İçeriğe Yönlendir

C-Max vs Caddy


Mehmet Göktürk

Recommended Posts

Utku Çay

Caddy lerin hususi olarak satılanı hiç yok bildiğim kadarıyla. sonradan bir araç hususi ye çevrilmiyor diye biliyorum

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik
Caddy lerin hususi olarak satılanı hiç yok bildiğim kadarıyla. sonradan bir araç hususi ye çevrilmiyor diye biliyorum

Caddy'nin D-Line diye bi modeli var. Fabrikadan çıkmadan VIP yapmışlar. Gayet de hoş olmuş. 44bin lira civarı fiyatı varmış.

120220082565kq2.jpg

120220082575pu7.jpg

120220082566bq1.jpg

120220082568xs2.jpg

120220082570lu4.jpg

120220082571ka4.jpg

Süet tavan çok ilginç. :nazar:

Yorum bağlantısı
Utku Çay
(düzenlendi)
Caddy'nin D-Line diye bi modeli var. Fabrikadan çıkmadan VIP yapmışlar. Gayet de hoş olmuş. 44bin lira civarı fiyatı varmış.

Süet tavan çok ilginç. :nazar:

o zaman yeni çıkarmışlar hususileri

tarihinde Utku tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Turhan Baş

Caddy'lerin normalini de otomobil niyetine alımşsanız o da hususi zaten.Hususi kamyonet :) Vergisi ticari mantıla işliyor.Zaten milletin (ben de dahil) bu araçları alma sebebi bu.Vergi ucuz, kısmen otomobil konforu, büyük hacim olunca popüler oldular.

Bu D-Line güzelmiş ama yine de fiyatı çok.O paraya sıfır olmasa da BMW alırım.

Yorum bağlantısı
Utku Çay
(düzenlendi)
Bu D-Line güzelmiş ama yine de fiyatı çok.O paraya sıfır olmasa da BMW alırım.

fiyatı hususi olmasından dolayı çok. arada ciddi ötv oranı farkı var. ben olsam o fiyata c-max alırdım

ayrıca ben bu işe akıl erdiremiyorum bu ülke de

bir araç ticari satılabiliyor veya hususi olarakta satılabiliyor. amaç ticaret yapanlara kolaylık sağlamaksa sadece vergi levhası olana satılsın, olmayana hususi satılsın

ticari doblo köprüden geçemiyor ama hususi doblo geçebiliyor, ticarinin hız sınır 80 hususinin 90. ikisi de aynı araç :huh: ?

tarihinde Utku tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Turhan Baş

Eğer durum anlattığınız gibiyse harbiden bir garip.

Bu arada Manavgat köprüsünden herşey geçiyor :nazar:

Yorum bağlantısı
Aziz Karabay

slm internette gezerken gordum 10000 kmde debriyaj balatası degiştiliyormuş 2 kiş haramiderede isyan edıyordu pankart asmışlardı.Doguş otonun onunde bı balata 3000 ytl miş eger boyle bır sey varsa çok kotu bı durum garatiyede girmiyormuş.

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada

baskı balata ile birlilkte volanında değişmesi gerekiyormuş onunla birlikte yaklaşık 3000bin ytl buluyormuş...

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

mondeo mu abıcım bu :) hemen baskı balata yaksın :):)

hem ford garantıden degısırse,wv de degısır.. :D

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik

Vw servis konusunda alkışlanacak bi politika izliyor. Kuzenimin 2004 polosundan kontak açılınca gelen bi tık sesinin kaynağını bulmak için aracın yarısını söktüler,sonra hmm normal galiba deyip teslim ettiler. Ses kesilmişti şansa. :) Noldu? En azından "bunlar böyle abi" demediler.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Her markada buna benzer olaylar yaşanabilir.

Doğru-yanlış / hatalı-hatasız bunu bilemem ama, mekanik bir olayı bu derceye taşıtmamak ta servis yönetiminin görevidir.

Şahsen 2 adet mahkemeye giden olayı karşılıklı konuşarak çözüme kavuşturmuştum. Mekanik ile insaniyeti birbirine karıştırmadan çalışmalı.

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada
Volan focustada değişiyor, C-Max ta da değişiyor. Balata kaçırdığı zaman merak edip noluyoruz demez ve yola devam edersen volanıda değiştirirsin. Bu Caddy ile alakalı bir sorun değil.

ya abi focustada değişiyor diyince şimdi kafamı kurcaladın ya..

benim araç 93binde yukarıda kavraması dışında hiç bir sorunum yok, geçen herforda gösterdim daha 120bin rahat gider dediler ama farketmeden volana zarar vermeyelim.. :)

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Guest Aydan Tambay
O civvaralara gelmesi lazım c-maxın motor kaç binde iniyor bu konu hakkında bilginiz varmı

ben o kadar süre bineceğinizi tahmin etmiyorum. yılda atıyorum 40.000 km yapsanız 10 yılda 400.000 km ulaşırsınız. bu yanlış bir yaklaşım. bence kullanım amacınıza göre değerlendirme yapmanız dah doğru olur. c-max da ki konforu, yol tutuşu caddy de bulamazsınız. ne amaçla kullanacaksanız ona göre değerlendirin.

Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Erhan Yüksel
(düzenlendi)

Eski bir konuyu ısıtmış olacağım ama; benzinli C-max'mi, dizel Caddy'mi diye soracağım ben. Benim hep isteğim Caddy idi. Ancak C-max almak nasip oldu. Halen benzin masrafından dolayı kafam da soru işaretleri var. Keşke Caddy alsaydım falandiyorum. Bu arada yazılanların çoğu sanırım geçmişte kalan şeyler. Caddy'nin vergisi C-max ile aynı şu an. Bu arada 10000 km de baskı balata indiren araba araba olabilirmi? Garanti neden çalışmıyor bu gibi durumlarda onu sorgulamak gerekir.

Bir de benim bildiğim şu anda Connectlerde makas var Caddylerde süspansiyon sistemi.

tarihinde Erhan Y tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada

O sınıfta bir tek yeni Doblo'da süspansiyon sistemi var..

Caddy ile Cmax kıyas götürmez, biri kamyonet diğeri otomobil..

Caddy'nin tek avantajı illa otomatik diyenler için opsiyon listesinde DSG şanzımanı olması..

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Karşılaştırılmaz bile. Biri otomobil, diğeri ticari araç.

Yorum bağlantısı
Erhan Yüksel
Karşılaştırılmaz bile. Biri otomobil, diğeri ticari araç.

Tabiki birisi otomobil birisi kamyonet ama birisi diğerine göre daha az yakıyor. Ayrıca Caddy ya da c-max e bindiniz mi hiç? Ben Caddy için arabaya en yakın ticari diye duymuştum kullanıcılarından. Hatta bir tanesi Caddye binersen normal arabaya binmek istemezsin demişti. Ben onu soruyorum. Bilenler cevap yazsın diyorum.

Yorum bağlantısı
Davut Çavdar

Karşılaştırma yapmak doğru olmaz ama Caddy kullanmıştım bir ara cidden çok hoş, vw konforu kendini belli ediyor..

Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar

İlk çıktığı zaman almaya niyetlenmiştik hatta 44 küsür fiyat almıştık. Ancak makaslı olduğunu öğrendikten sonra babam kendine uymayacağını düşünmüş olacak ki gidip Transporter aldı...

Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz
(düzenlendi)

Vos vos kalitesi diyip duruyoruz aslında ama bence ortada vosvosluk birşey yok. Yakın bir arkadaşımda var ve araç 50.000`de olmasına rağmen aşınmadık yeri yok cd çaların tuşları, far açma kapama anahtarının üstü, cam indirme kaldırma butonu vs... hepside albea taksilerdeki gibi olmuş soyulmuş dökülmüş..Ayrıca Caddy çok saçma bir araba(kesinlikle connect sahibi olduğumdan söylemiyorum) bunlar hep satış politikasının saçmalıkları, ticari araç alımları Türkiye`de bir hortlatı markalar arayış içine girdi vosvos da camlı ticari bir aracı olmadığı için yurtdışından camsız kuru kuru van caddy`leri getirip burda kestiler kestiler camları taktılar, arka koltuk deseni ile ön koltuk deseni ve markasını tutturamadan taktılar, araç orjinaldan van olduğu için arka koltuklarda ayaklar için boşluk yoktu olsun dediler düz olsun millet oturur dediler, ön cam ve ön kapı camları A marka iken arkadaki bütün camlar B marka oldu.Araç van tavanlara yanlara sunta kaplayalım dediler vosvos satıyoruz alır millet adı var dediler öylede sattılar ama böyle toplama aracıda millete 47.000e`de sattılar ya helal olsun vallaha :):) Ama çoğu kişide araçı çok incelediğini sanar ayrıntılar vs çok güzel der ama çoktan van alsada sanayide yapacağı işlemi orjinalden yapılmış olan vosvosu almış olur ;):) vosvos aslında kalitesinden dolayı bende saygı uyandıran bir marka fakat caddy benim gözümde koskoca bir 0 ...

tarihinde Beyhan Y?lmaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Uğur Çakmak

Caddy güzel araç ama bence ticari araç alınacaksa bu kesinlikle Connect olmalı.Fiat Fiorino'larda güzel. Kuzenimde var Fiorino 1 sene oldu alalı ve araba 66000 km de hiçbir sıkıntısı yok henüz.Hatta o araçla Samsun'dan İstanbul'a 500 kg pirinç getirdi.Söylediğine göre bi 200 kg daha alsaydım rahat rahat getirirmiş.Fiat servistende''1000 kg yük yükle abi birşey olursa getir seni tamirlede uğraştırmayacağız değiştireceğiz aracı'' demişler.Baya güveniyolar araçlarına :)

Ama Tabi en sağlami Connect ;)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...