İçeriğe Yönlendir

Lassa Yaz Lastikleri - Sorular, Öneriler, Yorumlar


Misafir

Recommended Posts

Ayhan Şentürk

Turanza ile İmpetus arasında çok büyük fark yok. Sadece isimden dolayı Turanza'nın fiyatı 10-15 TL daha yüksek.

İmpetus'un hamuru biraz daha yumuşak.

Desenler neredeyse aynı ama Turanza'nın deseni biraz daha albenili.

image04oi9.jpg

tabelagumeletne2006185.jpg

Yorum bağlantısı

serdar bey asimetrik desenler konusunda söylemek istediginiz şey sanırım resimlerde işaretlediğim desenlerin yönleri.aracımdaki lastikler petlas snowmaster w651.bu konuyu bende araştırmıştım.lastiği aldıgım yerdeki adamla 2 saat civarında konuştuk ama bi sonuç cıkaramadık.ama asimetrik desenli bütün lastiklerde durum böyle.lastiği ters çevirip takarsanız dönüş yönü değişeceği için yol tutuşunuzda düşüş olacaktır bence.

grnt030j.jpg

grnt037x.jpg

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
(düzenlendi)

Desenlere pek fazla takılmayın. Zaten lastik üzerinde dönüş yönleri var. Lastiklerde dış tarafa gelecek olan taraf zaten lastik üzerinde yazılı. Buna dikkat ettikten sonra gerisi pek fazla önemli değil.

Suyun büyük bir kısmını ana kanallar tahliye ediyor. Suyu tahliye edecek olan eğik desenler suyu dışarıya atmıyor, ana kanala atıyor ve anakanaldan su atılıyor. Direk dışarıya atması zor çünkü karşısında dişler bulunuyor. Zaten dış dişlere yani omuzlara gelmeden ana kanallardan atılmış oluyor.

tarihinde Ayhan ?ent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serdar Akgül

Olay desenlere takılma değil , problem aynı lastiğin iki ayrı tekerde farklı bir lastik gibi durmuş olması..

Evet Çağlar bey lastik deseni duruşu aynen dediğiniz resimdeki gibi ,lastiği takan elemanda ve müdürleriyle konuştum bişey olmaz bu lastikler , bu şekilde duracak demişlerdi. İnanmadım, çünkü 2-3 cm uzunlukta 2 mm yarık olan ve iplik gibi bir şey görünen lastiğe abi lastiği değiştirmene gerek yok diyen birinden fazla şey beklememek gerek. Müşteri hizmetlerindeki (bayan :lol2: )yetkilide aynı açıklamayı yaptı ,lastikler bu şekilde dizayn olmuştur problem yok şeklinde... Sizinde araştırmanız duymuş olmam benim için sevindirici yoksa bir ben mi taktım diye düşünmeye başladım :)

Yorum bağlantısı

lastikçinin gösterdiği nokian ın bir modeli dısında bütün lastiklerde durum böyleydi.asimetrik desenli lastiğin sizin düşündüğünüz gibi durması için farklı iki kalıpta sağ ve sol olarak ayrı yapılmıs olması lazım.lastikçinin gösterdiği nokian öyleydi.üzerinde sağ-dış ve sol-dış diye yazıyordu

Yorum bağlantısı
Serdar Akgül

Evet bende çok memnun kaldım. Aracımdaki tıkırtılar kesildi sanki ve eski lastiğime nazaran lastik sesi birhayli azaldı.. Tavsiye ederim alacak arkadaşlara..

Yorum bağlantısı
Akif Özkan
(düzenlendi)

Bende Primacy hp aldım çok şükür.Asimetrik desenli lastikler tek tip.Yani sağ ve sol diye bi ayrımı yok benimkinde.Lastikçiyle görüştüm sadece outsideların dışarda olması gerektiğini söyledi ama yinede içime sinmedi.Ki primacy modelinde desenin dışında yarık yönleride tersleniyor.Yani bir taraftaki yarıklar V şeklindeyken diğer tarafta ters V şeklini alıyor.Ya bizim kaçırdığımız çok ince bişey var yada üreticiler çok büyük bi yanlış içindeler.

Erkancım senden teknik açıklamaları bekliyoruz.

tarihinde Misafir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Erkan Baydemir
Bende Primacy hp aldım çok şükür.Asimetrik desenli lastikler tek tip.Yani sağ ve sol diye bi ayrımı yok benimkinde.Lastikçiyle görüştüm sadece outsideların dışarda olması gerektiğini söyledi ama yinede içime sinmedi.Ki primacy modelinde desenin dışında yarık yönleride tersleniyor.Yani bir taraftaki yarıklar V şeklindeyken diğer tarafta ters V şeklini alıyor.Ya bizim kaçırdığımız çok ince bişey var yada üreticiler çok büyük bi yanlış içindeler.

Erkancım senden teknik açıklamaları bekliyoruz.

Öncelikle hayırlı olsun Ömer :D

Marka marka,model model irdelemeden;

Bu tip asimetrik lastiklerde çok fazla kafanıza takmayın.

Rahat olun kullanın :good1:

Yanlış felan yok.

Ne zaman nerde söyledim hatırlamıyorum ama;

Lastik zaten bir uzlaşma ürünüdür.Her dsiplinde şöyle olucak diye bişey yok.

Dedim ya,belli aralıklarda uzlaşmak üzere tasarlanır ve üretilir.

İşte bu yüzden hep derim ya;

Doğru model,doğru model diye...

Bu doğru modelinde açıklamasını biçok kez yapmışdık.

Bu doğru model yada lastik neyse işte; :rolleyes:

Araca,koşullara,pilotaj karakterine ve beklentilere göre değişir :rolleyes:

İşte tüm bunları bilerek ve bunlar hesap edilerek alınmış lastik en doğru-iyi lastiktir. :D

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
(düzenlendi)

ben michelinde şunu gördüm ilk 5 bin km de araç patinaja düşmüyordu şimdi 5-7 bin arası patinaja düşme olayı arttı şimdi patinaj çekmesi iyice arttı sanırım artık lastikler yeri iyi kavrama özelliğini kaybetmeye başladı ön arka bi değişince görecez fark oluyor mu aynı şekilde ilk 5 binde abs devreye girmesi yoktu önceki tekerle abs siz fren düşünemiyodum :D şimdi aynı şekilde arada bir abs de devreye giriyor aracı virajlarda zorlamıyorum ama benim için lastiğin yol tutş testi bu yoksa virajlarda arka zaten kaymıyor ön tarafta kayacağı varsa hiç acımıyor ama şuda var bizim asfaltlarınmız en iyi lastiği bile 2 günde ziyan eder düz bir asfalttı gören olursa haber verin otobanda bile bir sürü yama deformasyon var

tarihinde Mustafa T tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Akif Özkan

Şu tabloda yaz lastiği olan Premiumcontact2 4mevsim lastiği olan energy saver dan daha iyi bir dört mevsim karekteristiğini yakalamış.Buna bakarsak bu tablodaki verilerde eksik olan yada görmemiz gereken ne olabilir? #ileti:6

Yorum bağlantısı
Harun Atcı

ben de continentalleri primacy hp ile değiştirdim ama hiç memnun değilim özellikle virajlarda araba çok yana yatıyor ve fren mesafesi ise korkunç abs hemen devreye giriyor. kesinlikle continentaller daha iyi yol tuyordu. fren mesfesi de daha iyiyidi... michelinden uzak durun derim ...

Yorum bağlantısı
Hakan Amasyalı

Yol tutuş, fren mesafesi gibi özellikler çok önemli ama benim düşünceme göre arada uçurum olmadıktan sonra konfor her zaman önde gelir.. aracın sınırlarını zorlayıp risk almak gereksiz bi davranış bence :D test verilerindeki fren mesafelerinde X marka lastik 38,5m de dururken Y marka lastik 38,9m de duruyor diye lastik tercihini X yönünde yapmak çok ta mantıklı gelmiyor. sonuçta otomobillerimizi yarış amaçlı kullanmıyoruz. Allah gerek etmesin ben daha hiç 38m lik bir durma mesafesine ihtiyaç duymadım ki zaten testler bildiğim kadarıyla 75kg lık şoför ve ekstra ağırlıklar olmadan yapılıyor.. Ben önce konfor derim bilmiyorum siz bu görüşüme katılırmısınız :D Lassa İmpetus 2 den çok memnundum 1 hafta önce bir arkadasım İmpetus Revo aldı Fiyat/Performans olarak çok başarılı ve çok konforlu bi lastik olduğunu düşünüyorum..

Yorum bağlantısı

Aracımı kullandığım yol lastik tercihinde önemli olduğuna göre, beton asfalt tabir edilen yol da az olduğuna göre, bu şartlara uygun lastik tercih edilmeli. Ben de tercihimi lassadan yana kullanacağım.En son tercihim Pirelli olurdu.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Bizim yollarda yumuşak lastik mennun ediyor. O yüzden bizim yollarda Lassa ideal bence. Michelin de pahalı olmasına rağmen tercih edilebilir.

Yorum bağlantısı
Hakan Gümüş
(düzenlendi)

Bende dün 4 adet aldım.İlk izlenimlerim arabamda ses soluk kalmadı. Yol tutuşu sessizliği harika. 185 65 14 86H ölçülerindeki lastiğin tanesini 115 ten 8 taksitli aldım. Ford Yetkili servisinden aldım. Sökme takma Rot Balans ayarı-Nitrojenmi neydi o hava ve bir adet sırt çantası hediye ettiler. Fiyat pahalımı bilmiyorum ama ne dersiniz?

tarihinde Hakan G tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Serdar Arbaş
(düzenlendi)

Ben de iki hafta kadar önce hemen hemen tüm markalardan fiyat alıp bunlarla ustama danıştıktan sonra Lassa Impetus Revo aldım. (185 65 R14 86H)4 lastik 375 TL nakit. Teki yaklaşık 94 TL'ye denk geliyor.

Michelin Energy Saver için de aynı boyutlarda 4 lastik nakit 500 TL fiyat almıştım. Lassa'nın daha uzun ömürlü olacağı tahmini ve fiyatının daha uygun olması nedeniyle tercih ettim. Sessizliğinden memnunum.

tarihinde Serdar Arba? tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Akif Özkan
Ben de iki hafta kadar önce hemen hemen tüm markalardan fiyat alıp bunlarla ustama danıştıktan sonra Lassa Impetus Revo aldım. (185 65 R14 86H)4 lastik 375 TL nakit. Teki yaklaşık 94 TL'ye denk geliyor.

Michelin Energy Saver için de aynı boyutlarda 4 lastik nakit 500 TL fiyat almıştım. Lassa'nın daha uzun ömürlü olacağı tahmini ve fiyatının daha uygun olması nedeniyle tercih ettim. Sessizliğinden memnunum.

86H focusa uygunmudur?

Yorum bağlantısı
Durmuş Utku Yandım

selamlar...ilk mesajımı konunun arasına bu şekilkde girerek yazmak istemezdim ama mecbur kaldım.bugun koçtaş'a gidip continental premiun contact 195/60/15 ebatlarında lastiğe baktım. fiyatı taksitle kdv dahil 153 lira. fiyatı iyi gibi geldi ama lastikler 2008 in 25inci haftasında üretilmiş. aklıma fiyatından ve şuan kullanmakta olduğum bridgestone er 300 le aynı fabrikada ve birbirine çok benzer şekilde üretilmekte olan impetus revo takıldı. ne yapmamı tavsiye edersiniz? bu arada revo 88h 140 lira kdv dahil. her iki lastikte 12 taksit imkanıyla...

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Ben impetus2 kullanmıştım bana çok iyi gemişti, yağmurda yol tutuşu çok iyiydi. İmpetus revo içinde çok iyi şeyler duyuyoruz. :)

Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu

bende önlere revo taktırdım..135 tl ye öceki pirelli ler yeni olmasına rağmen tabanları bozmuş idi.. arabanın hal ve gidişatı bariz bir şekilde iyileşti..

pirelli var iken (oda yeni sayılır idi) düşük hızlarda viraj dönerken direksiyonu elimden alıyordu.. şimdi yok lastik problemi?

Yorum bağlantısı
  • 7 ay sonra...
Sezgin Geridönmez

Revo kullanıcılarının uzun dönem görüşlerini alabilir miyim?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...