 2 Mart 2009 Farklı bir bakış açısı: Kızdırma bujisi simgesi yanınca hava çok soğuk demektir ve simgenin sönmesini bekleyip marşa basmanız gerekir, ancak bu durumda bile 20-30 saniye gibi marşa basmanız gerekebilir diye bir yazı vardır kitaçıkta, yani bu bir sorun olmayabilir de? Yorum bağlantısı
Sıtkı Öztekin 2 Mart 2009 Paylaş 2 Mart 2009 Bugün aynı problemi yaşadık fakat farklı araçta.(opel corsa diesel) sabahları geç çalışıyor ve 20 saniye sonra (yaklaşık) ısıtma lambası sönüyor.ısıtıcılar sağlam,mazot rekorları sağlam gündüz gözüyle birşey bulamadık aracı bu gece bizde kalması için teslim aldık yarın sabah öğrenecez inşallah ama bunlarda mazot pompa bozulma hastalığı var.daha doğrusu buraların mazotları çok iyi değil. Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 2 Mart 2009 Paylaş 2 Mart 2009 Test edilmiş ve ısıtma bujileri sağlam ve enjektörlerde problem yoksa,bu geç çalışmayı sıcak bırakıp 30 dk sonra yapmıyorsa !!! Akünün voltajı sabahları motorun çalışabilmesi için gerekli olan devri çeviremiyordur...Çoğu zaman vurdurarak dahi turbo dıesel bir aracı benzinli bir araç gibi çalıştıramazlar..Çünkü ihtiyacı olan devri yakalayamaz..Benzinli araçlarda ateşleme takviyesi olduğu için düşük motor devirlerinde çalışırlar,ancak TDCİ Motorlar yakıtın sıkıştırılarak patlaması için daha yüksek bir devire ihtiyaç duyarlar,bu da zayıf akülü benzinli araç çalışır,TDCİ araç çalışamaz, 2. viteste itilen benzinli motor çalışır, ama TDCİ motor çalışamaz anlamına gelir...Yani TDCİ nin tork u yüksek olduğundan, çalışabilme devrini vurdurarak yakalamak için 1. vites konumu gerekir..Bu da TDCİ araçların çalışabilmesi için,benzinli araçlardan daha yüksek bir marş devrine ihtiyacı olduğunu gösterir...O yüzden akünün verimliliğini kontrol edin,sonra başka arıza arayın derim... Yorum bağlantısı
Gürkan Üşenmez 2 Mart 2009 Paylaş 2 Mart 2009 Bugün aynı problemi yaşadık fakat farklı araçta.(opel corsa diesel) sabahları geç çalışıyor ve 20 saniye sonra (yaklaşık) ısıtma lambası sönüyor.ısıtıcılar sağlam,mazot rekorları sağlam gündüz gözüyle birşey bulamadık aracı bu gece bizde kalması için teslim aldık yarın sabah öğrenecez inşallah ama bunlarda mazot pompa bozulma hastalığı var.daha doğrusu buraların mazotları çok iyi değil. Kızdırma bujilerini değiştirdiniz mi? Bazen üstünde çalışıyor gözküyor ama aaslında çalışmıyor. Başımıza 2-3 kez geldi. Ayrıca h100 de başımıza gelen bişey daha söyleyeyim kızdırma bujilerini kontrol eden beyinle ilgili problemlerde bunu yapıyor. Ama herşeyin doğru olduğundan eminsek olay tamamen silindir kapağına doğru emin olarak gidiyor demektir. Yani TDCİ nin tork u yüksek olduğundan, çalışabilme devrini vurdurarak yakalamak için 1. vites konumu gerekir.. Ben sadece bu cümleye takıldım. Yaklaşık 250 NM tork veren bir araç sahibiyim. Ve vurdurarak çalıştırabiliyorum. Sanırsam sizin bahsettiğiniz tork aracın gücünü belli eden tork değeri değil. Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 3 Mart 2009 Paylaş 3 Mart 2009 Kızdırma bujilerini değiştirdiniz mi? Bazen üstünde çalışıyor gözküyor ama aaslında çalışmıyor. Başımıza 2-3 kez geldi. Ayrıca h100 de başımıza gelen bişey daha söyleyeyim kızdırma bujilerini kontrol eden beyinle ilgili problemlerde bunu yapıyor. Ama herşeyin doğru olduğundan eminsek olay tamamen silindir kapağına doğru emin olarak gidiyor demektir.Ben sadece bu cümleye takıldım. Yaklaşık 250 NM tork veren bir araç sahibiyim. Ve vurdurarak çalıştırabiliyorum. Sanırsam sizin bahsettiğiniz tork aracın gücünü belli eden tork değeri değil. Evet..Değil..Çalışabilme için gerekli olan dönme momenti.. Yorum bağlantısı
Telat Karayel 3 Mart 2009 Paylaş 3 Mart 2009 Arkadaşlar kitapçıkta araç çalışana kadar marşa basın yazıyor.Bu biraz yanlış değil midir?Hatta soğuk havalarda 30 saniyeye kadar marşa basılabilir yazmışlar...İlginç geldi bu bana.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Mart 2009 Paylaş 3 Mart 2009 diesel ve otto motorların prensipleri birbirinden ayrı olduğu için, çoğu yerleşik bilgimiz de otto motorlar ile ilgili olduğu için bazı cümleler ilginç gelebilir, gelmesi normal, cümle de teknik açıdan doğrudur. Yorum bağlantısı
Bayram Işık 30 Nisan 2009 Paylaş 30 Nisan 2009 dün akşam saat 10,30 gibi arabayı stop edip eve gittim. sabah 7,30 civarı bindim arabaya marşa basıyorum 2 saniyede marşı kesiyor araba çalışmıyor 10-12 sefer tekrarladı sonra çalıştı. dizel fiestada bu sorundan nasıl kurtulabiliriz marş 2saniye basmadan kesiyor??? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 30 Nisan 2009 Paylaş 30 Nisan 2009 Aküyü ölçtürün derim. Klasik Fiesta problemi, benim araba 10 günlükken yaptı bunu, hala da yapar.Servis bırak bir hafta bulalım falan diye birşeyler geveledi.Yapamayacaklarını anlayıp arabamı böyle kabullendim.Zaten o durumda ikinciyi denemeden çalıştırıyorum ama söylemem.Aramızda hallediyoruz biz. Artık alıştık. Yorum bağlantısı
Guest Ahmet Y?ld?r?m 30 Nisan 2009 Paylaş 30 Nisan 2009 Bende hiç olmadı böyle bişey. Ya ben şanslıyımdır (ki gökten delikli bez yağsa biri benim başıma geçmez) yada belki o kadar klasik bir problem değildir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Nisan 2009 Paylaş 30 Nisan 2009 Klasik Fiesta problemi, benim araba 10 günlükken yaptı bunu, hala da yapar.Servis bırak bir hafta bulalım falan diye birşeyler geveledi.Yapamayacaklarını anlayıp arabamı böyle kabullendim.Zaten o durumda ikinciyi denemeden çalıştırıyorum ama söylemem.Aramızda hallediyoruz biz. Artık alıştık. Şefkatli sahip Yorum bağlantısı
Serkan Toker 30 Nisan 2009 Paylaş 30 Nisan 2009 Klasik derken forumda daha öncede konuşuldu ve başka başına gelenlerde vardı. Yoksa kalorifer musluğu problemi de yaşayanlar çok. Bende şükür daha onu yaşamadım... Şefkatli sahip Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 30 Nisan 2009 Paylaş 30 Nisan 2009 Modül programı yaptırın serviste marş kesme durumunda program yüklüyoruz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts